• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Update 1.27: vertaling dev-blog en discussie

Hoe sta jij tegenover de NPC duels?


  • Totaal aantal stemmers
    235
Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Ja joh, dat vind jij wel interessant he. Kun je weer ep scoren zonder daarvoor lang uit je hotel te moeten. Heel verdrietig dat ze hotelpussies nu meer in de hand gaan spelen ipv het te reduceren.

Bovendien de zoveelste wanhopige poging om meer premium te scoren wat tot nu toe volgens mij vooral leden heeft gekost....

Heel jammer....:mad:

Hahahha. Jij hebt vast dit gestemd :p Negatief; hotelpussies kunnen zo veel makkelijker levelen.

Ontopic: Ik heb ook vragen over dat NPC geduelleer, Met de soldaten hebben ze 50% tacktiek bonuss of 100%?.
Kan je zien hoeveel EP zo''n duellant oplevert?, want ik wil geen 12 actiepunten in W5 verspillen aan 20 EP of minder.
Beinvloed motivatie de EP die je van een NPC krijgt?

Dat waren ze graag antwoord :D
 

DeletedUser10740

Tsja, ik heb ook dezelfde vragen, maar toch denk ik dat het een leuke toevoeging is :)
 

DeletedUser

Tsja, ik heb ook dezelfde vragen, maar toch denk ik dat het een leuke toevoeging is :)

Idd, En als je 100 Ep krijgt. Heeft een duellerende topspeler weer een extra job erbij. En misschien ook wel een goede. je doet het dat 4x per dag motivatie stijgt tovh 12% per dag ofzo. EN je hebt al leuk 400 EP.
Voor de rest heb je natuurlijk genoeg andere goede jobs zoals. Grizzly's jagen, Trein overvallen, Vredesondehandeling, postkoets overvallen en bewaken, om die andere tijd te besteden...
Dus dit zou weer een nadeel worden voor alles kunnende Avonturieren, want een NPC ging mee kwa lvl, En hun hebben geen duel skills en maken dus geen kans.
 
Ik vind het leuk ;) Maar voor de specifieke vragen moet je nog even wachten tot het op de beta is, want daar heb ik momenteel geen antwoord op en dat zou nog kunnen veranderen.
 

DeletedUser12158

Ik vind het leuk ;) Maar voor de specifieke vragen moet je nog even wachten tot het op de beta is, want daar heb ik momenteel geen antwoord op en dat zou nog kunnen veranderen.

Idd het is al een tijdje niet gebeurt op de beta :(
 

DeletedUser4891

die npc duels halen wel wat balans uit het spel maar die duels lijken me best leuk (als bouwer) dus heb ik toch maar het eerste gekozen:)
 

DeletedUser

die npc duels halen wel wat balans uit het spel maar die duels lijken me best leuk (als bouwer) dus heb ik toch maar het eerste gekozen:)

Ik hoop dat er niet veel gespamt hier word en niet meer naar mijn vragen worden gekeken ;)
 

DeletedUser

Altijd tegen bondgenoten en dan gedeelde forums :o. Dit is misschien wel goed, maar dan hadden ze eerst niet moeten zeggen dat ze er zo hard tegen waren.

Door die NPC duels kunnen hotelpussy's nog sneller levelen. Slecht idee dus.


Komen er eigenlijk geen nieuwe opdrachten waarmee je athos mee kan krijgen? :rolleyes:
 

DeletedUser11811

ik heb mijn twijfel over die NPC duels
langs de ene kant vind ik het wel leuk om extra EP te krijgen, ook voor mensen met hoge duellvls, die kunnen nog eens spannende duels doen

maar langs de andere kant denk ik dat er veel minder geduelleert zal worden tussen de spelers onderling omdat de motivatie voor die duels ook daalt
de meeste spelers zullen dus voor de NPC gaan en dus zullen de gewone duels daar onder leiden.
 

DeletedUser

Dan ben ik zolangzamerhand wel klaar met dit spel, op meerdere werelden nu level 99 en daar komt gewoon niets nieuws voor qua opdrachten.

Bovendien, wat heeft een level 99 aan een NPC duel als je er toch niets mee wint, vreemde zaak........

De mensen die het nog niet zijn krijgen steeds meer voordeeltjes in de schoot geworpen zoals de inlogbonus en als klap op de vuurpijl worden een aantal nieuwe dingen niet op de oude werelden ingevoerd. men wil dus dat je weer op een andere wereld gaat starten en het liefst met premium.

Bedenk eerst maar eens wat voor de oude garde die het spel trouw is gebleven, of heeft Innogames GmbH daar geen boodschap aan, wil men nog snel cashen voor het spel helemaal de dood in is gejaagd............daar lijkt het namelijk steeds meer op.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1053

Dan ben ik zolangzamerhand wel klaar met dit spel, op meerdere werelden nu level 99 en daar komt gewoon niets nieuws voor qua opdrachten.

