Uit de nieuwe update:
'
Duel Terugdraai Drankje
Dit drankje laat jou en jouw vrienden vergeten wie je bent op de prairie aangezien je duel ervaring hiermee wordt verwijderd. Je lijkt hiermee op een nieuwkomer op de prairie.
Dit drankje verlaagt jouw duel level naar je karakter level. De komende weken, tot 30-11-2023 12:00 uur, zal Maria één gratis drankje aan iedereen aanbieden. Daarna zal het voorwerp aan de shop worden toegevoegd. Het voorwerp kan één keer in de 180 dagen worden gebruikt.'
Dit is wel interessant! Dit betekent dus dat een speler met bijvoorbeeld level 180 en duellevel 250 dit drankje kan gebruiken en daarmee teruggaat naar duellevel 180, zodat er weer wat dueltargets zijn. Zo worden duels weer wat gestimuleerd, omdat er simpelweg mensen beschikbaar zijn. Goed nieuws dus denk ik (behalve voor arme bouwers).
Ik ben ook benieuwd naar de prijs voor zo'n drankje. In de huidige verkoop bevinden zich natuurlijk het Mysterieuze drankje (vrij prijzig en gebruikt volgens mij bijna niemand; verlaagd duelervaring met 10%) en de compleet nutteloze Yagé (verlaagd duellevel met 1, maar pas bruikbaar op duellevel 450 en dat is niemand denk ik). Dat betekent volgens mij in ieder geval dat die twee helemaal onnuttig zijn geworden nu deze ervoor in de plaats gekomen is.