DeletedUser5512
Forten kunnen worden beschermd tegen veroveringen door admins (voor Game Mastered werelden, zoals met het Geronimo Project).
Spelers die iemand aanvielen in een duel kunnen nu minstens 45 minuten worden aangevallen, zelfs als ze in hotels slapen.
enige 2 puntjes die ik niet snap/leuk vind, waarom zouden admins nou weer forten beschermen? slaat toch nergens op?
en die 2e is buitengewoon jammer, reflex/weerstand noobies zijn dan nog veel meer in het voordeel, als schieter met weinig levens en alleen veel imago/tacktiek moet je wel slapen na een duel, gewoon omdat ik vaak rond de 600 a 8000 lp kwijt ben na een duel. Slagkrachters hebben met alles op kracht makkelijk 2000 levens, en die kunnen wel een tijdje zonder slapen.
Spelers die iemand aanvielen in een duel kunnen nu minstens 45 minuten worden aangevallen, zelfs als ze in hotels slapen.
enige 2 puntjes die ik niet snap/leuk vind, waarom zouden admins nou weer forten beschermen? slaat toch nergens op?
en die 2e is buitengewoon jammer, reflex/weerstand noobies zijn dan nog veel meer in het voordeel, als schieter met weinig levens en alleen veel imago/tacktiek moet je wel slapen na een duel, gewoon omdat ik vaak rond de 600 a 8000 lp kwijt ben na een duel. Slagkrachters hebben met alles op kracht makkelijk 2000 levens, en die kunnen wel een tijdje zonder slapen.