• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Update 1.22 - Discussieer hier!

Kroenuh

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Discussieer hier over de nieuwe update! (1.22)​
Update 1.22

  • Trofeeën
    - Spelers kunnen trofeeën verdienen
    - Hoe je deze kan verdienen zal niet bekend gemaakt worden
    - Trofeeën zijn enkel te zien op je spelersprofiel, ze geven geen enkele bonus

  • Duelwijziging (weerstand en reflex beïnvloeden de schade met 75% in plaats van met 100%)

  • toevoeging: vakantiemodus
    - spelers worden niet verwijderd
    - na 24 uur kan je niet meer geduelleerd worden
    - na 2 maand krijg je een email en de vakantiemodus zal automatisch gedeactiveerd worden

  • Nieuwe interface (dit is nodig voor de chat in 1.23)

  • Forten
    - de bonus van de muur is omhoog met 100%
    - toont bonussen

  • Je kan het stadsprofiel terug openen met een kleine link

  • Vaardigheden hebben nu mouse popups

  • Nieuwe set "slaapkop" (niet te verkrijgen in de winkels).

  • Als een speler level 99 bereikt, kan hij nog duel ervaring verdienen en zijn duel level omhoog brengen.

Deze update wordt woensdag 7 oktober verwacht.


Gelieve hieromtrent geen supportaanvragen te openen.
 

DeletedUser

trofeën klinken cool, maar dan moeten ze wel de naam trofee bij grizlyberen jagen aanpassen anders krijg je daar weer verwarring mee :p
 

DeletedUser

Inderdaad.
Ben ook erg benieuwd naar de nieuwe set, want hij is niet in de shops verkrijgbaar.
 

DeletedUser

Vakantiemodus, geweldige toevoeging :)

Kleine op/aanmerking daarop, mag je dan met je eigen account en je vakantie account eén speler aanvallen? En meedoen aan hetzelfde fortgevecht? Of moet dat gescheiden blijven?
 

DeletedUser

volgens mij is het alleen modus dat je account even in rust is je kan na 24 uur ook niet aangevallen worden..
 

DeletedUser5740

fantastisch vooral dat van weerstand en reflex. Nooit meer 1 hit op wesley de beer
 

DeletedUser

Vakantiemodus, geweldige toevoeging :)

Kleine op/aanmerking daarop, mag je dan met je eigen account en je vakantie account eén speler aanvallen? En meedoen aan hetzelfde fortgevecht? Of moet dat gescheiden blijven?

wat bedoel je nou?

vakantiemodus is gewoon een modus dat je tijdelijk niet meedoet aan het spel zodat je rustig onbezorgd op vakantie kunt :p ( al zijn dr altijd spelers die dat niet kunnen omdat ze zich zorgen maken om ranglijsten enzo :p )
 
toevoeging: vakantiemodus
- na 24 uur kan je niet meer geduelleerd worden

is dat na 24 uur niet online geweest te zijn,of moet je daarvoor op een speciale link klikken,waarna je na 24 uur niet meer aangevallen kan worden..??
en geld dat ook voor mensen die gebant zijn..dat je ze ba 24 uur ban niet meer aan kan vallen..???
..................................
Forten
- de bonus van de muur is omhoog met 100%

kan je al niet winnen met 128 aanvallers tegen 128 verdedigers,dan zijn volgens mij iets van 75 verdedigers genoeg om 128 man tegen te houden.!
..................................
Trofeeën
- Spelers kunnen trofeeën verdienen
- Hoe je deze kan verdienen zal niet bekend gemaakt worden


als ik dat weet,mag daar dan over gepraat worden hier,of is dan spoilen..??

:bolhoed:
:confused:
 

DeletedUser

- Spelers kunnen trofeeën verdienen
- Hoe je deze kan verdienen zal niet bekend gemaakt worden


als ik dat weet,mag daar dan over gepraat worden hier,of is dan spoilen..??

:bolhoed:
:confused:

Dat is spoilen volgens mij.
Dus het mag niet.
Ik denk dat ik ook al 2 trofeeën ken.
 

DeletedUser

ik ken al heel wat door de beta maar ga niets verklappen:p:p


ik vind het echter wel geweldige toevoegingen en ben ook zeer benieuwd naar de nieuwe set

en ik ben ook blij dat de muren eindelijk meetellen:D
 

DeletedUser

Nog steeds geen handelen. :(

Slaapkop?, easy, vind je bij het slapen!
 

DeletedUser

of ze doen niks en zeggen dat de aanvallers maar eens een andere strategie moeten zoeken anders dan herseloos op de muur klimmen :D
 

DeletedUser

Heeft ze ons eerst angst in zitten boezemen, zegt ze nu dat het wel meevalt. :D
Ik vind het toch onnodig maar oke.
 

DeletedUser

elvis ik zei toch dat ik daarom niet ben gestopt >,<

als die vakantiemodus er is en jullie me niet kunnen duelleren zullen jullie zien dat ik niet meer speel :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Weet er iemand mij uit te leggen waarom ze mijn weerstand en reflex nu minder nuttig gaan maken ? :D
 
Weet er iemand mij uit te leggen waarom ze mijn weerstand en reflex nu minder nuttig gaan maken ? :D

omdat als je relex en/of weerstand erg hoog heb..(rond de 150 ofzo)..dan wordt je schade terug gebracht naar nihil.

nu doe je toch nog iets schade :rolleyes:
 
Bovenaan