• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

The West 2.0

Ja, ik zie het knopje wel (de onderste van de drie helemaal rechts), maar als ik daarop klik loopt de boel vast :huh:
 
Ik heb het gevonden!

De rekenmachine zit onder de middelste van de 3 bruine knoppen helemaal rechts (tw-db.info), tabblad "importer"
 

DeletedUser

Even mijn woede uiten hoor,
maar waarom de f kan je arbeiden niet meer langer aanklikken? nu krijg je heel vrolijk bij elke afzonderlijke opdracht dat je ipv 1 keer een uurtje aanklikken 16 keer moet gaan klikken, en dan kunnen er ook maar 4 tegelijk.. :no:
Of 8 natuurlijk want dat geld ziet inno maar al te graag binnenkomen.
Ook de duellevels opeens, heel geinig dat je ervaring x3 doet maar dan moet het duellevel ook 3x zo sloom stijgen, nu is het spel compleet uit balans en kom je als wat lager level duellant standaard tegen een lvl 120'er wat het spel op zijn zachtst gezegd heel wat onprettiger maakt voor de spelers die kiezen om te duelleren. En dan het enige waar wel echt verbetering in nodig was namelijk de flash weergave van duels is dan weer niet geupdate. Nee je schiet nog steeds kogels als je met een zwaard staat te hakken.

Zeer jammer deze update zal gaan nadenken over een quit.

Groetjes
 

DeletedUser

Lijken Bestelen: 5min
Als Rondrijdende Handelaar werken: 2 uur


Wow... waarom is lijken bestelen maar 5 minuten? Dat was nu eens een geluksjob waar ik wat punten voor had :(
 

DeletedUser

Waardeloze, mislukte, overgewaardeerde update.
Ik trek het bijna niet meer om in te loggen op deze omslachtige werelden.
Ik geloof dat dit voor mij echt het einde gaat worden na 4 jaar spelen.
 

DeletedUser14705

hoe zorg ik ervoor dat die belachelijke linkse balk geen arbeidsrapporten toont
 
offline zijn? Ik weet het niet, maar als je de tips alvast weg wil, die kun je gewoon uitschakelen bij instellingen. Die andere meldingen, ik denk dat je ze gewoon kunt laten staan en ze vanzelf weggaan?
 

DeletedUser14705

Die speltips slaat ie enkel niet op :/
En de arbeidsrapporten werken idd ook op mijn systeem.
Ik kan er via onderaan naartoe gaan en dat is genoeg.

Stom spel
 

Deleted User - 36202

Die speltips slaat ie enkel niet op :/
En de arbeidsrapporten werken idd ook op mijn systeem.
Ik kan er via onderaan naartoe gaan en dat is genoeg.

Stom spel

Heb je wel op opslaan geklikt bij de instellingen? :)
 

Deleted User - 151085

Waardeloze, mislukte, overgewaardeerde update.
Ik trek het bijna niet meer om in te loggen op deze omslachtige werelden.
Ik geloof dat dit voor mij echt het einde gaat worden na 4 jaar spelen.

Ik had nog een klein beetje hoop dat bv W1 de 1,36 versie zou blijven, maar helaas ...
Ook voor mij speelt momenteel de vraag of ik nog wel door wil spelen nu ...
14 werelden met 2,0 is beetje te veel van het goede met die k*twerktijden bv ... ondanks dat ik al enige tijd op Beta in 2.0 speel kan ik ook nog steeds niet wennen aan het uitzicht enz.

Ik vind het dus heeeeeeeeeeeeeeel erg jammer dat 2.0 doorgedramd moest worden op alle Nl werelden en niet de nostalgie een beetje bewaard kon worden op bv W1.
 

DeletedUser11612

Prima update, zelfs op de oude werelden ;)

Jammer van het oude, maar het was tijd voor vernieuwing !
 

DeletedUser

Wat wel een probleem vormt is de bugs na de update op werelden 1 t/m 9.
Dit moet eerst opgelost worden alvorens een update door te voeren.

Ik stel voor een rollback uit te voeren en eerst eens alles op orde te laten maken. Het kan zijn dat je dan een aantal quests later opnieuw moet doen, maar dit is geen optie. Colorado draait wel lekker, maar wederom heeft Innogames de update te vroeg doorgevoerd (ligt gedeeltelijk aan de vraag vanuit de communities om constante updates en bugfixes, logisch ook)

Succes met het fixen van de werelden the-west.nl team en developers.

Verder vind ik de 2.0 wel te doen, maar het is wel even wennen als je 4,5 jaar gewend bent om naar een static map te kijken en dan opeens een geanimeerde map te krijgen haha :laugh:
 

DeletedUser2665

Herkenbaar. Niemand schijnt dit irritante probleem op te kunnen lossen.

Edit: Krijg nu weer ineens een groot wit scherm te zien met wat kleine dingen. Meerdere mensen hiervan last?
 

DeletedUser14705

Bovendien is er ook de helft van de tijd iets verkeerd met het scrollen...
 
Bovenaan