• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Update 1.27: vertaling dev-blog en discussie

Hoe sta jij tegenover de NPC duels?


  • Totaal aantal stemmers
    235
Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Daarom moet je ook premium gaan kopen ;)
De devs willen enkel meer geld verdienen met deze update... Ze begrijpen niet dat ze op deze manier nog meer mensen gaan wegjagen...
 

DeletedUser

Daarom moet je ook premium gaan kopen ;)
De devs willen enkel meer geld verdienen met deze update... Ze begrijpen niet dat ze op deze manier nog meer mensen gaan wegjagen...

Ik zal geen premium gaan kopen, hoe oneerlijk het ook wordt voor niet-premiumgebruikers. Wel zal ik stoppen als ze te ver gaan ;)
 

DeletedUser

Nu kan ik al helemaal niet meer gaan slapen IRL, aangezien ik zonder premium speel, kon ik eerst meestal nog 4 uur slapen, en straks maar 3. (of je moet goed uitkomen met hotel toevallig). Slechte zaak in mijn ogen dat de kloof tussen premium en niet-premium vergroot wordt, maar ja, inno probeert natuurlijk nog steeds zo veel mogelijk geld eruit te trekken tot het over is. Denk dat ze hierdoor toch wel weer wat niet-premium spelers gaan verliezen.

En duels worden minder interessant, vooral qua tijd. eerst kon je 12 duels doen in de tijd van 2 uur werken, nu voor dezelfde werkopbrengst kan je er maar 6 doen, gaat dus minder opleveren.
 

DeletedUser

Er veranderd op zich niets tussen premium en niet premiumleden hoor... Niet premiumleden moeten gewoon actiever zijn om bij te blijven. En daarbij gaat iedereen sneller kunnen levelen :) En dat is toch ook leuk?

Wat ik me wel afvroeg is of de actiepunten dan in het algemeen sneller gaan stijgen of dat ook hetzelfde blijft. Anders komt het niet echt meer uit per dag :)
 

DeletedUser

Er veranderd op zich niets tussen premium en niet premiumleden hoor... Niet premiumleden moeten gewoon actiever zijn om bij te blijven. En daarbij gaat iedereen sneller kunnen levelen :) En dat is toch ook leuk?

Wat ik me wel afvroeg is of de actiepunten dan in het algemeen sneller gaan stijgen of dat ook hetzelfde blijft. Anders komt het niet echt meer uit per dag :)

Niet iedereen kan actiever zijn. Ik vind het zelf ook niet leuk als je sneller kunt levelen. Dan ben je sneller lvl 99 en dan wordt het spel een stuk minder leuk.
 

DeletedUser

Daarom dat er automatisering bestaat als je niet actief kan zijn :p Maar wie weet is het binnenkort wel mogelijk om hoger dan level 99 te worden dusja :)
 

DeletedUser

Er veranderd op zich niets tussen premium en niet premiumleden hoor... Niet premiumleden moeten gewoon actiever zijn om bij te blijven. En daarbij gaat iedereen sneller kunnen levelen :) En dat is toch ook leuk?

Wat ik me wel afvroeg is of de actiepunten dan in het algemeen sneller gaan stijgen of dat ook hetzelfde blijft. Anders komt het niet echt meer uit per dag :)

Tuurlijk verandert er wel iets...?

Normaal gezien kan je als niet premium speler 2x2u arbeiden aanzetten, nu kan je maar 3x1u arbeiden aanzetten. Je bent dus maar drie van de vier uur XP aan 't verdienen, voor mensen die niet heel actief kunnen zijn is dat een serieus verlies aan XP...

En ja, met activiteit kan je de premium Automatisering compenseren ja, maar dan moet je niet meer van achter je PC vandaan komen... :cool:
 

DeletedUser1053

Ik weet niet waar je dat gelezen hebt, maar ik ben er 99% zeker van dat dat over de interne beta gaat. ;)


Overigens vind ik het maar raar dat NPC duels het thema is van de poll, het veranderen van het werksysteem is een VEEL ingrijpendere verandering. Heel het spelritme verandert daardoor...

Klopt, daar heb ik niet aan gedacht. :p Maar we weten nog niet of de halvering van de arbeidsduur ook op de oude werelden komt en wat de nieuwe bonussen precies zijn, dus hier kan later nog een poll over komen.

Er veranderd op zich niets tussen premium en niet premiumleden hoor... Niet premiumleden moeten gewoon actiever zijn om bij te blijven. En daarbij gaat iedereen sneller kunnen levelen :) En dat is toch ook leuk?