De mensen die het nog niet zijn krijgen steeds meer voordeeltjes in de schoot geworpen zoals de inlogbonus en als klap op de vuurpijl worden een aantal nieuwe dingen niet op de oude werelden ingevoerd. men wil dus dat je weer op een andere wereld gaat starten en het liefst met premium.

Bedenk eerst maar eens wat voor de oude garde die het spel trouw is gebleven, of heeft Innogames GmbH daar geen boodschap aan, wil men nog snel cashen voor het spel helemaal de dood in is gejaagd............daar lijkt het namelijk steeds meer op.

Nieuwe premium bonussen en een verkorte arbeidsduur hoeven niet per se positief te zijn, dus misschien is het alleen maar fijn als ze op de oude werelden niet ingevoerd worden.

Echter leveren beide meer premium verkoop op, dus ik schat de kans groot dat ze toch op de oude werelden ingevoerd gaan worden.;)
 

DeletedUser

Nieuwe premium bonussen en een verkorte arbeidsduur hoeven niet per se positief te zijn, dus misschien is het alleen maar fijn als ze op de oude werelden niet ingevoerd worden.

Echter leveren beide meer premium verkoop op, dus ik schat de kans groot dat ze toch op de oude werelden ingevoerd gaan worden.;)

Standaard niet, enkel na akkoord van de community. :)
 

DeletedUser

Dan ben ik zolangzamerhand wel klaar met dit spel, op meerdere werelden nu level 99 en daar komt gewoon niets nieuws voor qua opdrachten.

Bovendien, wat heeft een level 99 aan een NPC duel als je er toch niets mee wint, vreemde zaak........

De mensen die het nog niet zijn krijgen steeds meer voordeeltjes in de schoot geworpen zoals de inlogbonus en als klap op de vuurpijl worden een aantal nieuwe dingen niet op de oude werelden ingevoerd. men wil dus dat je weer op een andere wereld gaat starten en het liefst met premium.

Bedenk eerst maar eens wat voor de oude garde die het spel trouw is gebleven, of heeft Innogames GmbH daar geen boodschap aan, wil men nog snel cashen voor het spel helemaal de dood in is gejaagd............daar lijkt het namelijk steeds meer op.

Ja het zou leuk zijn dat er ook wat nieuws kwam voor de level 99 spelers. Er word al lang gesproken over nieuwe opdrachten en dat je verder zou kunnen dan level 99. Al heel wat updates verder maar het kan nog steeds niet.
En de NPC's zijn ook voor de duellerende level 99'ers niet boeiend. Je krijgt er geen duelpunten voor. Wel ervaringspunten maar die krijgen sommigen al maanden niet meer...........
 

DeletedUser

Wat mij nog het meeste stoort is dat men ons verschillende dingen heeft beloofd in het verleden die nog steeds niet zijn ingevoerd, denk aan een handelaar in het fort, een sheriff in de stad, je niet meer hoeft te reizen om iemand te duelleren als diegene aan de andere kant van de map woont, al dit soort zaken komen schijnbaar niet want anders waren deze al eerder meegenomen in een update, erg triest als je nu ziet wat update 1.27 in petto heeft.
 

DeletedUser

Wat mij nog het meeste stoort is dat men ons verschillende dingen heeft beloofd in het verleden die nog steeds niet zijn ingevoerd, denk aan een handelaar in het fort, een sheriff in de stad, je niet meer hoeft te reizen om iemand te duelleren als diegene aan de andere kant van de map woont, al dit soort zaken komen schijnbaar niet want anders waren deze al eerder meegenomen in een update, erg triest als je nu ziet wat update 1.27 in petto heeft.

On the spot duelleren was geplanned voor 1,27, maar is uitgesteld naar 1,28.

Verder hebben de devs nog geen zinnige invulling gevonden voor de fort shops; speciale items verkopen wilt men uiteraard niet, omdat die dan na een week niet meer speciaal zijn...

En ja, een sheriff, heb 'k nog nooit iets officieels over gehoord, buiten dan ooit een screentje... :)
 

DeletedUser

On the spot duelleren was geplanned voor 1,27, maar is uitgesteld naar 1,28.

Verder hebben de devs nog geen zinnige invulling gevonden voor de fort shops; speciale items verkopen wilt men uiteraard niet, omdat die dan na een week niet meer speciaal zijn...

En ja, een sheriff, heb 'k nog nooit iets officieels over gehoord, buiten dan ooit een screentje... :)

Voor de sherrif moet je eens een spookstad aanklikken daar staat ie wel op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan