• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Update 1.30 [Discussietopic]

DeletedUser5512

Forten kunnen worden beschermd tegen veroveringen door admins (voor Game Mastered werelden, zoals met het Geronimo Project).

Spelers die iemand aanvielen in een duel kunnen nu minstens 45 minuten worden aangevallen, zelfs als ze in hotels slapen.

enige 2 puntjes die ik niet snap/leuk vind, waarom zouden admins nou weer forten beschermen? slaat toch nergens op?

en die 2e is buitengewoon jammer, reflex/weerstand noobies zijn dan nog veel meer in het voordeel, als schieter met weinig levens en alleen veel imago/tacktiek moet je wel slapen na een duel, gewoon omdat ik vaak rond de 600 a 8000 lp kwijt ben na een duel. Slagkrachters hebben met alles op kracht makkelijk 2000 levens, en die kunnen wel een tijdje zonder slapen.
 

DeletedUser8307

Wij hebben hier geen GM werelden.

De .net heeft die op Wereld 4. ;)
 

DeletedUser

wijziging klinkt goed voor mensen die lvl 75+ zijn...als ik de belachelijke bonussen zie op tw-db zijn de oude opdrachten echt een piece of cake en ik denk daarom dat het spel te makkelijk wordt...
als oplossing: gooi de moeilijkheid van oude daarvan met 15% omhoog en je komt een heel eind

aangezien ik lvl 99 ben: laat maar komen

en wat betreft de kerstopdracht...de oude kun je nog gewoon doen maar de items die je erbij kunt vinden (bv kerstslee) moeten de admins maar kado doen omdat we andere geen week maar een jaar achterlopen met andere servers

die duelregel vind ik trouwens echt onwijs goed bedacht...naar wie gaan de credits? bij deze!
 

DeletedUser

niet cadeau maar gewoon de opdracht later laten doen in januari bv.
 

DeletedUser

dat iedereen eens blij is dat 1.30 nog niet op de nl werelden is niemand wil dat onze chat niet meer gaat werken of dat je je profiel niet kunt aanpassen enzo van die bugs
 

DeletedUser9519

Is die level cap naar 120 ook voor de oude werelden? Ik hoop het niet.. Dan moet ik weer 2x zo lang doorlevelen :(
 
JA hoor, iedereen die vervloekte Kerstopdrachten wíj niet. Sjongejonge, niet te geloven, pas in januari?????????????:mariachi: Twaalf maanden wachten voor ons wat betreft de Slee. Bedankt mensen! Dus die Kerstslee hebben alle communities behalve wij, de broeken en riemen heeft ook iedereen behalve wij, [CENSUUR]! Die update boeit me al niet meer, laat toch zitten...

En girafi, wij hebben misschien geen bugs als we dat geval krijgen, maar dus geen Kerstopdrachten, dat vind ik erger...:o:o
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser5512

JA hoor, iedereen die vervloekte Kerstopdrachten en wíj niet. Sjongejonge, niet te geloven, pas in januari?????????????:mariachi: Twaalf maanden wachten voor ons. Bedankt mensen! Dus die Kerstslee hebben alle communities behalve wij, de broeken en riemen heeft ook iedereen behalve wij, [CENSUUR]! Die update boeit me al niet meer, laat toch zitten...

En girafi, wij hebben misschien geen bugs als we dat geval krijgen, maar dus geen Kerstopdrachten, dat vind ik erger...:o:o

mee eens, met wat mazzel kunnen gamemods/cm de datum dinges van die opdrachten voor ons verschuiven?
 
ja dat mag wel ook

Dan is het plezier er toch vanaf, de opdrachten zijn al op de andere servers bekend en wanneer de opdrachtgevers je 'MERRY CHRISTMAS, MY FRIEND!' wensen is het bijna Pasen... -_-

Bovendien heb ik daar geen vertrouwen in. Innogames heeft vakkundig bewezen zich weinig van dat soort dingen aan te trekken...
Bijvoorbeeld: toen Arizona werd aangekondigd waren er heel veel mensen tegen, toch is het gekomen. Ze hebben denk ik zoiets van: 'volgend jaar kunnen ze toch ook nog?'
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Je moet het ook iets anders bekijken.
.net heeft hem dan misschien wel langer met wel met bugs. Dan wacht ik liever zelf iets langer ;)

Als die gasten van INNO GAMES nou gewoon betere servers gingen gebruiken hadden ze die BUGS niet gehad Girafi. Dan hadden wij gewoon vandaag kunnen starten met de echte kerst opdracht en dan hoeven we niet in 2011 daar pas mee te starten als iedereen al lang weet hoe en wat je moet gaan doen.

Die Duitse vrekken (in mijn optiek) verpesten de lol van dat soort opdrachten erg grondig voor mij en de meeste NL spelers.:mad:
 

DeletedUser8307

Deze reacties zijn begrijpelijk maar helpen de zaak natuurlijk niet vooruit...
 

DeletedUser

Ik hoop dat ie volgende week komt, maar als ik het zeg zal ie wel in januari komen.:hmf:
 

DeletedUser

Wij hebben hier geen GM werelden.

De .net heeft die op Wereld 4. ;)

Bij mijn weten is die op W4.net afgelopen en gaan ze nu eentje op 6 doen :)

JA hoor, iedereen die vervloekte Kerstopdrachten wíj niet. Sjongejonge, niet te geloven, pas in januari?????????????:mariachi: Twaalf maanden wachten voor ons wat betreft de Slee. Bedankt mensen! Dus die Kerstslee hebben alle communities behalve wij, de broeken en riemen heeft ook iedereen behalve wij, [CENSUUR]! Die update boeit me al niet meer, laat toch zitten...

En girafi, wij hebben misschien geen bugs als we dat geval krijgen, maar dus geen Kerstopdrachten, dat vind ik erger...:o:o

.net heeft net dezelfde opdrachten als ons, uitgezonderd 1, maar die krijgt toch iedereen. Als je over de opdrachten van x-mas met het schatten zoeken bedoelt, heb je tijd genoeg gehad om deze voor te bereiden. Dus bij mijn weten geen probleem. Ook .net heeft dus geen opdracht voor de kerstslee ;)
 

DeletedUser

.net heeft net dezelfde opdrachten als ons, uitgezonderd 1, maar die krijgt toch iedereen. Als je over de opdrachten van x-mas met het schatten zoeken bedoelt, heb je tijd genoeg gehad om deze voor te bereiden. Dus bij mijn weten geen probleem. Ook .net heeft dus geen opdracht voor de kerstslee ;)

welke hebben wij dan niet wij hebben zelf kerstengel
 
Bovenaan