• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

tw-db.info Cloth Calc

DeletedUser

Chrome zet er uit zichzelf toch geen extensies bij.

Heb er nog nooit problemen mee gehad. En heb nu ook geen problemen meer.

Alle extensies verwijderd en gewoon teruggezet.
 

DeletedUser1448

Tampermonkey downloaden idd en scripts opnieuw installeren. Alles werkt dan terug
 

DeletedUser14040

Als ik de script toevoeg aan extensie van google chrome,dan pat ie dat niet
En op 1 of andere manier kan ik het niet installeren
Wat is het probleem opeens met chrome
 
Ik heb dat probleem ook al een paar dagen.
Wat ik momenteel doe staat hieronder (Romick, bedankt voor de tip!); helaas moet dat wel gebeuren elke keer dat je Chrome opstart. Het is ongeveer een halve minuut werk, maar dan werkt het script weer zolang je online bent.

- zet het script-bestandje op je bureaublad (of ergens anders waar je hem snel kan terugvinden)
- als je online komt: verwijder het script uit de lijst van Chrome-extensies
- voeg het opgeslagen script (vanaf je bureaublad) opnieuw toe aan deze lijst en het werkt weer

Dit is wat ik doe. Vind je het te veel gedoe, dan is een andere browser misschien een oplossing, maar ik begin daar niet aan. :hmf:
Mocht iemand een andere/betere oplossing hebben, dan hoor ik het graag.
 

DeletedUser14040

Hai ggbird

Ik heb dat ook gedaan,maar chrome schakeld het automatisch uit
En ik kan het op geen 1 mogelijkheid veranderen
Omdat chrome denkt dat het onterecht is toegevoegd
 

DeletedUser14040

Helaas kan ik niet goed engels,dus begrijp er ook niet veel van hoe ik moet toevoegen
 

DeletedUser15993

Die tempermonkey werkt niet bij mij. als ik het installeer en de clothcalc toevoeg loopt me chrome traag en stopt er na een aantal minuten mee. ik krijg hem dan ook niet meer opgestart. Heb nu al 2x chrome opnieuw geinstalleerd maar dat werkt dus totaal niet. Als het op deze manier moet dan maar zonder clothcalc of maar stoppen met het spel want het wordt er toch niet leuker op. :(
 

DeletedUser14040

Het is nu heel lastig om opdrachten te vervullen zonder die clothcalc
En met hulp programma's in het engels schieten ook niks op
Ik denk dat iedereen moet gaan klagen bij chrome
Of is er een andere oplossing voor dit probleem?
 

DeletedUser15117

Er is een oplossing, Firefox. Dat werkt prima in combinatie met scripts. Om ze goed te beheren heb je Greasemonkey nodig (wel beschikbaar in het Nederlands), dan hoef je alleen maar op install te klikken op userscript.org en hij werkt (wel een refresh nodig op nog geopende pagina's tijdens het downloaden).
 
Ik heb dat probleem ook al een paar dagen.
Wat ik momenteel doe staat hieronder (Romick, bedankt voor de tip!); helaas moet dat wel gebeuren elke keer dat je Chrome opstart. Het is ongeveer een halve minuut werk, maar dan werkt het script weer zolang je online bent.

- zet het script-bestandje op je bureaublad (of ergens anders waar je hem snel kan terugvinden)
- als je online komt: verwijder het script uit de lijst van Chrome-extensies
- voeg het opgeslagen script (vanaf je bureaublad) opnieuw toe aan deze lijst en het werkt weer

Dit is wat ik doe. Vind je het te veel gedoe, dan is een andere browser misschien een oplossing, maar ik begin daar niet aan. :hmf:
Mocht iemand een andere/betere oplossing hebben, dan hoor ik het graag.

de makkelijkste oplossing als je niks anders wilt installeren:p
 

DeletedUser15117

Heb ik Greasemonkey nodig bij Firefox of chrome?

Greasemonkey is voor Firefox en is nodig, dit is hier te downloaden. Dit maakt het gebruik van scripts erg makkelijk en je hebt echt nooit problemen met je scripts. Script downloaden van userscript.org en klaar.
 
Bovenaan