• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Uit welk land kom jij?

DeletedUser

Ik ben eigenlijk wel benieuwd vanwaar jullie komen dus vandaar dit topic , Zet hier je geboorteland neer ;)

Ik begin alvast :
Ik kom van Albanië , Namen in verschillende talen ;) : Nederlands : Albanië/ Engels ( Enz ) : Albania/ Albanees : Shqiperia ,, Meer weet ik niet :D

Nu jullie :D:sheriff:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

uit Nederland natuurlijk!! en ik spreek een beetje duits van school en wat engels en een beetje frans en het meest nederlands
 

DeletedUser3686

vlaming in het hart!


(heb iets tegen belgen en walen + koningen/koningine)

Ze zullen hem niet temmen de fiere vlaamse leeuw!

en trouwen s weet je waarom ceasar dat gezegd heeft?

Hij was dus generaal in het leger.

Hij moest het dorpje in VLAANDEREN afmaken/bezetten.
Hij kreeg X aantal troepen en ging er naartoe!
Hij had een sluw plan!
Hij stuurde 2 verkenners en die vertelde hem dat ze niet echt "bewapend waren"
Hij zei tegen zijn koerier:
Koerier,

Zeg tegen de senatoren dat het een woest, machtig volk is en dat we aan het verliezen zijn.
De koeren zo snel naar Rome!
De senatoren wouden zeker niet dat de Barbaren naar Rome kwamen om te plunderen en stuurde 100000 man er heen.
Caeser liet ze wachten en zei het zelfde liedje.
De koerier weer naar Rome.
De senatoren begonnen echt schrik te krijgen en stuurde 300000 man.
Caeser Overvalt uiteindelijk het dorp met 50 man.
Hij schrijft neer in zijn dagboek:

De belgen zijn de daperste der galliers!

Hij kwam terug met het leger in Rome.
Hij werd Goed ontvangen en tot keizer benoemd!
Maar in het echt was het een sluwe list!
Dus hij had dat gezegd om te tonen dat hij de machtigste barbaren had verovert dat in het echt niet was!


Goed gedaan he?

zo wil ik ook wel baas worden!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

@ Carolus

Ik wist dat het met Caesar zoiets was, wou alleen efkes stoefen.
En ja een groot deel van de Walen zijn egocentrische debielen(allemaal zou ik niet zeggen, want zoveel ken ik er niet) In het begin van de middeleeuwen was heel noord-frankrijk nog nederlandstalig, en bij de oprichting van België nog heel Brussel, maar nu willen die walen nog meer grond.

Het ding is dat de typische Vlaams Belang aanpak(de walen gewoon zo hard mogelijk uitkakke) niet veel zal helpen, je maakt ze alleen maar erger. Of je moet met Walen slijmen en er rustig mee onderhandelen, of je start een burgeroorlog tegen te walen, maar een tussenweg heeft geen zin.

Eigenlijk was het beste nog geweest dat Albrecht en Isabella gewoon kinderen konden krijgen, dan waren de Zuidelijke Nederlanden (ongeveer hetzefde als het belgië van nu) toen al onafhankelijk geworden en sprak iedereen Nederlands.
Ik wil niet per se vlaanderen onafhankelijk, alleen als de walen blijven tegenwerken
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

@ Carolus

Ik wist dat het met Caesar zoiets was, wou alleen efkes stoefen.
En ja een groot deel van de Walen zijn egocentrische debielen(allemaal zou ik niet zeggen, want zoveel ken ik er niet) In het begin van de middeleeuwen was heel noord-frankrijk nog nederlandstalig, en bij de oprichting van België nog heel Brussel, maar nu willen die walen nog meer grond.

Het ding is dat de typische Vlaams Belang aanpak(de walen gewoon zo hard mogelijk uitkakke) niet veel zal helpen, je maakt ze alleen maar erger. Of je moet met Walen slijmen en er rustig mee onderhandelen, of je start een burgeroorlog tegen te walen, maar een tussenweg heeft geen zin.

Eigenlijk was het beste nog geweest dat Albrecht en Isabella gewoon kinderen konden krijgen, dan waren de Zuidelijke Nederlanden (ongeveer hetzefde als het belgië van nu) toen al onafhankelijk geworden en sprak iedereen Nederlands.
Ik wil niet per se vlaanderen onafhankelijk, alleen als de walen blijven tegenwerken

Ga ff niet beginnen over VLAAMS BELANG want ik ben zelf allochtoon ( nu wel met de nationalitijd van een belg maar ok ) ,, ik heb eig en hekel aan vlaams belang , ik heb er ooit 1 gesproken , En hij begon zo racisties te doen dat ik ze kop wou inslaan ( is uiteindelijk door een paar vriende van mij geslachen maar okj )
 

DeletedUser

ik zeg toch niet dat ik voor het VB ben, zeker wat dewinter in zijn boek schrijft is vergelijkbaar met hoe Borat leeft in Afghanistan.
 

DeletedUser

Ja , Maar ik weet niet wat vlaams belang hun probleem is willen gewoon de belgen houden wat ga je daar dan mee doen , er zijn zo veel mensen die van een ander land komen en die hier bv veel betekenen voor het land enz , dus ja ik versta vlaams belang VOLLEDIG NIET
 

DeletedUser3686

jah,

ik ben tegen walen maar vlaams belang is ong juist!
ik bben voor ze om dat ze onafhankelijk willen zijn maar tegen omdat ze de arme mensen uit het buitenland willen verdrijven!
Ik vind dat ze neit welkom zijn als ze on bezit afbreken!
Ik ken buitenlanders die hun aanpassen maar de meeste niet!
 

DeletedUser

nederlander hier ;)

k ga geen negatieve uitspraak doen over belgen oid, de meesten die ik ken zijn aardig ;) ook betreft nederlanders dus :p
 
Bovenaan