• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Update 1.27: vertaling dev-blog en discussie

Hoe sta jij tegenover de NPC duels?


  • Totaal aantal stemmers
    235
Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser9872

ik ben even ergens gestart van lvl1 en ik was in 10 minuten lvl6 door die NPC's
(daarna lukte het wel niet meer zo goed...)
 

DeletedUser

Als je op een arbeid als ´Met indianen handelen´ 256 ap hebt, en op `Vredesonderhandelingen´ 33, vind je bij ´Met indianen handelen´ voorwerpen met een hogere waarde..

Je vind zelfs bij dat indianengehandel betere voorwerpen dan bij Postkoets Overvallen (+ 11).

Is dit nieuw???
 

DeletedUser9872

dit vind ik wat overdreven...
ik kan er geen één van aan :p
half uurtje wachten dan maar ;)

npcduels.png
 

DeletedUser

door die update kan ik niet meer lezen bij een duel hoeveel xp ik heb en hoeveel geld ik heb gewonnen ;)

hoe kan je dat veranderen ?
 

DeletedUser

Tja, de moeilijkheid is normaal gezien nog van laag niveau + je kan 5 duels per half uur doen (dus xp x 5 valt goed mee imo).

Die xp zal waarschijnlijk wel nog stijgen.
 

DeletedUser

Nu kan je al enorm goede dingen vinden en veel geld met echt "slechte jobs" :p
Ik verdien op w2 250$ zonder premium voor 2 uurtjes beverjacht omdat ik +590 heb :p
 

DeletedUser11436

Maar nu krijg je steeds een vaste hoeveelheid EP bij een arbeid? :S
Nu kom bij arbeiden voor ervaring telkens maar aan 150EP per 2u max, terwijl ik voordien gemakkelijk 200+EP kon halen

Ik bedoel bij grizzly's jagen zou ik nu vast elke keer 156EP krijgen, terwijl ik anders rond de 150-210 zit
 

DeletedUser

zozo, de nieuwe updates zijn echt vet!! goed gedaan innogames, er was al een hele tijd geen update meer geweest! haha

iedereen veel succes op deze manier!
 

DeletedUser

Op dit ogenblik is de tekst "Uitnodigingen van vreemde steden" verwarrend.

Zou dit kunnen veranderen?

Mogenlijk naar "Toegangen van vreemde steden"
 

DeletedUser

Kopietje van ons forum in de stad wegens te lui om over te typen :

Algemeen vind ik dit een leuke update :

NPC duels (makkelijk manipuleerbaar)
Beter en duidelijker overzicht arbeiden
Grafische verbetering
Forum is beter
Fortgevechten
nog een paar zaken die ik vergeet


Enige dat ik niet zie zijn dikke, vette opdrachten! Op lvl 75 krijg je nog één opdracht en thats it! Ik had graag toch nog een lvl 80 en lvl 90 opdracht gezien. Kwestie dat je toch nog iets kan boosten qua levelen.
Ik zie ook dat je iets minder xp, maar iets meer dollars kan verdienen bij arbeiden. Misschien een persoonlijke indruk, ik weet het niet.

Verder, niets dan lof.

The West addiction : + 25% :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

die npc zijn eg super handig, en makkelijk, 17 achter mekaar gedaan, slechts 2 verloren door slechte duelposities wtfudge! en lvl up! ik vind het top! en de npc lijken moeilijk kwa wapens, maar dit zijn ze niet!
 

DeletedUser

Ik heb net gemerkt dat je met 0 arbeidspunten nu wel degelijk de arbeid kan uitvoeren ... Nice :)
 

DeletedUser

Ik snap niet helemaal waarom je meer geld krijgt voor arbeiden. Ze wilden toch het geld nou juist UIT het spel halen?
 

DeletedUser

Ik snap niet helemaal waarom je meer geld krijgt voor arbeiden. Ze wilden toch het geld nou juist UIT het spel halen?

Als ik een héél ruime gok mag doen zal je ook misschien in de toekomst mits veel $$$ één of meerder vaardigheidspunten kunnen kopen. Dit voor de Niet-PA's en voor de mensen met echt te veel geld op de rekening. But again : puur giswerk.

On the other side, te veel dollars kan je nooit hebben en met de cashbattles in het vooruitzicht not too shabby. (alhoewel ik moet toegeven dat ik ook met een reserve op de bank zit waar ik momenteel niet, of toch bijna niets, kan aanvangen).
 

DeletedUser9625

opdrachtenserie Rooftocht

Op wereld 3 en 4 kreeg ik bij level 67 de opdrachtenserie De Rooftocht. Nu ben ik gisteren na de update op w2 ook level 67 geworden, en krijg ik die opdrachtenserie niet? Hoe kan dat?!?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan