• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Update 1.30 [Discussietopic]

de kerst opdrachten van vorig jaar kunnen gewoon gedaan worden

wat ik nu wil weten is wat de invoed is op het uitstellen van 1.30 op de kerst opdrachten van dit jaar
en ook op de adventkalender en de kado`s
 
Helemaal niks Arctic (en iedereen), door 1.30 zullen er geen opdrachten verloren gaan of iets dergelijks. Alleen de update komt iets later, dus wat langer wachten op broeken, riemen en verder levelen.
 

DeletedUser

Helemaal niks Arctic (en iedereen), door 1.30 zullen er geen opdrachten verloren gaan of iets dergelijks. Alleen de update komt iets later, dus wat langer wachten op broeken, riemen en verder levelen.

niet liegen ;) de greenhorn opdrachten komen ook later

maar deze heeft een heel nieuwe outfit enzo MET EEN BROEK maar heb geduld tot de bugs weg zijn op dit moment is het echt niet leuk om te spelen als je om de haverklap een bug tegenkomt (release op .de en .net servers mocht er nooit komen als je mij vraagt)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

voor de spanning:
1293170945-050.jpg

en ikke speel op beta.. en dan ben je niet zo hopeloos als alle anderen'
harvest pumpkins ->pompoenen plukken:
"CRACK"! That was your spine. Maybe that pumpkin was too heavy for you after all. You lose 1 health point
"Crack"! Dat was je ruggengraat. Misschien was deze pompoen te voor je na alles. Verliest u 1 levenspunt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Klopt, maar die zullen niet verloren gaan :)

maar dan krijg je als lvl 99 ook nog die opdracht endus... knal je ze helemaal overhoop en er is een greenhornsetje bij 1.30

vraagje,
zijn er eigenlijk al 29 updates geweest, dat zij er toch best wel heel erg super mega veel vind ik
 

DeletedUser

Alleen er zit een fout in met die greenhornopdrachten. Of gaat die verholpen worden? Omdat ik op beta niet de set krijg en anderen wel!
 
Geen fout, is een test. Alleen spelers met een oneven id krijgen 'm voorlopig te zien.
Op den duur zal iedereen de opdracht wel krijgen.
 

DeletedUser

Alleen er zit een fout in met die greenhornopdrachten. Of gaat die verholpen worden? Omdat ik op beta niet de set krijg en anderen wel!

hacker(vriendelijke developer) heeft tegen mij gezegt dat alles wel opgelost raakt en dat de beta dient om deze fouten eruit te halen maar dat is 1 van de vele bugs

btw dat van oneven id geloof ik niet echt dan zou ik op beta W1 al oneven moeten hebben maar ik weet wel dat ik 501 ben op beta W2
 

DeletedUser

Maar is het dan ook zo. dat je de stad verder moet uitbouwen als je broeken en riemen gaat verkopen?
 

DeletedUser3874

Maar is het dan ook zo. dat je de stad verder moet uitbouwen als je broeken en riemen gaat verkopen?

Neen deze worden gewoon verkocht in de winkels die er reeds zijn:
  • Voor broeken is dat de Kleermaker
  • Voor riemen is dat de Handelaar
 

DeletedUser

Ja over die developer hacker gesproken.. die heeft zo'n sword en een turtle, maar die zijn niet verkrijgbaar toch? Omdat er in z'n profiel staat you can't do it ofzo.
 

DeletedUser12132

Leuke update, heb er zin in! Ik vind de verhoging naar lvl 120, de broeken en riemen en de nieuwe arbeiden de leukste updates die er komen!
 

DeletedUser5695

Ik herinner me dat er bij eerdere updates nieuwe items kwamen, reeds uitgebouwde shops/steden hadden toen t nadeel dat zij die items niet in hun shops kregen. Alleen na de update verder uitgebouwde shops maakten kans om nieuwe items in het assortiment te hebben. Hoe gaat dat bij deze update? krijgen de bestaande uitgebouwde steden/shops er willekeurig een aantal broeken bij?

Verder zou ik willen zeggen tegen alle ongeduldige spelers: liever nog ff wachten dan je kapot moeten ergeren aan diverse bugs. Ik wacht op w1 al zo lang op vernieuwing die week of 2 extra wachten kan er ook nog wel bij ;)

@ruud99 je lijkt even te vergeten (zoals zoveel spelers) dat beta er puur is om te testen, dus er kan niets oneerlijk aan zijn, zelfs niet als ze bv besluiten om 300 man een megawapen en een turtle te geven en de rest alleen nog maar een kussen ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan