• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Twitter

DeletedUser

Zijn naam is al lang bekend ;) Ik had hem geloof ik als eerste gevonden... :)

Om het even duidelijk te maken: Het is gewoon een speler maar die wordt beheerd door de .net CM (redmanphill). Hij is niet zeer sterk ofzo (momenteel nog niet).

En door de sheriff Diggo11 om precies te zijn. :p

Even een opmerking voor de anderen hier:

Let op dat je geen spoilers uit het betaforum of andere bronnen post; men is nogal streng op die zaken hier. :p
 
duitse thewest:
---Eildepesche per Telegraph---

Eine unbekannte Person hat auf Welt 3 die Bank von Deadwood ausgeraubt und dabei die kompletten Lohnzahlungen der Eisenbahnarbeiter der Western Pacific erbeutet. Zuletzt wurde diese Person im Süden gesehen.
Agenten von Pinkerton sind ihm auf den Fersen, eine hohe Belohnung ist auf seinen Kopf ausgesetzt.
Derjenige, der ihn zuerst entdeckt und besiegen kann, darf 1/3 des Bargelds behalten, zudem verspricht der Direktor der Bank von Deadwood noch eine Belohnung aus seinem persönlichen Waffenschrank.

Wir wissen noch nicht viel über den geheimnisvollen Fremden, Augenzeugen sprechen aber schon vom "schwarzen Phantom". Sobald wir mehr Hinweise haben, werden wir diese bekanntgeben.
Pinkerton National Detective Agency

---Ende der Nachricht---

Dit geeft volgens mij aan dat je geld en een speciaal wapen (niet zeker of het een speciaal wapen is) krijgt als je de Schwarzen Phantom verslaat ofzo..
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Ik dacht dat dit topic bedoeld was voor twitter hints, bij deze dus, 5 uur geleden kwam deze voorbij,

W4: There is a new threat on the southern border. Seems something has stirred the Mexicans up
 

DeletedUser

tja goed dat je dat weet ;)

maar wat zijn we daar verder mee?

tegen wie en waar? dat is mijn vraag!
 

DeletedUser

Wij zijn er niets mee (tenzij je op W4.net speelt :p).

Je moet die persoon dan uitdagen (als je hem kan vinden) en dan krijg je er geld voor, dacht ik.
 

DeletedUser

dit is nog een nieuwe twitterhint (van 25 mei)

Thw wealthiest has been the most succesful in the search for the keys!

vertaling: de rijkste is de meest succesvolle in de zoektocht naar de sleutels

volgens mij wil dit gewoon zeggen dat de sleutel veel waard is ($9600 is die denk ik)
 

DeletedUser8307

dit is nog een nieuwe twitterhint (van 25 mei)

Thw wealthiest has been the most succesful in the search for the keys!

vertaling: de rijkste is de meest succesvolle in de zoektocht naar de sleutels

volgens mij wil dit gewoon zeggen dat de sleutel veel waard is ($9600 is die denk ik)

Ik denk dat je het kan vinden met veel geld. ;)
Dus wie veel geld heeft.
 

DeletedUser

lijkt mij te wijzen op de fortgevechten.. Als je veel geld hebt, vind je bv. een sleutel..
 
Bovenaan