• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Update 1.27: vertaling dev-blog en discussie

Hoe sta jij tegenover de NPC duels?


  • Totaal aantal stemmers
    235
Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

ik vind het alleen wel jammer dat je al weet hoeveel xp je gaat krijgen, dan stijgen diegenen die betere arbeiden kunnen sneller, en kan je niemand bijna meer inhalen. :(
voor de rest is het wel een goeie update :)
 

DeletedUser

ik vind het alleen wel jammer dat je al weet hoeveel xp je gaat krijgen, dan stijgen diegenen die betere arbeiden kunnen sneller, en kan je niemand bijna meer inhalen. :(
voor de rest is het wel een goeie update :)

Wat is dat voor redenering?
Alsof dat nu niet het geval is... :rolleyes:
 

DeletedUser

ja maar daarvoor kon je nog altijd in de 200 xp halen als je geluk had he ;)
 

DeletedUser

ja ik merk dat ook bij olie boren
vroeger kon ik nog eens 300 of zelfs 400 binnenhalen door geluk
maar nu gaat dat niet meer xS
 

DeletedUser

Dat maakt niets uit: iedereen kon pech hebben of geluk hebben, het enige wat telt is de gemiddelde XP. En die is ongewijzigd.

Vroeger was het spannend wat je kreeg. Had je geluk of had je pech. Nu is het voorspelbaar en zal ik mn record ook niet meer verbeteren:(
 

DeletedUser

weet iemand hoe de xp punten bepaald worden ?
en of je imago of je tactiek telt bij die duels ?
ik bedoel dus verdedig je of val je aan ?
 

Deleted User - 36202

Hoe de xp punten bepaald worden weet ik niet precies ;)

En bij de duels val je aan.
 

DeletedUser

voor de rest zijn er toch niet zoveel speciale dingen bij ?

wat nieuw lay outs en zo maar voor de rest ?!
 

Deleted User - 36202

Voor oude werelden is er voor de rest niet echt veel nieuws inderdaad.
 

DeletedUser

weet iemand hoe de xp punten bepaald worden ?
en of je imago of je tactiek telt bij die duels ?
ik bedoel dus verdedig je of val je aan ?

Jij valt altijd aan, de NPC verdedigt. Ik heb dus totaal geen idee waarom de devs ze ook imago gegeven hebben...
 

DeletedUser

simsamekes wint het duel, krijgt 52 ervaringspunten en steelt van Jelle Nieuwenhuis $32.

motivatie 90
en level van de vijand 108
dat is eig toch wel weinig xp ?
ik hoop dat ik snel te weten kom hoe de punten verdeling zit ;)
 

DeletedUser5695

He, we zijn even lekker aan het zeiken en ik wil HEEL graag even mee doen.
Ik weet dat ik een enorme zeikstraal ben (zal ook wel niet voor niets zijn dat ik al 4 of 6 van die nachtemmers heb gevonden ingame) maar nu is er update geweest waar ENORM veel aan de opmaak gedaan is. Alles is veranderd en verplaatst en mooier en nieuwer en weet ik veel wat wel niet.

Maar waarom nou allemaal dingen waar niemand om vraagt zoals die NPC's en zo..... terwijl het spel nog helemaal VOL bugs zit. Hoe vaak wil een fortgevecht niet laden? Hoevaak loopt hij nog vast in Opera zodat ik naar Firefox moet? Hoevaak loopt ie wel niet vast in firefox zodat ik naar IE moet?
Hoe vaak wil hij wel niet een kledingstuk niet aandoen als je dubbelklikt en blijft het kledingstuk aan je pijltje kleven als een stuk kauwgom?
Hoe vaak moet je wel 10 keer op het bevestegen-knopje drukken bij een arbeid voor hij daadwerkelijk pas aan het werk gaat?

Al maanden, inmiddels bijna jaren wordt er over geklaagd en het is NOG niet opgelost. Maar wel allemaal super de luxe nieuwe dingen waar niemand verdrietig om zou zijn als ze NIET kwamen.....

