• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Twitter

DeletedUser

Ik ga denk ik ook even kijken hoe het eruit ziet, maar ik weet niet of je 'm al kan zien op level 1? In welk vak zit hij precies?

Edit: Het is in ieder geval geen opdrachtgever, of ik kan 'm nog niet zien, aangezien ik level 1 ben.

Het is gewoon een ingame account dat beheerd wordt door het moderator team. Je zal waarschijnlijk 10 000$ krijgen als je 'm overwint in een duel... :)
 

DeletedUser

en wij doen natuurlijk helemaal niets van zulke dingen op de server :(
 

DeletedUser

Nee dit zijn gewoon NPC duels toch?

Neen, het zijn gewone duels (als je verliest verlies je dus ook een derde van je contant geld) met een gewoon karakter dat door de mods beheerd wordt. Een soort NPC, maar niet zoals de NPC's die we nu kennen. :)
 

DeletedUser

Neen, het zijn gewone duels (als je verliest verlies je dus ook een derde van je contant geld) met een gewoon karakter dat door de mods beheerd wordt. Een soort NPC, maar niet zoals de NPC's die we nu kennen. :)

En kun je hem alleen duelleren op de plaats waar hij op dat moment is? En hij is zeker heel sterk?
 

DeletedUser

En kun je hem alleen duelleren op de plaats waar hij op dat moment is? En hij is zeker heel sterk?

On the spot duels zijn nog niet ingevoerd, dus het zal een duel op de gewone manier zijn, net als tegen een normale tegenstander.

Hoe sterk hij is weet ik niet, z'n naam is nog niet bekend geloof ik.
 

DeletedUser

nee je moet de arbeid hengelen zoeken :rolleyes:


edit: dit is toch alleen op de W4 van .net he?
 
Zijn naam is al lang bekend ;) Ik had hem geloof ik als eerste gevonden... :)

Om het even duidelijk te maken: Het is gewoon een speler maar die wordt beheerd door de .net CM (redmanphill). Hij is niet zeer sterk ofzo (momenteel nog niet).
 

DeletedUser

''W4: The town of Ghost has been robbed, looks like that New Yorker made it out with $20,000 dollars. Better tell the sheriff!''

Dit gaat weer over een schurk die moet worden geduelleerd in de W4 van .net
 
Bovenaan