Wat ik me wel afvroeg is of de actiepunten dan in het algemeen sneller gaan stijgen of dat ook hetzelfde blijft. Anders komt het niet echt meer uit per dag :)

Non-premium spelers kunnen nu maar 3 uur werken instellen, eerst was dit 4 uur. Dus het wordt wel lastiger aangezien om de 3 uur online komen wel erg veel is, al helemaal als je naar school moet of gaat werken.

En er is nog niets bekend over het stijgen van de actiepunten, dus ik denk dat dit hetzelfde blijft.
 

DeletedUser

En er is nog niets bekend over het stijgen van de actiepunten, dus ik denk dat dit hetzelfde blijft.

Als dat zo is, is er geen enkel probleem voor non-premiumleden :) ze doen gewoon hun ap sneller op, maar uiteindelijk komt dat dan op hetzelfde neer toch ;) Daarom dat ik verwacht dat ze dit wel gaan veranderen, anders klopt het niet dat je 's morgens 3 arbeiden opzet en dan bijvoorbeeld om 4 uur thuiskomt :) dan kan je tegen 6 uur al weer gaan slapen...
 

DeletedUser

Het feit dat je sneller lvl 99 wordt, vind ik ook slecht. Daarbij: de devs gaven eerst zelf aan dat er te veel geld in het spel zat, met deze maatregelen komt er weer alleen maar meer geld bij.

Je kan wel roepen, dan moet je maar automatisering gebruiken. Echter, sommigen(zoals ook ik), vinden het gewoon geldverspilling om geld uit te geven aan een online spelletje. En dit is in mijn optiek waarom inno dit gaat doen, enkel om meer mensen automatisering aan te laten schaffen.
 

DeletedUser5512

Het feit dat je sneller lvl 99 wordt, vind ik ook slecht. Daarbij: de devs gaven eerst zelf aan dat er te veel geld in het spel zat, met deze maatregelen komt er weer alleen maar meer geld bij.

Je kan wel roepen, dan moet je maar automatisering gebruiken. Echter, sommigen(zoals ook ik), vinden het gewoon geldverspilling om geld uit te geven aan een online spelletje. En dit is in mijn optiek waarom inno dit gaat doen, enkel om meer mensen automatisering aan te laten schaffen.

mee eens, inno heeft de snelheid van de werelden die na w1 kwamen express 2 keer zo langzaam gezet(looptijden) zodat het langer duurde om 99 te worden op deze manier werk je dat alleen maar tegen.

en hoger dan 99 brengt het spel uit balans als je niks meer aanpast, avonturieren hebben het voordeel in het begin en arbeiders later, duellisten en soldaten maakt het niet zo veel uit, dat wil zeggen dat als je tot level 200 kon er veel meer arbeiders is de top komen en dat is weer niet leuk:(
 

DeletedUser

Ik snap niets van dat NPC-duels,hoe werkt dat ?
Wat bevat dat ?
Welke zijn de voordelen/nadelen daarvan ?
 

DeletedUser

Ik snap niets van dat NPC-duels,hoe werkt dat ?
Wat bevat dat ?
Welke zijn de voordelen/nadelen daarvan ?

Ja joh, dat vind jij wel interessant he. Kun je weer ep scoren zonder daarvoor lang uit je hotel te moeten. Heel verdrietig dat ze hotelpussies nu meer in de hand gaan spelen ipv het te reduceren.

Bovendien de zoveelste wanhopige poging om meer premium te scoren wat tot nu toe volgens mij vooral leden heeft gekost....

Heel jammer....:mad:
 

DeletedUser

Ja joh, dat vind jij wel interessant he. Kun je weer ep scoren zonder daarvoor lang uit je hotel te moeten. Heel verdrietig dat ze hotelpussies nu meer in de hand gaan spelen ipv het te reduceren.

Bovendien de zoveelste wanhopige poging om meer premium te scoren wat tot nu toe volgens mij vooral leden heeft gekost....

Heel jammer....:mad:


Ja ok,leuk dat het in mijn voordeel zou zijn,maar wat bevat dat ???
 

DeletedUser

Ik vind het stadsforum er btw niet veel overzichtelijker op worden als voor elk bericht je karakter staat afgebeeld. En aangezien je niet een eigen plaatje kan gebruiken, krijg je telkens dezelfde plaatjes te zien.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan