• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Twitter

DeletedUser

klinkt wel logisch, alleen waarom zou je daar een hint voor nodig hebben als april al bijna voorbij is? :p
 
NIEUWE TWEET:

A strong oak case for the keeping of my most precious belongings. Maybe I should bury it or leave it at the bank? Not sure...

Vertaalmachinevertaling:
Een sterke eiken kast voor het bijhouden van mijn meest kostbare bezittingen. Misschien moet ik te begraven of te laten bij de bank? Niet zeker ...

Mijn vertaling:
Een sterke eiken kist om mijn meest waardevolle spullen in op te bergen. Zal ik het begraven of achterlaten bij de bank? Ik weet het niet zeker

Misschien heeft dit te maken met de 'thruhe' uit de tips van Eiswiesel over de derde sleutel?
 

DeletedUser

Slaat waarschijnlijk op de sleutels. Die sterke eikenhouten kast is waarschijnlijk de truhe. Omdat de persoon in kwestie twijfelde wat hij moest doen heeft hij de sleutel naar de bank gebracht (en die heeft Jack weer gejat), en de truhe/kist verstopt.
 

DeletedUser

Zou perfect kunnen. Alleen zie ik niet wat we hiermee kunnen :p De truhe komt toch pas na de sleutel...
 

DeletedUser

Ik onderbouw alleen even waarom ik denk dat het om de sleutel gaat en niet om Athos' Floret :D,
misschien willen de devs hiermee vertellen dat de truhe los van de derde sleutel te vinden is en dat als je alle sleutels hebt je niet automatisch de truhe met inhoud vind?
 

DeletedUser2665

W4 van .net is de testwereld hiervoor. Ik heb hem nog niet kunnen vinden, maar het schijnt dat je hints via Twitter krijgt.
 

DeletedUser

ik zou geloof ik beginnen met premie jagen :) misschien nog bepaalde item erbij ofzo.
 

DeletedUser9519

Hopelijk komt het snel naar Nederland.

Maar als de developers minder geld in het spel willen dan is dit niet de juiste oplossing xD
 

DeletedUser9519

Ik ga denk ik ook even kijken hoe het eruit ziet, maar ik weet niet of je 'm al kan zien op level 1? In welk vak zit hij precies?

Edit: Het is in ieder geval geen opdrachtgever, of ik kan 'm nog niet zien, aangezien ik level 1 ben.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan