• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Update 1.27: vertaling dev-blog en discussie

Hoe sta jij tegenover de NPC duels?


  • Totaal aantal stemmers
    235
Status
Niet open voor verdere reacties.
Er zijn dus geen opdrachten of medailles bijgekomen??

Das wel jammer voor avonturiers!! Wat hebben wij nou aan deze update..:(

Van mij had het zo mogen blijven als het was, vóór 1.27
 

DeletedUser

Er zijn dus geen opdrachten of medailles bijgekomen??

Das wel jammer voor avonturiers!! Wat hebben wij nou aan deze update..:(

Van mij had het zo mogen blijven als het was, vóór 1.27

Dat vind ik persoonlijk ook het grootste nadeel aan deze update, maar ik vind hem over het algemeen positief. Maar extra opdrachten hadden wel gemogen ja. Vooral lvl +70-80-90 ...

En hopelijk laten ze ooit die levelcap nog vallen.

Nuja, still having fun :)
 

DeletedUser11730

Word je nu ook geduelleerd door NPC's? Ben zojuist aangevallen door Philip Koopmans, deze kom ik namelijk niet tegen in de ranglijst. Verloren, gelukkig geen geld bij me, maar het kostte me wel punten:mad:.
 

DeletedUser11730

Ik kon bij het terug kijken van het duel ook zijn naam niet aanklikken en dat heb ik tot nu toe alleen meegemaakt bij NPC's.
 

DeletedUser

Wanneer je een NPC duelleert, zie je het duel afspelen in dat vakje. Tegelijkertijd komt dit ook bij je berichten te staan, maar dat is dus gewoon hetzelfde duel. ;)
 

DeletedUser

Levenspunten totaal
- 220 LP
Levenspunten totaal
- 1140 LP
Megan Vos valt flauw. beverbeverbever wint het duel, krijgt 75 ervaringspunten en steelt van Megan Vos $66.

LOL, net van Megan Fox gewonnen, maak dat mee... :p

Ik ben uitermate PRO NPC-duels nu! :D
 

DeletedUser5512

Levenspunten totaal
- 220 LP
Levenspunten totaal
- 1140 LP
Megan Vos valt flauw. beverbeverbever wint het duel, krijgt 75 ervaringspunten en steelt van Megan Vos $66.

LOL, net van Megan Fox gewonnen, maak dat mee... :p

Ik ben uitermate PRO NPC-duels nu! :D

:eek: jaloers :D
 

DeletedUser385

ik heb ook iemand met 1000 vershil overwonnen:)

hij had een kussen aan xD (op lvl 80)
 

DeletedUser

met die update is er als het goed is ook iets bijgekomen van dat je meer goudnuggets krijgt voor hetzelfde geld dat slaat echt nergens op! je krijgt 10x zo veel goudnuggets dan normaal maar de dingen die je kan kopen met premium zijn ook 10x duurder geworden kortom het lijkt ineens veel maar het is gewoon even veel

ik had ook gehoord dat je nu met de update ook met "Automatisering" 8 opdrachten kan invoeren ook dit vind ik een beetje onlogisch zelfs als je "Meer actiepunten" erbij koopt kan je nog niet eens 8x 2u werken omdat je simpelweg gewoon niet genoeg actiepunten hebt...

dus of dat deze 2 dingen echt nut hebben weet ik niet
 

DeletedUser

met die update is er als het goed is ook iets bijgekomen van dat je meer goudnuggets krijgt voor hetzelfde geld dat slaat echt nergens op! je krijgt 10x zo veel goudnuggets dan normaal maar de dingen die je kan kopen met premium zijn ook 10x duurder geworden kortom het lijkt ineens veel maar het is gewoon even veel

ik had ook gehoord dat je nu met de update ook met "Automatisering" 8 opdrachten kan invoeren ook dit vind ik een beetje onlogisch zelfs als je "Meer actiepunten" erbij koopt kan je nog niet eens 8x 2u werken omdat je simpelweg gewoon niet genoeg actiepunten hebt...

dus of dat deze 2 dingen echt nut hebben weet ik niet

Dat eerste is gewoon om makkelijker te rekenen ;)
Dan kan je bijv. 25 cadeau doen ;)

Dat tweede is iets voor als je lang moet lopen ;)
En omdat je op de nieuwe werelden inplaats van 10 min, 30 min, 1 uur, 2 uur mar 5 min, 10 min, 30 min, 1 uur kan doen over een arbeid kan het handig zijn ;)
 

DeletedUser

Dat eerste is gewoon om makkelijker te rekenen ;)
Dan kan je bijv. 25 cadeau doen ;)

Dat tweede is iets voor als je lang moet lopen ;)
En omdat je op de nieuwe werelden inplaats van 10 min, 30 min, 1 uur, 2 uur mar 5 min, 10 min, 30 min, 1 uur kan doen over een arbeid kan het handig zijn ;)

ik weet niet of je het al door hebt maar tegenwoordig kun je geen nuggets meer weggeven

@ the Buther

Ze hebben dat x10 gedaan voor als ze nieuwe premium invoeren (bv voor deze update zou het 2.5 nuggets kopen, dat gaat niet zo goed. nu gaat dat wel goed-->25 nuggets)

dat van automatisering is nog altijd handig
je kunt 6 arbeiden invoeren, als je nu wilt bidden ertussen of ...
dus arbeid-arbeid-bidden-bidden-arbeid-arbeid-arbeid-arbeid

maar als je deze premium koopt zou je het best ook meer actiepunten pakken
 

DeletedUser

ik weet niet of je het al door hebt maar tegenwoordig kun je geen nuggets meer weggeven

@ the Buther

Ze hebben dat x10 gedaan voor als ze nieuwe premium invoeren (bv voor deze update zou het 2.5 nuggets kopen, dat gaat niet zo goed. nu gaat dat wel goed-->25 nuggets)

dat van automatisering is nog altijd handig
je kunt 6 arbeiden invoeren, als je nu wilt bidden ertussen of ...
dus arbeid-arbeid-bidden-bidden-arbeid-arbeid-arbeid-arbeid

maar als je deze premium koopt zou je het best ook meer actiepunten pakken

srry vergeten, maar ff alle voordelen van een nieuwe premiumtelling:
1. Je kan met GratisPay andere getallen beschikbaar maken
2. Je kan op een nieuwe werled producten met een vindkans van 100% kopen. Het zou wat duur zijn om 1(oude nugget) voor zo'n product te moeten betalen. Nu kan je dus gewoon 1(nieuwe nugget) betalen voor zo'n makkelijk product.
3. Er kan beter worden gewerkt met actie's als 50% & 25% nuggets kopen bonus ;)

Enz. ;)
 

DeletedUser

weet iemand al wat van update 1.28?

of ga ik teveel offtopic.?
het is tenminste over een update:D
 

DeletedUser

weet iemand al wat van update 1.28?

of ga ik teveel offtopic.?
het is tenminste over een update:D

Zolang hier niets van wordt aangekondigd in het telegraafkantoor is dit onbekend. Als er spelers zijn die het toch nodig vinden om het te vertellen, zal dit bestraft worden onder spoilen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan