• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Update 1.27: vertaling dev-blog en discussie

Hoe sta jij tegenover de NPC duels?


  • Totaal aantal stemmers
    235
Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Ik zit net te kijken. Ik kan nu op W1 ZONDER premium met 'met indianen handelen' nagenoeg even dure items vinden als op W5 MET premium met treinen overvallen.

Wat is nu nog de lol aan treinen overvallen. Voor de ep hoef je het ook niet meer te doen want je pakt meer ep met grizzly jagen als je genoeg arbeidspunten hebt dan met treinen overvallen met minder arbeidspunten.

Nee, dit doet het niet echt voor mij. Opeens is het veel minder leuk om treinen te overvallen. En daar heb ik dan maanden naar toegeleefd. :(
 

DeletedUser

Door arbeidspunten ga ja toch niet meer EP krijgen ofwel?

Dammen verwijderen: +41 Ap 36 Ep

Spoorweg aanleggen: -10 Ap 36 Ep

Vroeger evenveel % Ep
 

DeletedUser

Ik zit net te kijken. Ik kan nu op W1 ZONDER premium met 'met indianen handelen' nagenoeg even dure items vinden als op W5 MET premium met treinen overvallen.

Wat is nu nog de lol aan treinen overvallen. Voor de ep hoef je het ook niet meer te doen want je pakt meer ep met grizzly jagen als je genoeg arbeidspunten hebt dan met treinen overvallen met minder arbeidspunten.

Nee, dit doet het niet echt voor mij. Opeens is het veel minder leuk om treinen te overvallen. En daar heb ik dan maanden naar toegeleefd. :(

Arbeidspunten hebben geen invloed op XP hoor. :)

Maar over treinen overvallen heb je gelijk: heel de geluksfactor van die arbeid, 92%, is waardeloos, aangezien je nooit enorm veel arbeidspunten op die arbeid kan halen om mooie items te vinden. Op W5 vond ik de afgelopen dagen enkel items van rond de 700$ verkoopswaarde bij treinen overvallen, mét premium (ok, deel 1 was wel een leuke vondst, maar de rest was pure rommel).

Deze update heeft echt schatten zoeken en lijken bestelen de beste geluksarbeiden gemaakt...
 

DeletedUser

Ik heb er nog niemand over gehoord of iets over gelezen, dus misschien ligt het aan mij. Sinds de update heb ik op elke arbeid een punt moeten inleveren. De arbeidscalculator geeft nog wel steeds het oude niveau aan maar bij de daadwerkelijke uitvoering van de arbeid geeft ie een punt minder aan.

Zo kan ik op W1 niet meer lijken bestelen. Daar had ik voor de update 1 ingebracht arbeidspunt voor en nu staat ie op 0 en kan ik het niet meer
 

DeletedUser11436

Nogal dom bijvoorbeeld is dat ik op w3 (daar ben ik lvl 78) minder EP krijg voor missioneren dan op w5 (waar ik lvl 64 ben)

Ik snap het allemaal niet echt, op oudere werelden zijn mijn jobs een stuk minder waardevol geworden terwijl op w7 bijvoorbeeld ik pakken meer geld en EP haal met mindere goede jobs
 
Ik heb er nog niemand over gehoord of iets over gelezen, dus misschien ligt het aan mij. Sinds de update heb ik op elke arbeid een punt moeten inleveren. De arbeidscalculator geeft nog wel steeds het oude niveau aan maar bij de daadwerkelijke uitvoering van de arbeid geeft ie een punt minder aan.

Zo kan ik op W1 niet meer lijken bestelen. Daar had ik voor de update 1 ingebracht arbeidspunt voor en nu staat ie op 0 en kan ik het niet meer

Je kan nu met 0 arbeidspunten een arbeid doen, probeer maar eens ;)
 

DeletedUser

even een vraagje:
hoe kan ik iets van 870 vinden als eer staat dat ik dingen van 1097-3272 kan vinden?:confused:
 

DeletedUser

oh... dan vind ik niet echt goede voorwerpen.. toch vind ik het raar dat er mensen zeggen dat ze dan een (edele) bundelrevolver kunnen vinden:rolleyes:
 

DeletedUser5740

Ligt het aan mij of zijn de volgende punten nog niet in het spel?

-Als je in een stadsforum een reactie geeft zullen de voorgaande reacties op volgorde worden getoond. Dit betekent dat de laatste reactie bovenaan staat.

-Steden en spelerslinks verwijzen nu naar de profielen.

-In een fortgevecht kunnen spelers van plek wisselen door naar elkaar te wijzen. Als er een groene pijl komt is een wisseling mogelijk.
Wijzigingen

-Startposities van spelers in fortgevechten worden nu bewaard in fortgevechten logboeken.
 

DeletedUser5740

gek want op een forum moet ik nog steeds helemaal naar de laaste pagina om de reactie te lezen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan