• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Uit welk land kom jij?

DeletedUser

BE BE BE BE BE hoer/a !!

4366591_eee5d38c8f.jpg


gok is uit wa staate als ge azoo'n voil jeanette ziet eh maonekes??

Aalst? muhaha yanya de ajuin :p (grapje)

Ik > Belg > Oost-Vlaanderen > vlakbij Aalst > Zottegem :D
 

DeletedUser

ik ben geboren in nederland en spreek natuurlijk goed abn :p verder spreek ik frans engels een beetje duits en latijn

grtz bondfan
 

DeletedUser5740

Geboren in Laos toen verhuist naar Bulgarije en op mijn 5 de naar nederland Friesland verhuist. Ik spreek goed Nederlands ondanks dat ik zo vaak van land ben verandert
 

DeletedUser

Geboren in Praag(Tsjechie) daarna verhuist naar Sidney(Australië) en nu dus Nederland :(

Grz lego
 

DeletedUser

Geboren in Belgie. Dan 2 jaar naar Zwitserland en dan terug naar Belgie.
 

DeletedUser

Hoorn
West-friesland
N-Holland
Nederland
Kaart%20Regio-WestFriesland2007_tcm50-168224.jpg


en sommigen van jullie moeten echt ABN gaan leren (nee niet die bank maar dat standaard Nederlands)
 

DeletedUser

België, Oost-Vlaanderen.
Tussen Gent en Aalter, maar in the west gebruik niet mijn dialect :D
Even over de Vlaamse en Waalse kwestie : België is al klein, Wallonië hoort er gewoon bij. Het idee bestaat om bij Nederland te gaan maar is dat een oplossing? Dan zullen wij de Vlamingen ons beter voelen dan de Nederlanders, net zoals wat nu het geval is met Wallonië.
Splitsen = uit de Europese Unie = Uit de economische grote vrije markt en gedaan met de euro = In tijden van economische crisis een ramp voor onze economie en het welzijn van Vlaanderen.
En wat velen niet weten, nu is Vlaanderen economisch sterker dan Wallonië en gaat er inderdaad wat geld naar Wallonië. Maar pakweg 50 jaar geleden was het nog omgekeerd! Dat is historisch helemaal waar. Wallonië moest dan geld aan ons geven. Zij hebben daarvoor België niet gesplitst! Zij zijn verdraagzamer en vriendelijker dan velen denken.
We hebben eindelijk terug een echte regering nu in België :D
 

DeletedUser7247

België, Oost-Vlaanderen.
Tussen Gent en Aalter, maar in the west gebruik niet mijn dialect :D
Even over de Vlaamse en Waalse kwestie : België is al klein, Wallonië hoort er gewoon bij. Het idee bestaat om bij Nederland te gaan maar is dat een oplossing? Dan zullen wij de Vlamingen ons beter voelen dan de Nederlanders, net zoals wat nu het geval is met Wallonië.
Splitsen = uit de Europese Unie = Uit de economische grote vrije markt en gedaan met de euro = In tijden van economische crisis een ramp voor onze economie en het welzijn van Vlaanderen.
En wat velen niet weten, nu is Vlaanderen economisch sterker dan Wallonië en gaat er inderdaad wat geld naar Wallonië. Maar pakweg 50 jaar geleden was het nog omgekeerd! Dat is historisch helemaal waar. Wallonië moest dan geld aan ons geven. Zij hebben daarvoor België niet gesplitst! Zij zijn verdraagzamer en vriendelijker dan velen denken.
We hebben eindelijk terug een echte regering nu in België :D

Enige probleem is dat ze Frans spreken xD (en soms te lui om Nederlands te spreken of te leren). Meestal doen Vlamingen toch moeite om Frans te spreken.

PS: ik ben totaal niet goed in Frans...
 

DeletedUser

Geboren in nederland
Opgetogen in nederland
Leef in nederland
Nederland for ever
 

DeletedUser5771

Geboren in België, grootgebracht in België, woonplaats in België..
Rasechte Belg :D
 
Bovenaan