Deze prestaties zijn natuurlijk al deels behaald door een aantal spelers. Krijgen deze spelers alsnog de additionele ervaringspunten voor deze prestaties toegekend of hebben deze spelers pech?"Bereik level ..." prestaties
Op basis van jullie verzoek hebben wij de ervaringspunten voor de volgende prestaties verhoogd.
Deze worden alleen toegekend bij het behalen van de prestatie.Deze prestaties zijn natuurlijk al deels behaald door een aantal spelers. Krijgen deze spelers alsnog de additionele ervaringspunten voor deze prestaties toegekend of hebben deze spelers pech?
ff concreet, je krijgt nu 2x zoveel ervaringspunten (voor je spelerslevel) van een duel dan eerst. De duelervaring (voor je duellevel) die je krijgt blijft hetzelfde.Meer duel ervaring
Wij hebben de duel ervaring die je krijgt van duels verhoogt.
Wat jammer! Ik had het andere gehoopt, want dit is - zo goed als - nutteloos...ff concreet, je krijgt nu 2x zoveel ervaringspunten (voor je spelerslevel) van een duel dan eerst. De duelervaring (voor je duellevel) die je krijgt blijft hetzelfde.
Nee, alleen van je eigen helaas.Maakt je nu bij het craften ook automatisch de items van een ander beroep ?
Zo te zien wel. In het voorbeeld van de aankondiging worden 10 messen gecraft en van het tussenproduct gesmolten ijzer/molten iron zijn er tegelijk 12 gemaakt (2 extra)de vraag is of je ook de extra's krijgt bij dat in 1x craften? die je normaal zou krijgen bij die tussencrafts?
Dat is al jaren oud, om gespam in de chat tegen te gaan.Kennelijk is er ook iets nieuws dat je niet meer dan 10 berichten achter elkaar in de chat mag sturen? Ik kreeg onderstaande melding!
Zie --> https://prnt.sc/xAxgkd_E8bap
Dat is al jaren oud, om gespam in de chat tegen te gaan.
Conclusie: minder spammen?Kennelijk is er ook iets nieuws dat je niet meer dan 10 berichten achter elkaar in de chat mag sturen? Ik kreeg onderstaande melding!
Zie --> https://prnt.sc/xAxgkd_E8bap
Ik deed gevoelsmatig niets anders dan normaalConclusie: minder spammen?
Dagen.'Let op, dit voorwerp kan 1 keer per 180 worden gebruikt.'
Per 180 wat?