• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Uit welk land kom jij?

DeletedUser

een nederlander

*knip* dit hoort hier niet thuis
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3244

Nederlander in hart en nieren!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

I LOVE BELGIUM
(België dus)
En mensen ga nu niet zeuren over de poltiek (ook al is die barslecht bij ons op het moment) want dit topic gaat daar dus niet over !!!
 

DeletedUser

belgië:D:D:D:D

aja niet alleen de politiek is super slecht ook de voetbal:p:p
 

DeletedUser

Ik heb duitse moeder en een nederlandse vader, maar ben in nederland geboren en heb er altijd gewoont, voel me dus 100% nederlander.
 

DeletedUser

wat zijn hier veel geimporteerde mensen:p, nee grapje maakt me geen bal uit

Maar ik ben ook NEDERLANDER:p
 

DeletedUser

wat zijn hier veel geimporteerde mensen:p, nee grapje maakt me geen bal uit

Maar ik ben ook NEDERLANDER:p

geïmporteerde mensen:p hoe KOM je er op:p
rofl :p als je er goed over nadenkt is het niet grappig (mensen smokkelen denk ik dan aan) maar zo op het eerste gezicht is het een grappige woordspeling

on topic:
Betuwenaar (hollander)
en straks een beetje belg in geel
 

DeletedUser

Die van Geel zijn Limburgers en die zijn zo'n beetje apart met hun Limburgs gevoel.
Ze praaaaaaaten ooooook zoooo zangeeeerig :p Und sie sprachen mit den deutschen "Ich" ipv "Ik" :rolleyes:

Ik ben Gentenaar btw :)
 

DeletedUser

Die van Geel zijn Limburgers en die zijn zo'n beetje apart met hun Limburgs gevoel.
Ze praaaaaaaten ooooook zoooo zangeeeerig :p Und sie sprachen mit den deutschen "Ich" ipv "Ik" :rolleyes:

Ik ben Gentenaar btw :)

Aardrijkskunde is ook niet je sterkste vak! bij mijn weten ligt Geel nog altijd in de Antwerpse kempen in de buurt van Herentals en Mol
 
Bovenaan