• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

tw-db.info Cloth Calc

DeletedUser15254

Hoe bedoel je Leones? Ik heb de eerste 2 delen van de opdracht al gedaan, tot het stuk waar ik naar bosgrond moet en 100 slagkracht. Op tw-db staat dat ik ook al de andere dingen (kwakzalver etc.) zou gedaan hebben. Dat heb ik nog niet. Bedoel je dat ze sowieso zeggen dat ik dat heb afgesloten, ook al is het niet zo?
 
Je hebt de opdracht bij de bosgrond afgesloten, daar gaat het om. De rest is geen opdracht, da's gewoon items verzamelen.
 

DeletedUser

tw-db kan alleen zien welke opdrachten je hebt afgesloten van een opdrachtgever, als je een arbeid moet doen en je vind iets (de rode 'opdrachten' op tw-db) kunnen ze niet zien en als je dus alle 'witte opdrachten' hebt afgesloten in een reeks gaat tw-db er van uit dat je de hele reeks hebt gedaan ;)

edit: leones was me voor :(
 

DeletedUser15254

Hi,
unfortunately our server can no longer handle so many sets. You probably have most of them on that world, don't you? Only thing that could possibly solve your problem now is to put some useless sets on your home market to "park" them there. We are working on optimization of our calculations but it will take some time and on top of everything the guy who made this script for us is not available at the moment... Please, be patient.
Best regards,
Laki (TW-DB.info Support)

Wat ik dus moet proberen is enkele items van de sets op de markt 'parkeren'. Ff kijken of dat werkt :unsure:
 

DeletedUser15254

Helemaal niet lol, alleen de laatste drie en de wapensets daarvan heb ik helemaal compleet. Er zijn mensen die veel meer sets hebben dan mij dus ik denk niet dat dit het probleem is. Volgens mij weten ze zelf niet helemaal wat de oorzaak is en moeten we gewoon wachten tot die man die het script schrijft weer 'beschikbaar' is. Het ook nog circusset helemaal compleet, greenhorn ook en dat zijn ze zowel. Snap dus niet wat het probleem is. Ook nog wat losse items van andere sets maar niet veel.

En ik ben blijkbaar niet de enige die hier last van heeft, er zijn nog stadsgenoten van me die dit ook hebben.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb zelf op Colorado nergens last van, maar ik heb daar dan ook vrijwel geen kledij :p

Op w1 ook nergens last van, maar dat komt waarschijnlijk doordat ik relatief weinig complete setjes heb.
 
Bij mij staan, na de zoveelste update, nog steeds de nieuwe werkzaamheden niet in de cloth calc. Heeft tw-db dit nog niet toegevoegd of zit ik iets verkeerd te doen?
 

DeletedUser15117

Ze zijn door tw-db toegevoegd. Dit probleem is waarschijnlijk opgelost als je de cloth-calc verwijdert en daarna opnieuw installeert.
 
Ik heb net de extensie van de site van tw-db gedownload, en geïnstalleerd; de oude heb ik verwijderd. Ik zie echter nog steeds de nieuwe arbeiden niet.
 

DeletedUser15117

Heb je echt alle versies van de cloth-calc verwijderd? Want zeker met chrome wil het nog wel eens problemen geven als je ook nog oude versies op je computer hebt staan. Als je dat ook al hebt gedaan, je cache eens legen.
 
Bij mij zegt chrome nu dat de extensie van tw-db niet vanuit de chrome store geïnstalleerd is. Chrome heeft vervolgens de extensie uitgeschakeld, en ik kan hem met geen mogelijkheid weer terug aanzetten.
Hebben jullie hier ook last van?
 

DeletedUser15117

Ik gebruik geen chrome, dus nee. Misschien helpt verwijderen en opnieuw installeren.
 

DeletedUser

Heb ik ook gehad.
Blijkbaar wordt er om een of andere reden automatisch een extensie bijgezet.
Je kan ze niet terug inschakelen, maar wel alle extensies verwijderen, en enkel die je zelf gebruikt terug zetten.

Bij mij was hier het probleem mee opgelost.

Nog iemand van mijn stad heeft het voorgehad. Bij hem stond er AdBlock bij de extensies, die hij er niet zelf had bijgezet.

Vind het vreemd dat er nooit problemen mee geweest zijn, en nu dan toch al een paar mensen die het voorhebben. Ik vermoed dat een of andere link die verspreid is door spelers op TW de oorzaak hiervan is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Chrome heeft een update gehad, het komt niet door een script dat verspreid is ;)

Ik raad chrome gebruikers in ieder geval aan om tampermonkey te installeren en je scripts via dat te beheren, dat scheelt een hoop gedoe.
 
Bovenaan