• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Update 1.22 - Discussieer hier!

DeletedUser

gdvrdegdvr, nooit problemen met fortgevechten en nu ineens na deze nodeloze update krijg ik dit (zowel in IE als mozzila)

Er is een fout opgetreden met je Flashprogramma: "Security error: Error #2048". Dit kan mogelijk opgelost worden door je browser opnieuw op te starten.

Ofwel opzouten met die nutteloze medailles etc en snel weer zorgen dat fortgevechten/flash weer normaal draait svp...

Ik heb ook precies hetzelfde, maar bij mij deed hij het bij andere fortgevechten ook al niet of moeilijk. Ik heb van dat fortgevecht om kims fort² ook al niks gezien:mad:
 

DeletedUser5695

Geduld is een schone deugd, er wordt waarschijnlijk al aan gewerkt ;)

klopt dat is waar, maar ik vind t beetje jammer dat nu dezelfde problemen hier optreden die maanden geleden al bij beta aan de orde geweest zijn, lijkt wel of ze daar weinig met de ervaringen gedaan hebben en nu dus niet hebben opgelet bij t updaten hier op de normale werelden. Ik ben sowieso van mening dat ze te overhaast bepaalde updates introduceren (waarvan je je dan kunt afvragen of ze afdoende getest zijn op beta versie, zo vond ik de komst van de forten ook al te overhaast) Ofwel je kunt tegen mij zeggen geduldig te zijn maar het zijn juist de developpers die regelmatig te overhaast te werk gaan ;)
 

DeletedUser

ik vind dat ze met die vakantiemodus een paar maanden te laat komen. de vakantie is al een maand gedaan !:eek:
 

DeletedUser

Komt ook snel weer een nieuwe ;)

Updates zijn top!

Pluspunten:
Medailles zijn leuk en brengt een extra uitdaging.
Minder verdedigersbonus geeft betere uitdagendere duels
Muren in fortgevechten is wel nodig :) Jammer als je het moeilijk kunt behouden.

Minpunt
De lijst van spelers bij de steden.. die is veel onoverzichtelijker als voorheen.
 

DeletedUser

Komt ook snel weer een nieuwe ;)

Updates zijn top!

Pluspunten:
Medailles zijn leuk en brengt een extra uitdaging.
Minder verdedigersbonus geeft betere uitdagendere duels
Muren in fortgevechten is wel nodig :) Jammer als je het moeilijk kunt behouden.

Minpunt
De lijst van spelers bij de steden.. die is veel onoverzichtelijker als voorheen.

Wat bedoel je met minder verdedigersbonus:confused:
 

DeletedUser

Hallo,

Komt er dan nu ook verandering voor mij?

Ik heb alles op imago op wereld 5. En niks op slagkracht/schieten ( Behalve op slagkracht 1) En kan ik dan nog winnen met duels als ik door blijf gaan met alles op imago blijven zetten?? :eek:
 

DeletedUser

Mja, je zult niet veel missen denk ik, maar schade zal je niet veel doen :p

imago verhoogt namelijk alleen je mikken als je imago hoger is als het tactiek van de verdediger.
 

DeletedUser

Mja, je zult niet veel missen denk ik, maar schade zal je niet veel doen :p

imago verhoogt namelijk alleen je mikken als je imago hoger is als het tactiek van de verdediger.

En het verlaagt het mikken van je tegenstander toch?
 

DeletedUser

Nee,

tactiek verlaagt het mikken van de aanvaller als deze hoger is als het imago van de aanvaller.

imago en tactiek hebben dus alleen invloed op het mikken van de aanvaller en niet van de verdediger!
 

DeletedUser1053

Nee,

tactiek verlaagt het mikken van de aanvaller als deze hoger is als het imago van de aanvaller.

imago en tactiek hebben dus alleen invloed op het mikken van de aanvaller en niet van de verdediger!

Dit klopt niet, wanneer je als aanvaller een hoger imago hebt als het tactiek van je tegenstander, zul je zijn/haar mikken ook verlagen.
 

DeletedUser5695

is er ook iets in t fortduelsysteem veranderd? 33 rondes (waarvan 4 rondes aan t verplaatsen en dus op niemand gemikt) en maar 3 hits, met oa mikken 110 + dan krab ik toch eens ff flink achter mijn oren hoe dat kan (zeker gezien t feit dat die mensen waar ik op mikte grotendeels niet wegsprongen/uitwijkten enzo. Ik krijg bijna het idee dat het allemaal maar random is en je vaardigheden er niet of nauwelijks toe doen in de fortgevechten (ik heb wel vaker enorme verschillen, soms 15 rondes achter elkaar alles raak en dan weer 15 rondes achter elkaar geen enkele hit)
Of heeft iemand een plausibele verklaring hiervoor?
 

DeletedUser1053

is er ook iets in t fortduelsysteem veranderd? 33 rondes (waarvan 4 rondes aan t verplaatsen en dus op niemand gemikt) en maar 3 hits, met oa mikken 110 + dan krab ik toch eens ff flink achter mijn oren hoe dat kan (zeker gezien t feit dat die mensen waar ik op mikte grotendeels niet wegsprongen/uitwijkten enzo. Ik krijg bijna het idee dat het allemaal maar random is en je vaardigheden er niet of nauwelijks toe doen in de fortgevechten (ik heb wel vaker enorme verschillen, soms 15 rondes achter elkaar alles raak en dan weer 15 rondes achter elkaar geen enkele hit)
Of heeft iemand een plausibele verklaring hiervoor?

hulppagina's zei:
Bonus van de vaardigheden
+1 bonus vanaf 1 punt
+2 bonus vanaf 3 punten
+3 bonus vanaf 10 punten
+4 bonus vanaf 23 punten
+5 bonus vanaf 43 punten
+6 bonus vanaf 71 punten
+7 bonus vanaf 108 punten
+8 bonus vanaf 155 punten
+9 bonus vanaf 211 punten

Met 110 mikken krijg je maar 7 bonus punten. De muur alleen geeft al een bonus van 10, dus veel invloed hebben de andere vaardigheden niet.


hulppagina's zei:
Afstand
Des te dichter je karakter bij de tegenstander staat, des te hoger worden de trefkansen. De sectoren spelen geen rol bij de berekening van de afstand. De afstand heeft geen invloed op de schade.

-1 bij 1 veld afstand
-2 bij 2 velden afstand
-4 bij 3 velden afstand
-5 bij 4 velden afstand
-7 bij 5 velden afstand
-9 bij 6 velden afstand
-10 bij 7 velden afstand
-12 bij 8 velden afstand
-14 bij 9 velden afstand
-16 bij 10 velden afstand
-18 bij 11 velden afstand
-19 bij 19 velden afstand
-20 bij 13 velden afstand
-22 bij 14 velden afstand
-24 bij 15 velden afstand

Je staat meestal wel op 10 velden afstand van je tegenstander, dan gaan er dus 16 punten af. Verder heb je ook nog torens, gebouwen en de vlaggen kring die wat aan de punten doen. Ook is er waarschijnlijk wel een standaard waarde en je hebt het geluk nog.
De fort vaardigheden spelen dus wel mee, maar uiteindelijk maken ze niet zo'n groot verschil.
 

DeletedUser

Ik dacht al, waar blijft ie. :)
Best grappig gedaan. Nu hopen dat het niet TE druk wordt op t forum. Laatst met dat uur downtime werd het forum heeeel eeerrrgggg trrraaaaaggggg.




Beste spelers,
Wisten jullie dat The-West ook een forum heeft? Het forum is een communicatiemiddel voor de community die meer zoekt dan alleen het spelen van het spel. Hier kan je met andere over het spel, je hobby's, je creativiteit en veel meer praten, en samen met ons allen de The West community vormen.

Wat is het forum?
Het forum is een gedeelte van The-West waar alle spelers hun mening kunnen geven in een aantal discussies, mee kunnen doen aan forumspelletjes, nieuwe ideetjes voor The-West bedenken, je stad promoten of met je wereldgenoten een leuke discussie voeren over de wereld waarop je speelt. Het forum kan je hier terugvinden. In het spel kan je onderaan ook op het forumicoontje klikken.

Forumregels
Uiteraard zijn hier ook enkele regels die je moet volgen. Klik Hier om deze te raadplegen.

Account vrijschakelen
Je moet je The West spelaccount eerst voor het forum vrijschakelen.

We hopen jullie snel op het forum te zien.
Veel plezier!
Jouw The-West Team
 

DeletedUser

Dit snap ik ook niet. Zou wel handig zijn. Slapen 8 Uur u verdient 900 lp
 
Bovenaan