• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Update 1.27: vertaling dev-blog en discussie

Hoe sta jij tegenover de NPC duels?


  • Totaal aantal stemmers
    235
Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Dat is als het goed is wel het geval ja. Maar ze willen weer de random factor in gaan voeren geloof ik.

Dus maar 138 exp MAX in 2 uur bij 1 van de beste exp jobs :(
Normaal kon je 200+ halen :mad: (en zo haal ik je nooit in op w1 :()
 

DeletedUser

je ziet nu als je een arbeid hebt hoeveel kans je hebt om voorwerpen te vinden en je ziet 2 getallen (voor de $ dat ze waard zijn).
is dit de inkoop of verkoopwaarde?
 

Deleted User - 36202

Dat is de inkoopwaarde

En srebbo: Net getest en het klopt. Je krijgt standaard die waarde.
 

DeletedUser

Kijk ik scheel of gaan die duels in flash weergave nu veel sneller sinds de update?
 

DeletedUser9872

ze gaan veel sneller idd

en je weet ook al las je op gereed hebt gedrukt of je gewonnen hebt (dan komt er namelijk al direct een nieuwe/zie je je ep er al bijkomen/zie je je geld er al bij komen)
zo is het gewoon niet spannend meer
 

DeletedUser11890

marschalknl wint het duel, krijgt 13 ervaringspunten en steelt van Jenna Tekin $9.

dit was tegen z'n npc

dus wel xp en money
 

DeletedUser

De npcs van de duels kunnen wel wat betere stats krijgen en mindere wapens. Ik moet nu kiezen op w6 tussen 4 mensen met wyatt earps buntline en eentje met grants sabel
 

DeletedUser9872

ja ze hebben allemaal grants sabel en Wyatt earps buntline en boon's axxe

en nog een vraagje

klopt het dat je nu dingen kunt vinden bij bv lijken bestelen van $2500???
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 36202

Lijkt me geen groot probleem toch? Net nog eentje verslagen met grants tandenstoker ;) Goede duellanten zouden er geen probleem mee moeten hebben. En het is ook alleen maar voor het plezier gemaakt. Niet als gigantische xp bron ofzo.
 

DeletedUser

ja ze hebben allemaal grants sabel en Wyatt earps buntline en boon's axxe

Moet je een aantal minuten wachten. Dan krijg je 5 andere mensen.

Lijkt me geen groot probleem toch? Net nog eentje verslagen met grants tandenstoker ;) Goede duellanten zouden er geen probleem mee moeten hebben. En het is ook alleen maar voor het plezier gemaakt. Niet als gigantische xp bron ofzo.

Nee, geen probleem. Zeker niet wanneer je zelf een wyatt earps buntline hebt :p
 

DeletedUser9872

hé ik heb net iemand met een kussen geduelleerd op een engels werd :p
 

DeletedUser5512

Lijkt me geen groot probleem toch? Net nog eentje verslagen met grants tandenstoker ;) Goede duellanten zouden er geen probleem mee moeten hebben. En het is ook alleen maar voor het plezier gemaakt. Niet als gigantische xp bron ofzo.

ze zijn allemaal zo makkelijk dat die wapens niet echt uitmaken, bijna niemand heeft meer dan 50 mikken dus wordt je bijna niks geraakt, ook had ik er net nog een met 108 uitwijken en heb 1287 schade bij hem gedaan dus is ook het probleem niet
 

DeletedUser10740

bij trein overvallen kan je zak met buit vinden 1000 verkoopwaarde en een masker bij premiejager :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan