• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Update 1.22 - Discussieer hier!

DeletedUser

Ik hoop vanuit het diepst van mijn hart dat je als je de met de complete slaapset aan gaat slapen als bonus hebt dan je wel halverwege je slaap van kleren kunt wisselen. Ik vrees dat dit niet zo zal zijn overigens.

Wat een ergernis is dit zeg!

Heb je 2 uurtjes geslapen van de 8 maar wil je vast werk voor de volgende dag aanzetten waarvoor je van kleren moet wisselen, moet je eerst het slapen stoppen om te wisselen en dus weer opnieuw 8 uur slapen aanzetten...

Zo slaap je dus 's morgens 2 uur terwijl je lp-meter en ap-meter al vol zijn.

Waardeloos.... :mad:
 

DeletedUser5695

Ik hoop vanuit het diepst van mijn hart dat je als je de met de complete slaapset aan gaat slapen als bonus hebt dan je wel halverwege je slaap van kleren kunt wisselen. Ik vrees dat dit niet zo zal zijn overigens.

Wat een ergernis is dit zeg!

Heb je 2 uurtjes geslapen van de 8 maar wil je vast werk voor de volgende dag aanzetten waarvoor je van kleren moet wisselen, moet je eerst het slapen stoppen om te wisselen en dus weer opnieuw 8 uur slapen aanzetten...

Zo slaap je dus 's morgens 2 uur terwijl je lp-meter en ap-meter al vol zijn.

Waardeloos.... :mad:

wederom ben ik t met freewilly eens, nutteloze en ergernisopwekkende update, wat was er mis met het kleren kunnen wisselen tijdens het slapen?
 

DeletedUser

volledig me eens, wat is het nut dat je geen kleding kan wisselen tijdens het slapen? :confused:
Je kan niemand aanvallen als je slaapt en niemand kan jou aanvallen.
Of zou het met de nieuwe slaapset te maken hebben :rolleyes:
 

DeletedUser

he mensen,

een vriend van mij heeft 'leerling bouwer'
dat is de gouden medaille met een 'kroon' om de medaille heen

hij heeft 32 uur uitgebouwd totaal en 6 uur achter elkaar uitgebouwd, 1 van die 2 kan het zijn


dus hier een tip voor de gouden medaille van bouwen, 'leerling bouwen'
 

DeletedUser

Het is 6 uur achter elkaar bouwen, heb ik zonet ook gedaan en ik heb hem ook.
 

DeletedUser1053

Ik heb hem ook op wereld 5, alleen ik heb daar nog nooit 6 uur achter elkaar gebouwd. Waarschijnlijk hoeft het dus niet per se achter elkaar te zijn.
 

DeletedUser4578

ik heb een nachtemmer gevonden van het nieuwe setje
kijk maar op werled 3 bij mijn profiel van butcher80
 
als je 2 stuks draagt uit de slaapset...heb je + 6% regeneratie...

ben benieuwd naar wat als je er 3 heb..zoniet alles..!!
 

DeletedUser

leerling bouwer krijg je als je met het uitbouwen lvl up gaat,
ik heb het op 2werelden zo gehad,,
en mijn stiefbroer is ook bouwer op w05 die had hem ook toen hij lvl up ging bij het uitbouwen.
:D:D
 

DeletedUser5512

vraag

voor deze update kon ik gemakkelijk boven de 300 hitten. tegenwoordig heb ik hoogstens 297 gehaald terwijl schieten alleen hoger is geworden.
ook raak ik vaak op mensen hun hoofd dus het is ook niet dat dit maar 4 keer gebeurd ofzo.

weet iemand hoe dit kan? of zijn er misschien mensen waarbij dit ook is?
 

DeletedUser1053

voor deze update kon ik gemakkelijk boven de 300 hitten. tegenwoordig heb ik hoogstens 297 gehaald terwijl schieten alleen hoger is geworden.
ook raak ik vaak op mensen hun hoofd dus het is ook niet dat dit maar 4 keer gebeurd ofzo.

weet iemand hoe dit kan? of zijn er misschien mensen waarbij dit ook is?

Schieten hoeft de treffers niet altijd te verhogen, dit komt enkel ten sprake als je tegenstander veel reflex of weerstand ten opzichte van jouw schieten heeft. Ik denk dat het gewoon pech is, want normaal gesproken zou dit niet aan de update moeten liggen.
 

DeletedUser5695

als je 2 stuks draagt uit de slaapset...heb je + 6% regeneratie...

ben benieuwd naar wat als je er 3 heb..zoniet alles..!!

klopt ik heb het kussen en de nachtemmer en dus inderdaad +6% regeneratie, ik dacht dat die set ook redelijk nutteloos zou zijn maar hij is toch wel geinig aangezien je er toch iets aan hebt :D
 

DeletedUser

Ik heb een fout gevonden: als je bij "vaardigheden" over imago gaat staat er dat imago de trefkans van de uitgedaagde speler verlaagt maar als je naar "duel" gaat staat imago onder aanval...:confused:
Begrijp ik dit fout of is dit gewoon fout...
 

DeletedUser

Dat betekent dat imago telt als jij aanvalt, en tactiek telt als jij verdedigt (=aangevallen wordt ), klopt dus gewoon wat er staat :)
 
Bovenaan