• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Update 1.27: vertaling dev-blog en discussie

Hoe sta jij tegenover de NPC duels?


  • Totaal aantal stemmers
    235
Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Een aankondiging op de Duitse server:
Liebe Spieler,

nach internen und öffentlichen Diskussionen in unserem Forum, überlegen wir,
ob wir manche der neuen Premiumvorteile auch auf den alten Welten einführen sollen.
Dazu ist uns eure Meinung wichtig. Deshalb möchten wir euch bitten, an der
folgenden Umfrage teilzunehmen und uns damit eure Meinung mitzuteilen.
Die Umfrage dauert nicht länger als 1-2 Minuten.


Hier könnt ihr nachlesen, welche neuen Premiumoptionen zur Abstimmung stehen:
http://forum.the-west.de/showthread.php?t=35145

Zur Umfrage: https://www.surveymonkey.com/s/S6NHQ5K

Vielen Dank für eure Mithilfe und weiterhin viel Spaß wünscht euch euer The-West-Team!
Hier kunnen jullie je mening geven over de Premium updates.
Mijn enige antwoorden waren 'geen mening', en 'tegen' ;)
 

DeletedUser

Aangezien ik niet goed ben in Duits:

Beste spelers,

voor interne en publieke debat in onze forums, achten wij
of we moeten een zekere mate van de nieuwe premie voordelen voor de oude werelden.
Om ons wat je belangrijk vind. Daarom vragen wij u om de
bij ons met de volgende enquête en geef ons uw mening.
Deze enquête duurt niet langer dan 1-2 minuten.


Hier kunt u lezen wat de nieuwe premium opties om te stemmen:
http://forum.the-west.de/showthread.php?t=35145

De enquête: https: / / www.surveymonkey.com/s/S6NHQ5K

Dank u voor uw hulp en nog steeds om plezier te hebben u wilt dat uw The-West-Team!

Met dank aan Google Translate :p
 
In principe is dit een enquête om de nieuwe voordelen in oude werelden in te gaan voeren, ik voelde 'm al aankomen ;) Zal binnenkort ook wel op andere versies verschijnen.
 

DeletedUser3874

In principe is dit een enquête om de nieuwe voordelen in oude werelden in te gaan voeren, ik voelde 'm al aankomen ;) Zal binnenkort ook wel op andere versies verschijnen.

Als team gaan wij trachten dit te verhinderen ;) Al kunnen wij natuurlijk niks beloven. Misschien komt er hier dan ook wel een poll om onze mening kracht bij te zetten.
 

DeletedUser

Heb zonder alles te lezen op de knop ''Nein, das brauchte ich nicht" geklikt :p Ik hoop echt dat het niet op de oude werelden komt, als dat wel gebeurd stop ik misschien.

De meeste duitsers zijn er gelukkig ook fel op tegen, maar ik vraag me af of dat wel iets helpt. Ik vrees dat het er vroeg of laat toch van komt...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Ik denk dat als ze het invoeren ze wel zullen merken dat veel mensen zullen stoppen en ook premium gebruikers.
 

DeletedUser

Als team gaan wij trachten dit te verhinderen ;) Al kunnen wij natuurlijk niks beloven. Misschien komt er hier dan ook wel een poll om onze mening kracht bij te zetten.

een ding:
GEWELDIG TEAM.


en, wie gaat de functie van great rene over pakken ?
 

DeletedUser5740

Hoort het bij update 1.27 dat je duel gegevens in je profiel worden aangeven??
Of is het iets anders.


 

DeletedUser4799

- Geld kan gestort worden bij banken zonder transactiekosten te betalen en zonder de verplichting om fysiek bij de bank te staan door het betalen van nuggets.
- Vaardigheidspunten en actiepunten kunnen gekocht worden met nuggets.
- De kosten voor het resetten van vaardigheidspunten kunnen gereset worden door het betalen van nuggets.
- Goederen kunnen gekocht worden bij een stad zonder fysiek aanwezig te hoeven zijn bij de stad door het betalen van nuggets.
- Producten van opdrachten kunnen gekocht worden door het betalen van nuggets.
- De looproute kan worden gehalveerd met het betalen van nuggets.

Sorry hoor, maar dit vind ik echt onzin. De speler die het meeste geld in The-West steekt is als eerste level 99.
 

DeletedUser

Dat hebben de Duitse developers ook onderkend, en ze hebben dus een poll geopend om te kijken wie wel deze update wilt hebben.
De resultaten zijn onzichtbaar, maar ik neem aan dat het zo goed als 100% tegen is.
 

DeletedUser4799

Dat hebben de Duitse developers ook onderkend, en ze hebben dus een poll geopend om te kijken wie wel deze update wilt hebben.
De resultaten zijn onzichtbaar, maar ik neem aan dat het zo goed als 100% tegen is.

Terugdraaien doen ze niet. Zien dat veel mensen stoppen zullen ze wel zien.
Btw gefeliciteerd met je 200'ste bericht.
 

DeletedUser6982

dit kan echt niet want dan is er geen uitdaging meer in het spel en stopt iedereen... het is juist leuk om te sparen voor vaardigheden door opdrachten te doen en te levelen en daarna hopen iets gevonden te hebben. als je het gewoon kan kopen is er niets aan
 

DeletedUser12132

- Geld kan gestort worden bij banken zonder transactiekosten te betalen en zonder de verplichting om fysiek bij de bank te staan door het betalen van nuggets.
- Vaardigheidspunten en actiepunten kunnen gekocht worden met nuggets.
- De kosten voor het resetten van vaardigheidspunten kunnen gereset worden door het betalen van nuggets.
- Goederen kunnen gekocht worden bij een stad zonder fysiek aanwezig te hoeven zijn bij de stad door het betalen van nuggets.
- Producten van opdrachten kunnen gekocht worden door het betalen van nuggets.
- De looproute kan worden gehalveerd met het betalen van nuggets.

Sorry hoor, maar dit vind ik echt onzin. De speler die het meeste geld in The-West steekt is als eerste level 99.

als deze update komt dan ga ik protesteren kosten wat het kost en als die update toch komt vindt ik dit de niuwe slogan: Wie meer geld geeft krijgt een hogere rang.
dus ik blijf dan uit protest weg en ik hoop dat er meer mensen mee doen die dan uit protest weg blijven. en als de update toch komt dan maak ik: de actiegroep tegen de nieuwe premium update's (kort weg: D.A.T.D.N.P.U.)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Zolang ze het maar niet op de oude werelden gaan invoeren vind ik het nog niet erg. Als ze dat wel gaan doen stop ik waarschijnlijk. Maar ik vrees helaas dat ze het wel een keer gaan invoeren :(
 

DeletedUser

Ze gaan het wss invoeren op de oude werelden.
Daarnaast kan ik je bijna verzekeren dat hier veel mensen gaan zeggen dat ze stoppen, maar uiteindelijk de verleiding niet kunnen weerstaan en toch weer gaan spelen.
Ik had ook het idee toen ik het las dat ik moest stoppen, maar ik weet dat ik niet van The West af kan blijven, dus zul je me hier nog wel lange tijd blijven zien.:o
 

DeletedUser4799

Tja, je moet voor een opdracht zelf spullen vinden, en niet kopen. Op oude werelden spelen is ook niet echt leuk meer..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan