• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

The West 2.0

DeletedUser11612

sorry voor dubbel maar net iets "ontdekt"... :)

Ik weet niet of het al bekend is maar als je die 15seconden arbeiden doet en je verzamelt 10 items van die arbeid, dan kan je die inleveren voor 1 muntje ;) zal morgen eens kijken of dat dagelijks is of eenmalig :)
 
dagelijks, maar is geloof ik elke dag andere 15sc arbeid want zij ner heleboel.
ik ben hoedanook niet van plan dat te gaan doen, op diem anier ben je 8 ap kwijt in één minuut, de tijd is misleidend.
 

DeletedUser7968

zijn elke dag dezelfde nieuw werkzaamheden welke je er 10 van kan inleveren

koffie malen
lammeren hoeden
vis spietsen
kruiden verzamelen

hier kan je er dagelijks 10 van inleveren dus elke dag 4 muntjes en 4 herhaalbareopdrachten ;)
 

DeletedUser

zijn elke dag dezelfde nieuw werkzaamheden welke je er 10 van kan inleveren

koffie malen
lammeren hoeden
vis spietsen
kruiden verzamelen

hier kan je er dagelijks 10 van inleveren dus elke dag 4 muntjes en 4 herhaalbareopdrachten ;)

En die opdracht verschijnt alleen wanneer je de producten hebt dan? Want ik zie ze haast nooit?
 

DeletedUser

zijn elke dag dezelfde nieuw werkzaamheden welke je er 10 van kan inleveren

koffie malen
lammeren hoeden
vis spietsen
kruiden verzamelen

hier kan je er dagelijks 10 van inleveren dus elke dag 4 muntjes en 4 herhaalbareopdrachten ;)

Het kost je alleen wel dagelijks 80 ap en je krijgt er nauwelijks ep voor... :p
 

DeletedUser11612

ahja .. dan heb je er nog 70 over, met zo'n witte bonen heb je er gelijk 85 terug, 10 mins later 90, enzo :p

ik vind het best leuk dat die 15secs dingen er nu zijn, is weer 4 dagelijkse opdrachten dagelijks dichter bij die 1000 :p
 

DeletedUser

De duellevels zijn teruggedraaid? Mijne is van 604 naar 371 gegaan. :p
 
Bovenaan