• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Update 1.30 [Discussietopic]

DeletedUser10983

zeer goede update

Spelers die iemand aanvielen in een duel kunnen nu minstens 45 minuten worden aangevallen, zelfs als ze in hotels slapen

is wel goed tgen hotelpussy´s

maar als ik bv geduelleerd heb en ik heb bijna geen lp meer heb heb is dat tog wel vervelend als je net slaapt en je word KO gelegd
 

DeletedUser

Yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay uitstel. Genoeg tijd om nog 99 te halen voor 1.30 op w6 :D
 

DeletedUser6004

ik weet nog niet helemaal wat ik van de broeken/riemen moet vinden
 

DeletedUser

als ze komen zul je zien wat je ervan vindt ;)
mooie update (als ie nou eindelijk komt)
 

DeletedUser

Erg jammer dat de NL servers weer een ondergeschoven kindje zijn en dat wij dus weer eens extra lang moeten wachten op deze update. Zeker als het probleem door betere servers (volgens ZET) opgelost zou kunnen worden. :(

De 45 minuten tijd dat je geduelleerd kan worden na een duel (zelfs in een hotel kamer) vind ik persoonlijk wel een goede regeling alleen wel veel te lang duren. 30 minuten zou meer dan voldoende zijn geweest in mijn optiek.
 

DeletedUser

dit is echt onzin de engelsen hebben hem al bijna 3 dagen en wij moeten wachten tot volgende week:mad:
verder vindt ik de broeken en de riemen een goede verbetering maar ik denk dat de arbeidsmoeilijkheid ook omhoog moet anders wordt het wat makkelijk;)
 
Leuke update ;) Heb 'm al een tijdje mogen spelen op andere servers.


Maar goed, zoals altijd natuurlijk weer een FAQ. Heb je vragen(hoeven niet per se vragen van jezelf te zijn, maar bedenk dan wat een ander zou kunnen vragen), stuur me dan liefst een PM, maar in dit topic mag natuurlijk ook.
 

DeletedUser

dit is echt onzin de engelsen hebben hem al bijna 3 dagen en wij moeten wachten tot volgende week:mad:

Zo denk ik er ook over, waarom de grote landen wel terwijl daar juist de problemen door worden veroorzaakt. ZET schrijft zelf dat het probleem voornamelijk wordt veroorzaakt doordat te grote werelden een overbelasting op de servers geven en dat de huidige (oude) servers deze belasting niet aankunnen.

Zet alles gewoon op een paar grote snelle servers en het probleem is (grotendeels) in 1 klap opgelost. Maar nee hoor, eerst dagen zoeken naar mogelijkheden om de bandbreedte van de chats te verkleinen.

Waar betalen we met zijn allen voor om op oude achterhaalde servers te spelen ??????:mad:
 

DeletedUser

is er bij deze update een oplossing gekomen voor mensen wie sleutel 2 niet meer kunnen halen?
 

DeletedUser

dit is echt onzin de engelsen hebben hem al bijna 3 dagen en wij moeten wachten tot volgende week:mad:
verder vindt ik de broeken en de riemen een goede verbetering maar ik denk dat de arbeidsmoeilijkheid ook omhoog moet anders wordt het wat makkelijk;)

Je moet het ook iets anders bekijken.
.net heeft hem dan misschien wel langer met wel met bugs. Dan wacht ik liever zelf iets langer ;)
 

DeletedUser

maar wel met kerstopdracht en wij moeten een jaar of 12 maanden of 365 dagen of 8.760 uur of 525.600 minuten of 31.536.000 seconden wachten :(
 

DeletedUser8307

Ik heb ook gehoord dat het frustrerend is om op de .net te spelen, vele dingen werken niet goed en zitten vol met fouten...

Achja, wel jammer dat de update uitgesteld wordt, maar we zullen afwachten zeker. ;)
 

DeletedUser

maar kunnen ze de opdracht niet eerst doen zodat we niet moeten wachten
 
Bovenaan