• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Uit welk land kom jij?

DeletedUser

Een Nederlander.
Ik begrijp echt geen hol van die discussie hier boven.
Vlaams Belang? :p
 

DeletedUser3686

Jah,

vlaams belang is een partij in de politiek!

Wist je dat de Nederlanders ons willen hebben als Belgie splits?
Gewoon om dat ze dan Antwerpen hebben wegens de haven en Brussel omdat die de hoofdstad van de NAVO is en danhebben ze ook 16 km kust!
En ze willen ook het koningshuis houden!
Dan is er juist niks verandert alleen zijn de belastingen nog veel hoger en zijn de hollanders de baas!

(ik heb niks tegn hollanders maar dit gaat er over!)
 

DeletedUser

Jah,

vlaams belang is een partij in de politiek!

Wist je dat de Nederlanders ons willen hebben als Belgie splits?
Gewoon om dat ze dan Antwerpen hebben wegens de haven en Brussel omdat die de hoofdstad van de NAVO is en danhebben ze ook 16 km kust!
En ze willen ook het koningshuis houden!
Dan is er juist niks verandert alleen zijn de belastingen nog veel hoger en zijn de hollanders de baas!

(ik heb niks tegn hollanders maar dit gaat er over!)


Ik ben een echte Hollander:D

maar als de hollanders de baas worden kunnen er toch ook een paar belgen in de politiek:p
 

DeletedUser3686

belgen zijn sorry dat ik het zeg mensen die iets niet weten.
De koning doet niks maar eist veel geld voor zijn "paleis" en zijn fammiie!
wie ontvangde de Vicepresident van amerika?
De premier en niet de koning!
Hij is gewoon een pronkstuk dat te veel geld kost en het geld is dan niet van de walen maar dan van de vlamingen!
Als nederland bij ons komt dan gaan zijn zeggen beatrix aan de macht!
maar dan is er weer een pronkstuk!
Oke zij is wel beter maar toch!
Wat doet zij?
Ze zegt altijd


Leve de koningin hoera hoera!

???

En daarbij jullie belangstingen liggen zo hoog!
 

DeletedUser

belgen zijn sorry dat ik het zeg mensen die iets niet weten.
De koning doet niks maar eist veel geld voor zijn "paleis" en zijn fammiie!
wie ontvangde de Vicepresident van amerika?
De premier en niet de koning!
Hij is gewoon een pronkstuk dat te veel geld kost en het geld is dan niet van de walen maar dan van de vlamingen!
Als nederland bij ons komt dan gaan zijn zeggen beatrix aan de macht!
maar dan is er weer een pronkstuk!
Oke zij is wel beter maar toch!
Wat doet zij?
Ze zegt altijd


Leve de koningin hoera hoera!

???

En daarbij jullie belangstingen liggen zo hoog!


En in Nederland niet??? Nederland heeft ook een koningshuis hoor.
 

DeletedUser

vlaming in het hart!


(heb iets tegen belgen en walen + koningen/koningine)

Ze zullen hem niet temmen de fiere vlaamse leeuw!

en trouwen s weet je waarom ceasar dat gezegd heeft?

Hij was dus generaal in het leger.

Hij moest het dorpje in VLAANDEREN afmaken/bezetten.
Hij kreeg X aantal troepen en ging er naartoe!
Hij had een sluw plan!
Hij stuurde 2 verkenners en die vertelde hem dat ze niet echt "bewapend waren"
Hij zei tegen zijn koerier:
Koerier,

Zeg tegen de senatoren dat het een woest, machtig volk is en dat we aan het verliezen zijn.
De koeren zo snel naar Rome!
De senatoren wouden zeker niet dat de Barbaren naar Rome kwamen om te plunderen en stuurde 100000 man er heen.
Caeser liet ze wachten en zei het zelfde liedje.
De koerier weer naar Rome.
De senatoren begonnen echt schrik te krijgen en stuurde 300000 man.
Caeser Overvalt uiteindelijk het dorp met 50 man.
Hij schrijft neer in zijn dagboek:

De belgen zijn de daperste der galliers!

Hij kwam terug met het leger in Rome.
Hij werd Goed ontvangen en tot keizer benoemd!
Maar in het echt was het een sluwe list!
Dus hij had dat gezegd om te tonen dat hij de machtigste barbaren had verovert dat in het echt niet was!


Goed gedaan he?

zo wil ik ook wel baas worden!

Jij bent dus wel voor het Vlaams Belang...Daar ben ik tegen! Waarom zou je nu perse tegen de BELGEN!!!? en de WALEN moeten zijn?We zijn toch gelijk!
Ik ben Bruggeling,voor wie het niet weet dat ligt in Belgie.

Ik ben geen racist,nee!
 

