• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Update 1.22 - Discussieer hier!

Inderdaad, als je de premium gebruikt, krijg je een scherm te zien met alleen maar plaatjes van jouw geslacht en karakterklasse en daar kan je uit kiezen.
 

DeletedUser9872

update

ik vind het een heel goeie update maar ik zou het leuk vinden als je ook kon handelen of ruilen met andere spelers

je kan er dan ook een dollar limiet opzetten ofzo

graag een antwoord van Kroenuh:sheriff:
 

DeletedUser

Huh? Dat is raar! Dan kan er dus straks een mannelijke avatar met een jurk rondlopen en een vrouwelijke avatar in de gentlemanset met kuierstok??

Beetje travestiet uithangen kan dus ook?

Vage update zeg.... :confused::confused::confused:


Oh, dat is leuk, dan kan ik ook de vrouwelijke kleren aantrekken.
Poewee, een nog grotere klerenkast
 

DeletedUser

Nee, dat kan dus juist NIET.......... lees ook de berichten na het bericht van dat citaat a.u.b. :p
 

DeletedUser

Nee, dat kan dus juist NIET.......... lees ook de berichten na het bericht van dat citaat a.u.b. :p

Maar ik kan wel met highheels, een danseressenjurk en zo'n tooi rondlopen terwijl ik als avatar de zwarte zwerver ben. Toch best vaag....
 

DeletedUser

Als je mannelijke avonturier bent kun je alleen de mannelijke avatars kiezen...
 

DeletedUser

Als je mannelijke avonturier bent kun je alleen de mannelijke avatars kiezen...

Klopt idd. Ik heb t geprobeer. Je kunt wel op de mannelijke avatars klikken en die worden wel blauw en hij vraagt wel of je t zeker weet maar als je dan op oke drukt zegt ie idd dat t niet kan.
 
ik vind het een heel goeie update maar ik zou het leuk vinden als je ook kon handelen of ruilen met andere spelers

je kan er dan ook een dollar limiet opzetten ofzo

graag een antwoord van Kroenuh:sheriff:

Dat komt waarschijnlijk nog in een volgende update, nog niet bekend wanneer.
 
Laatst bewerkt:

Kroenuh

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
ik vind het een heel goeie update maar ik zou het leuk vinden als je ook kon handelen of ruilen met andere spelers

je kan er dan ook een dollar limiet opzetten ofzo

graag een antwoord van Kroenuh:sheriff:
Bij deze een reactie van moi: :p
Misschien wordt deze functie in een later stadium geïmplementeerd, voorlopig is hier nog geen spraken van.

Maar laten we nu terug discussieren over deze update! (1.22) Ideeën kan men kwijt in het Ei van Columbus. ;)
 

DeletedUser9885

Op zich een goede update, maar...

Ik vind het erg jammer dat je niet meer tijdens het slapen andere kleding aan kunt doen. Nooit zo bij stil gestaan, maar nu het niet meer kan merk ik pas hoe vaak ik dat deed. Ik kan er ook geen voordeel bij bedenken. Iemand ?

Verder heb ik het idee dat de 'view' op de wereld kleiner is geworden, in ieder geval in de hoogte. Zit je dan met de 20" monitor...
Het was al een erg klein schermpje, maar nu is het nog kleiner geworden.
Kan dat niet wat groter, desnoods instelbaar. Niemand werkt toch meer op 800x600 ? Ander misschien hoeveel je ziet afhankelijk maken van de snelheid die je hebt ?

Groeten,

The Duck
 

DeletedUser

in het echt verander je ook geen kleren tijdens het slapen ik deed het ook andere kleren aan doen om te kijken als ik betere opdrachten kon of voor volgende opdrachten enzo maar goed ik ben tevreden over de updates
 

DeletedUser385

in het echt verander je ook geen kleren tijdens het slapen ik deed het ook andere kleren aan doen om te kijken als ik betere opdrachten kon of voor volgende opdrachten enzo maar goed ik ben tevreden over de updates

ik wel hoor

je doet toch kleding uit, slapen, en dan weer kleding aan,

als mijn moeder andere kleding heeft klaarliggen, trek ik andere kleding aan, dus het zou best kunnen

(of ga jij in je werkkleding slapen?)
 

DeletedUser

Op zich een goede update, maar...

Ik vind het erg jammer dat je niet meer tijdens het slapen andere kleding aan kunt doen. Nooit zo bij stil gestaan, maar nu het niet meer kan merk ik pas hoe vaak ik dat deed. Ik kan er ook geen voordeel bij bedenken. Iemand ?

Verder heb ik het idee dat de 'view' op de wereld kleiner is geworden, in ieder geval in de hoogte. Zit je dan met de 20" monitor...
Het was al een erg klein schermpje, maar nu is het nog kleiner geworden.
Kan dat niet wat groter, desnoods instelbaar. Niemand werkt toch meer op 800x600 ? Ander misschien hoeveel je ziet afhankelijk maken van de snelheid die je hebt ?

Groeten,

The Duck

Vind ik ook. Totaal geen toegevoegde waarde. Nu ben je dus kwetsbaar als je van kleren wisselt...
 

DeletedUser

Het enige dat ik me kan bedenken is dat het irritant is dat je je niet meer kan omkleden tijdens het slapen.

Medailles voegen echt niets toe.Je hoeft er geen enkele moeite voor te doen en ze leveren niets op.Als je er nu moeite voor zou moeten doen en je krijgt er b.v 1 vaardigheidspunt bij dan zou het nog iets toevoegen.

Stats veranderen.Daar vertrouw ik de spelmakers in.Zij hebben het grote overzicht.Dus zal dat wel nodig zijn.

Nieuwe set.Heel mooi.

Ik ben er dus 50/50 blij mee.Wat irritante en nutteloze toevoegingen en wat leuke.
 

DeletedUser

in het echt verander je ook geen kleren tijdens het slapen ik deed het ook andere kleren aan doen om te kijken als ik betere opdrachten kon of voor volgende opdrachten enzo maar goed ik ben tevreden over de updates

In het echt ? In het echt duelleer je ook niet met een mes tegen een pistool en zo kan ik er nog wel een paar opnoemen. lol,het is een spel en moet leuk zijn om te spelen.Dus als er toevoegingen komen die vervelend zijn word het spel vervelend.

Have fun laterz.
 

DeletedUser

In het echt ? In het echt duelleer je ook niet met een mes tegen een pistool en zo kan ik er nog wel een paar opnoemen. lol,het is een spel en moet leuk zijn om te spelen.Dus als er toevoegingen komen die vervelend zijn word het spel vervelend.

Have fun laterz.

Had t niet beter kunnen verwoorden
 

DeletedUser

Heb precies hetzelfde probleem:S


EDIT:
Hahaha gevecht toch gewonnen. En nog lekker wat xp (189), een trui(40$) en 2 medailles
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

gdvrdegdvr, nooit problemen met fortgevechten en nu ineens na deze nodeloze update krijg ik dit (zowel in IE als mozzila)

Er is een fout opgetreden met je Flashprogramma: "Security error: Error #2048". Dit kan mogelijk opgelost worden door je browser opnieuw op te starten.

Ofwel opzouten met die nutteloze medailles etc en snel weer zorgen dat fortgevechten/flash weer normaal draait svp...

Geduld is een schone deugd, er wordt waarschijnlijk al aan gewerkt ;)
 
Bovenaan