• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

tw-db.info Cloth Calc

DeletedUser15254

Goedenavond beste TW'ers,

Ik had een vraagje over het script Cloth Calc, dat te downloaden is op de site tw-db.info . Voor zover ik weet is deze site geen onderdeel van The-West, maar is het gewoon een hulpsite.
Ik heb lange tijd het script Cloth Calc gebruikt, maar nu kan ik hem niet meer updaten, gevolg: ik kan het script niet meer optimaal gebruiken, alleen met verouderde data.

Graag jullie advies, hulp en eventuele oplossingen :)
 

DeletedUser15117

Welke browser gebruik je?

Bij FF kan je gewoon de nieuwe verzie downloaden en dan is de oude verzie altijd weg, maar bij Chrome is dat niet zo. Dan moet je eerst alle oudere versies uit je downloadlijst halen en dan pas de nieuwe downloaden en bij je extensies zetten. (of kijk hier voor een iets langere uitleg)
 

DeletedUser15254

Ik gebruik Chrome maar ook Tampermonkey, die zou alle versies uit zichzelf moeten downloaden en installeren voor mij. Heb ook al op Firefox geprobeerd, hij blijft laden en uploadt niet.
 

DeletedUser15117

Verwijder het script helemaal en download dan pas de recentste verzie. Een weekje geleden was de Nederlandse verzie van het script nog niet up-to-date, dus download de Engelse. Deze krijg je als je de taal op tw-db om Engels zet.
 

DeletedUser15254

Dat heb ik net geprobeerd, zonder resultaat... Vraag me echt af wat het probleem is :huh:
 

DeletedUser15701

je kan ook bij firefox greasmonkey installeren en dan via userscript.org de calc downloaden
 

DeletedUser15254

En het vaagste van allemaal is dat het alleen niet uploadt op Colorado, op Arizona doet hij het perfect...

Thx voor de tip grepi, ga ff proberen.
 

DeletedUser15254

Werkt ook niet helaas, hij uploadt dus enkel en alleen niet op Colorado, geen idee hoe dat komt... Moet ik de support aanspreken of kunnen ze hier ook niets aan doen? :unsure:

attachment.php
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser15254

Jha tuurlijk :p Als ik niet ingelogd ben, meldt hij dat. Als ik wel ingelogd ben, uploadt hij niet. Heb berichtje gestuurd naar de mensen van TW-DB, hoop dat ze mij een antwoord kunnen geven.
 

DeletedUser

Jha tuurlijk :p Als ik niet ingelogd ben, meldt hij dat. Als ik wel ingelogd ben, uploadt hij niet. Heb berichtje gestuurd naar de mensen van TW-DB, hoop dat ze mij een antwoord kunnen geven.

heb je je internetgeschiedenis al eens gewist ?
 

DeletedUser15254

Ja dat had Mr.MM me ook aangeraden. Heb het dus maar gedaan, ook men cookies gewist, maar ook dit helpt niet...
 

DeletedUser15254

Heb het net getest, hetzelfde liedje. Hij heeft blijkbaar problemen met Colorado, op Arizona loopt alles perfect op beide computers... :blink:
 

DeletedUser15254

Klopt, heb ik ook gedaan nu wachten op antwoord. Toch bedankt voor de moeite glimp en azerder :)
 
Je kan proberen om hier jouw karakter te verwijderen en het dan opnieuw te importeren. Mogelijk is er iets mis met de data.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser15254

Zonder resultaat Leones, waar je hoogstwaarschijnlijk ook gelijk in hebt is dat de data niet klopt. Er staat namelijk dat ik de opdracht van de Gouden Sabel al helemaal heb afgewerkt, maar dat is niet zo. Enig idee hoe ik dit kan veranderen?
 
Bovenaan