DeletedUser3686

ehum,


ik ben tegen het koningshuis het "besteelt" de bewoners veel te veel en het doet toch niks en daarbij de walen maken misbruik en Werken niet!
Ze willen niet!
Bij ons is er veel werk maar ze willen geen nederlands leren omdat dat beneden hun reputatie is!
natuurlijk dat ze arm zijn!
En dan komen bedelen en geld krijgen via de belastingen!
En dan zij er mensen die Belgie willen huden vanwege de chocolade en de frieten!
???

Chocolade is eigenlijk vlaams als ge het niet wist!
Maar de toenmallige koning heeft het belgisch natuurlijk gemaakt!
Ajaa,

Radio dinges gij zegt dat wij gelijk zijn?
Wat denk je hoe het was in woI?

Frans!
Als ge het niet verstond pech!
Weet je hoeveel mensen het niet begrepen dat ze niet mochten aanvallen en het toch deden omdat ze het niet begrepen!

En de universieteit!

In het frans!

Het gerecht?

Frans!
Dus als ge onschuldig waart en ge kon geen frans,


Dan had je een probleem!


School?


Frans!

Wat zeiden de walen vroeger en nu?

Nederlands is een boeren taal!

En?

Snap je het nog altijd niet?
De koning zelf spreekt ook frans!
Oke een beetje nederlands ook!
Maar als ze hem in het nederlands iets vragen antwoord hij in het frans terug!

Of brussel-halle-vilvoorde!

De walen kunne zomaar stemmenronselen!
En wij niet bij huh?

Dit is discriminatie en dus tegen de wet!
En wat doet de koning!

NIKS!!!
 

DeletedUser

Wat een gezeur over de Walen, Caesar en de Vlaamse leeuw.
Ga toch eens Nederlands (de taal die men in Vlaanderen spreekt en dus ook schrijft) studeren om de spellingsfouten achterwege te laten, daarna geschiedenis studeren om eens in te zien hoe het komt dat de Vlaamse adel Frans sprak en het koningshuis dus nog tot op heden.
(Omdat wij in Vlaanderen geen algemene omgangstaal hadden, maar vele 'Vlaemsche' dialecten, wat in Nederland dankzij o.a. het calvinisme niet het geval was (zij hadden dus wel een algemene omgangstaal, en daarom nu ook minder dialecten). De elite had natuurlijk een omgangstaal nodig degelijk te kunnen communiceren en aldus viel de keuze voor het Frans omdat deze de Europese diplomatieke omgangstaal was en je dus in het Frans tegen zowat de hele Europese adel kon spreken/schrijven en het ook de taal van het Franse hof was -> diplomatieke relaties.)
Het koningshuis spreekt Nederlands, de jongere generatie leert het al bij hun opvoeding en daar hoef je dus al niet over te klagen.
Wat betreft het verleden: daar zijn de Waalse militairen in de fout gegaan, maar wie zijn wij om de huidige Waalse bevolking daarvoor verantwoordelijk te achten?!
De werkloosheid in Wallonië is een probleem, maar als je vergelijkt met hoeveel Walen wél werken, dat kan je moeilijk de hele Waalse bevolking over dezelfde kam scheren?
Het koningshuis is goedkoper dan een president, wees daar maar zeker van.
Chocolade komt uit Amerika, de eerste chocolade werd gemaakt door 'Native Americans' een (véél) lekkerdere variant daarvan komt inderdaad uit Vlaanderen, dat deel is van België, dus komt het ook uit België. Wij (Belgen) mogen daar trots op zijn.
Oja, de koning heeft btw. geen enkele macht meer, gewoon handtekeningetje zetten en dat is het. Als hij weigert dan vinden ze wel een vervanger voor 1 dagje (zie Boudewijn).
Vergeet ik die goeie ouwe Caesar toch wel! Even een link naar zijn wikipedia hier.
Ik ga niet zeuren over de opvattingen van 'de dappersten der Galliërs' maar wat wel vast staat is dat de Belgen die hij bedoelt uit Noord-Frankrijk komen (en dus niet uit het huidige België), het huidige België is wel naar hen vernoemd (omdat ze bij de stichting van de staat België dat ook niet konden weten).

Voor degenen die tot hier gelezen hebben:
Ik ben Belg, Vlaming, Gentenaar en daar trots op :)
Amen Proost!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3686

jah,

gedeeltelijk juist!
maar ik ben toch tegen de koning!
Wel wat ik nu juist nog wil zeggen voor het laast op dit onderwerp is dat de walen ong beginnen te beseffen dat ze nederlands moeten leren!
en van die choclade is zeker waar!
Maar Belgie is er zeer goed in!
En wat je zegt van mij spellingsfouten is waar! ik zal er wat aan doen zoals nu!
 

DeletedUser

Ik heb vandaag juist geschiedenis geleerd over Eenheid en Scheiding der Nederlanden met al die landvoogden enz.

En ik woon in het Antwerpse
 

DeletedUser4990

ik ben een vierde amerikaans een vierde canadees een vierde pools (heb ik aan mijn vader te danken) en de overige een vierde nederlands
 
Bovenaan