• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Updates discussietopic

Een hint is er idd niet, of je moet zelf al aannemen dat die gokhal waar je naartoe moet pas later in de middag opengaat. Maar das ook al vergezocht.

Engelse versie stond hier toevallig nog open, daar staat duidelijk vanaf 16:00 https://prnt.sc/EmgofnOfI4HE
Bij die van jou mist idd de 16:00, maar staat er iig wel dat je een bepaalde tijd daar moet zijn.
 
zoals gewoonlijk is calc weer eens onduidelijk
16.00- 23.59 lijkt me toch heel wat duidelijker dan de rotzooi die zij er altijd neergooien

en tevens laat de nederlandse vertaling het heel vaak afweten
 
"Bereik level ..." prestaties
Op basis van jullie verzoek hebben wij de ervaringspunten voor de volgende prestaties verhoogd.
Deze prestaties zijn natuurlijk al deels behaald door een aantal spelers. Krijgen deze spelers alsnog de additionele ervaringspunten voor deze prestaties toegekend of hebben deze spelers pech?
 

Kleiduif.

Teamleden
Community Manager
Spelmoderator
Forummoderator
Deze prestaties zijn natuurlijk al deels behaald door een aantal spelers. Krijgen deze spelers alsnog de additionele ervaringspunten voor deze prestaties toegekend of hebben deze spelers pech?
Deze worden alleen toegekend bij het behalen van de prestatie.
 
Meer duel ervaring
Wij hebben de duel ervaring die je krijgt van duels verhoogt.
ff concreet, je krijgt nu 2x zoveel ervaringspunten (voor je spelerslevel) van een duel dan eerst. De duelervaring (voor je duellevel) die je krijgt blijft hetzelfde.
 
de vraag is of je ook de extra's krijgt bij dat in 1x craften? die je normaal zou krijgen bij die tussencrafts?
Zo te zien wel. In het voorbeeld van de aankondiging worden 10 messen gecraft en van het tussenproduct gesmolten ijzer/molten iron zijn er tegelijk 12 gemaakt (2 extra)
1699528957153.gif
 

Wasabi

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Als ik het mij goed herinner gaat het om het verzenden van een stuk of 10 berichten binnen een minuut zonder dat een ander tussendoor reageert.
 
Bovenaan