• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Update 1.30 [Discussietopic]

Deleted User - 36202

Alle steden zullen broeken en riemen aan hun assortiment toegevoegd zien :)
 

DeletedUser5695

Dat is mooi, anders worden er weer nodeloos steden uitgebouwd omdat reeds bestaande/uitgebouwde steden anders niet aan die items kunnen komen. En dan krijg je vervolgens nog meer van die 1mansstadjes ;)
 

DeletedUser

Dat is mooi, anders worden er weer nodeloos steden uitgebouwd omdat reeds bestaande/uitgebouwde steden anders niet aan die items kunnen komen. En dan krijg je vervolgens nog meer van die 1mansstadjes ;)

Anders zit men in werelden zoals W1.nl wel met een groot probleem omdat daar zowat iedere stad is uitgebouwd vrees ik.
 

DeletedUser2771

Is er soms al wat info over wereld 9? Enig idee of die volgt na versie 1.30?
 

DeletedUser

Ik hoop dat wij ook een extra kans krijgen voor de kerstopdrachten van vorig jaar: Ik zou kunnen schatten zoeken met de juiste broek en riem maar dat kan ik nu wel vergeten... :mad:
 

DeletedUser

Ja dat is waar Caske123, maar ik vind het vooral klote van dat je aangevallen kan worden 45min nadat jezelf aanviel.

voor mij mocht dit 20min zijn hoor, en zeker als ik hoor dat binnen een bepaalde straal spelers kunnen duelleren :s

Verder is het gewoon een SUPER UPDATE, echt laat de broeken en riemen maar komen heb toch geld genoeg :)
 

DeletedUser5695

Ik vind het wel een prima update om het fenomeen hotelpussy enigszins aan te pakken. Alleen dat duelleren in een bepaalde straal ipv op de plek zelf moet ik nog even zien of dat zo'n goede verandering is (het is immers wel prettig om, als je aangevallen wordt, te kunnen zien of er ineens iemand naast je staat waarvan je een aanval kunt verwachten zodat je nog tijdig een hotel in kunt vluchten.)
 

Deleted User - 36202

Mja, dat is het nu juist pOOn. Duellanten kunnen nu redelijk ongezien jou even komen verrassen van 15 minuten afstand :) Ik vind het persoonlijk wel goed, zeker om mensen tegen te gaan die vluchten als je iets te dichtbij staat.
 

DeletedUser5695

kunt t ook zo zien: je kunt hotelpussies helemaal niet meer aan zien komen en er voor vluchten omdat ze uit een in de buurtliggende stad kunnen aanvallen zonder naar je toe te komen. Dat wordt dan wel weer gecompenseerd door de 45 minuten die je terug kunt aanvallen, maar iemand met geen aanvallende stats of die flink lp verliest heeft daar niets aan; die vlucht liever om veel schade te voorkomen.
 

DeletedUser

toch jammer dat je terug aangevallen kunt worden
veel LP heb ik niet en bij een duel verlies je er gemakkelijk 600-800 LP
en dan wil je met de resterende 300 LP niet aangevallen worden

volgens mij ga ik na die update veel te vaak KO :(
 

DeletedUser9519

Ik weet niet of ik wel aan die level 120 ga beginnen hoor... Maar als ik eraan ga beginnen, ga ik er ook helemaal voor.

Hoeveel ervaring is daar precies voor nodig?
 

DeletedUser11612

IK had eigenlijk nog graag een sjanmaan reset knop gezien op de oude werelden...Ik denk dat vele mensen hiermee zouden instemmen om dit te activeren, want bij sommigen staan de kosten bakken hoog wss :p

Ik zelf sta op 2710$ voor 1 simpel vaardigheidspuntje...:blink:
 
JA hoor, iedereen die vervloekte Kerstopdrachten wíj niet. Sjongejonge, niet te geloven, pas in januari?????????????:mariachi: Twaalf maanden wachten voor ons wat betreft de Slee. Bedankt mensen! Dus die Kerstslee hebben alle communities behalve wij, de broeken en riemen heeft ook iedereen behalve wij, [CENSUUR]! Die update boeit me al niet meer, laat toch zitten...

En girafi, wij hebben misschien geen bugs als we dat geval krijgen, maar dus geen Kerstopdrachten, dat vind ik erger...:o:o

Wat boeit het. Wij mogen die opdracht naar alle waarschijnlijkheid later doen. Dat was toch een jaar geleden ook met Valentijn?
 

DeletedUser

IK had eigenlijk nog graag een sjanmaan reset knop gezien op de oude werelden...Ik denk dat vele mensen hiermee zouden instemmen om dit te activeren, want bij sommigen staan de kosten bakken hoog wss :p

Ik zelf sta op 2710$ voor 1 simpel vaardigheidspuntje...:blink:

Ik hoop juist van niet, ik ben niet voor niets al maanden bezig geweest om de kosten weer terug te krijgen naar de beginstand, dat zou dus een oneerlijk voordeel zijn als je met een reset hetzelfde resultaat zou krijgen.

En nu de update weer op zich laat wachten, het scheelt de level 99 mensen weer ervaringspunten, de mensen die level 97 of 98 lachen zich de ballen uit de broek, die lopen nu weer een stuk in op de mensen die het al zijn en kunnen zodoende straks de strijd ook aangaan om snel level 120 te worden.......
 

DeletedUser

Ik hoop juist van niet, ik ben niet voor niets al maanden bezig geweest om de kosten weer terug te krijgen naar de beginstand, dat zou dus een oneerlijk voordeel zijn als je met een reset hetzelfde resultaat zou krijgen.

En nu de update weer op zich laat wachten, het scheelt de level 99 mensen weer ervaringspunten, de mensen die level 97 of 98 lachen zich de ballen uit de broek, die lopen nu weer een stuk in op de mensen die het al zijn en kunnen zodoende straks de strijd ook aangaan om snel level 120 te worden.......

hier sluit ik me volledig bij aan
 
Bovenaan