• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

The West 2.0

DeletedUser13453

weet ik veel. Is willekeurig.. een soort van tijdelijke 'bonus' op een arbeid
 

DeletedUser

ff vragen; moet ik klagen of zijn er mensen die in mijn plaats willen ? :p
 

DeletedUser15363

Ik vind de update klote, toch moet ik wel bedanken voor die paar muntjes die ik er bij kreeg:)
 

DeletedUser15363

Klopt, we hebben ook al een keer eerder een envelop gekregen:) Ik vind het het wel waard, om nu niks te kunnen, toch wel jammer maar oke:p
 

DeletedUser

en spullen in de ump shop zijn ook duurder geworden, en toch is onze index niet verhoogd :o
 

DeletedUser

is het normaal dat je bv voor charlie heropbouw nu 80x 30min treinstation moet bouwen dus 40 uur terwijl dat hiervoor slechts 20 uur is?

lijkt me beetje raar niet?
 

DeletedUser

is het normaal dat je bv voor charlie heropbouw nu 80x 30min treinstation moet bouwen dus 40 uur terwijl dat hiervoor slechts 20 uur is?

lijkt me beetje raar niet?
Het was op de oude werelden 40 uur altijd.

Maar ik vind het wel meevallen hoe langzaam je loopt. Op w1 ben ik in 1 uur van de onderhoek rechts in de bovenhoek links :p
 

DeletedUser

maar was het niet op w9 dus dat voordeel is helemaal vervallen? spijtig
 

DeletedUser

Ik speelde al een tijdje op de betaserver met 2.0, dus ben inmiddels aardig gewend aan de nieuwe manier van spelen.

Nu W1 en Arizona – de werelden waar ik speel – ook 'geüpgraded zijn, mis ik eigenlijk gelijk al de oude, vertrouwde layout... Ik vind het ook erg jammer dat je niet meer zelf de werktijden kunt bepalen. Dit zal zeker consequenties hebben voor mijn riante posities op de ranglijsten ;) Ik kan niet ieder moment online komen om nieuwe arbeiden in te stellen. Dat wordt dus veel slapen! :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Had de nieuwe opzet al ondervonden in Colorado, maar twijfelde al of ik daar zou doorgaan, moet te vaak online zijn en veel te veel tijd besteden. En nou ben ik daar alsnog toe veroordeeld in Briscoe. Terwijl een van de leuke kanten nou net was, dat ik een redelijk tempo kon onderhouden met gemiddeld zo'n 2 x per dag inloggen. Al met al geen verbetering, sorry. :mad: :mad: :mad:
 

DeletedUser

Waar stond het ergens op voorhand aangekondigd dat de aangenomen opdrachten zouden worden afgebroken?
 
Bovenaan