Dat snap ik dus niet aan Innogames. Zorg eerst eens dat de bende goed werkt en ga dan populair doen met NPC-gevechten.....

En waar blijft trouwens de update waarbij je verder kan dan level 99??
En de beruchte fortshop??

Vreemd....vreemd.....vreemd. Dat vind ik het.


Zo, uitgezeurd. ;)


ik ben het weer eens volkomen met freewilly eens, maar ja ik schijn ook een ouwe zeikerd te zijn...

"raadsel"
Het stinkt , het zuigt en was weer eens volkomen overbodig...















(antwoord: update 1.27 )
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser9872

volgens mij is die nieuwe lay-out gewoon een dekmantel voor de nieuwe premium updates...
als er alleen premium updates waren geweest dan zou iedereen toch maar een beetje denken dat innogames echte zakkenkloppers zijn maar nu lijkt het of de lay-out en de NPC-duels de grote verandering is

zo denk ik er over ;)
 

DeletedUser

He, we zijn even lekker aan het zeiken en ik wil HEEL graag even mee doen.
Ik weet dat ik een enorme zeikstraal ben (zal ook wel niet voor niets zijn dat ik al 4 of 6 van die nachtemmers heb gevonden ingame) maar nu is er update geweest waar ENORM veel aan de opmaak gedaan is. Alles is veranderd en verplaatst en mooier en nieuwer en weet ik veel wat wel niet.

Maar waarom nou allemaal dingen waar niemand om vraagt zoals die NPC's en zo..... terwijl het spel nog helemaal VOL bugs zit. Hoe vaak wil een fortgevecht niet laden? Hoevaak loopt hij nog vast in Opera zodat ik naar Firefox moet? Hoevaak loopt ie wel niet vast in firefox zodat ik naar IE moet?
Hoe vaak wil hij wel niet een kledingstuk niet aandoen als je dubbelklikt en blijft het kledingstuk aan je pijltje kleven als een stuk kauwgom?
Hoe vaak moet je wel 10 keer op het bevestegen-knopje drukken bij een arbeid voor hij daadwerkelijk pas aan het werk gaat?

Al maanden, inmiddels bijna jaren wordt er over geklaagd en het is NOG niet opgelost. Maar wel allemaal super de luxe nieuwe dingen waar niemand verdrietig om zou zijn als ze NIET kwamen.....

Dat snap ik dus niet aan Innogames. Zorg eerst eens dat de bende goed werkt en ga dan populair doen met NPC-gevechten.....

En waar blijft trouwens de update waarbij je verder kan dan level 99??
En de beruchte fortshop??

Vreemd....vreemd.....vreemd. Dat vind ik het.


Zo, uitgezeurd. ;)

Daar ben ik het ook volkomen mee eens, die lay-out en zo dat hoeft voor mij helemaal niet, net zo min als die NPC duels, in 2 minuutjes heb je al meer ep dan dat je 2 uur werkt...
 

DeletedUser

Daar ben ik het ook volkomen mee eens, die lay-out en zo dat hoeft voor mij helemaal niet, net zo min als die NPC duels, in 2 minuutjes heb je al meer ep dan dat je 2 uur werkt...

Die hoeven van mij ook allebei niet. Wat is wel leuk vind is dat je de maximale en minimale waarde van een voorwerp bij een arbeid kunt zien :)
 

DeletedUser

simsamekes wint het duel, krijgt 52 ervaringspunten en steelt van Jelle Nieuwenhuis $32.

motivatie 90
en level van de vijand 108
dat is eig toch wel weinig xp ?
ik hoop dat ik snel te weten kom hoe de punten verdeling zit ;)

Door veel duels te doen gaat de moeilijkheid omhoog. Die daalt per dag ???. Hoe hoger de moeilijkheid, hoe meer EP en $
OP de beta zijn er mensen die 100$ krijgen van die NPCs
Van echte duels krijg je meer EP en $ (met geluk) maar die zijn moeilijker ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan