• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Updates discussietopic

volgens mij krijgen we voetbal klik event deze week
maar te zien aan afgelopen events e.d. krijg je dat een dag van te voren pas te horen?
dus misschien vanaaf?

Dat gebeurt inderdaad niet vaak, maar dan zien we het wel verschijnen.
Dat voetbal klikevent/opdracht kan ook pas starten zodra met een serverupdate de voorwerpen van dat event worden toegevoegd aan het spel.

Op dinsdag 12 januari 2021 zal er een einde komen aan de wereld Issaquah.

wat een freaking blammage
je kijkt niet eens wat je post
kleine moeite om effe te lezen wat je post
blijkbaar ook alweer teveel moeite
nog nooit zo'n triest potje mods gezien als hier op nl

zelfs ingame aankondiging is diep triest

wat is dit voor wanstallig werk jongens?
en dan krijgen jullie gratis items zoals gringo op jullie gekozen wereld voor kerst?
triest
erg triest

kunnen we er tevens van uit gaan dat arizona en graceland ook op de sluitingslijst staan
aangezien je daar niet heen kan migreren?

kunnen we er tevens van uit gaan dat arizona en graceland ook op de sluitingslijst staan
aangezien je daar niet heen kan migreren?
Van arizona kan je al sinds december 2020 weg migreren, dus daar kan je dan ook sowieso niet meer naar toe.
Zolang arizona nu nog vergelijkbare activiteit heeft als 1-2 jaar terug zal die wel niet gaan sluiten denk ik? (anders was dat al gekomen lijkt me).

Dat op basis hiervan weg migreren van graceland de eerst volgende is, hoeft niet.
Toen je vorig jaar issaquah kon verlaten kon je al naar Jicarilla vertrekken, maar niet naar graceland.
En nu een jaar later gaat de migratie voor jicarilla zelf open, maar niet die van graceland.
Misschien is de volgende dan Kickapoo.

ja maar als je niet naar grace kan, lijk het me ook dat ze willen dat die leeg migreert
anders hadden ze grace ook wel als optie gezet om heen te migreren

een wereld die ze leeg willen? laten ze je niet heen migreren.

ja maar als je niet naar grace kan, lijk het me ook dat ze willen dat die leeg migreert
anders hadden ze grace ook wel als optie gezet om heen te migreren

een wereld die ze leeg willen? laten ze je niet heen migreren.
Lijkt mij ook ja, maargoed in 2023 kon je van issaquah naar Jicarilla migreren en niet naar graceland
Maar met de komende verandering kan je juist wegmigreren van jicarilla en nog niet weg van graceland.
Van Jicarilla kan je nu naar kickapoo, dus misschien is graceland inderdaad dan de volgende.
Of met kickapoo gebeurt hetzelfde als jicarilla nu, dan is die eerder aan de beurt en komt graceland pas een flinke tijd later.

Zijn ze Ari niet gewoon vergeten te sluiten? Een wereld die dicht is voor nieuwe aanmeldingen hoort normaal gezien niet nog jaren open te blijven. Anders kun je de wereld net zo goed weer open gooien.

Tja, een wereld wordt gesloten wanneer na migratie de activiteit ver genoeg gedaald is. Toen je in 2020 kon migreren zijn een hoop mensen vertrokken, maar een groot deel is ook gebleven volgens mij. Engoed, wie niet in 2020-2021 vertrokken is van arizona zal wel reden genoeg hebben dat ook niet in 2022-2024 te doen. Dus als er in 2021 ofzo nog genoeg activiteit was om de wereld niet te sluiten, zal nu ook nog wel hetzelfde gelden.

Welke wereld is het minst uitgestorven van die 3? Dan heb ik een beetje idee welke kant ik op moet :)
Van Dakota, Huachuca & Kickapoo is Dakota nog het minst uitgestorven volgens mij.
Maargoed, daar speel ik zelf alleen dus dat antwoord is ook enigszins vooringenomen.

Anc:
Van Dakota, Huachuca & Kickapoo is Dakota nog het minst uitgestorven volgens mij.
Maargoed, daar speel ik zelf alleen dus dat antwoord is ook enigszins vooringenomen.

Bucci:
Is mijn ervaring ook. Dakota is vergeleken met Hua en Grace het 'drukst'.

alle servers geven een lage bezetting aan
dus echt veel verschil is er niet
en vaak zijn het spelers die op meerdere werelden spelen

Bovenaan