• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

The West 2.0

DeletedUser

Volgens mij is de duelxp die je voor de update had verdiend weer teruggedraaid en zijn daardoor de duellevels lager... tenminste zo lijkt het bij mij
 

DeletedUser

Hebben ze toch verstand gekregen om dat aan te passen :p
Ik ben ook van duellevel 250 naar 180 gegaan.
 

DeletedUser11612

Erg jammer, nu kan je niet meer snel met duels :I

... denk dat velen dit weer positief vinden .. als niet duelant is het maar rot dat je met een 200+ duellevel rondloopt, gaan die newbies knallen voor exp -_-
 

DeletedUser15363

Dat begrijp ik. Maar dat was hetzelfde toen alle FG'ers/arbeiders tussen de 140-170 hingen...
 

DeletedUser15278

... denk dat velen dit weer positief vinden .. als niet duelant is het maar rot dat je met een 200+ duellevel rondloopt, gaan die newbies knallen voor exp -_-

Zou wat geweest zijn met een duellvl van 475 op briscoe als arbeider nu, als duellant was het makkelijk te doen :laugh: niet dat ik er nu alsnog geen last van zal krijgen want hij is alsnog 303...
 

DeletedUser13404

Ohhh!
Dit is super!!!
Eindleijk snappen we terug iets van de xp :D
 

DeletedUser15363

komt er gewoon op neer dat duellanten er niet blij mee zijn, en niet-duellanten wel.
 

DeletedUser15117

Bedenk wel dat je anders als duellant gewoon te veel ep kon verdienen, per duel verdiende sommige net zoveel als je max kan krijgen met een fg. Voor duellanten is het misschien niet altijd even leuk, maar voor de balancering van het spel is het beter.
 

DeletedUser

komt er gewoon op neer dat duellanten er niet blij mee zijn, en niet-duellanten wel.

Hoe kom jij er bij dat duellanten er niet blij mee zijn??
IK vind het super! Wat een onzin om iets te veranderen dat al jaren gelijk is.
Bovendien verdien je helemaal niet meer ep dan voor heen in verhouding.
Je stijgt er niet sneller door op de duelranglijst in ieder geval want iedereen krijgt meer ep.
 

DeletedUser7458

Hmm ik vind het wel een nadeel dat je, als je bijvoorbeeld bij de spookstad bent, en dan 3 arbeiden aanzet, je niet als vierde arbeid het teruglopen naar de spookstad kunt doen... blijkbaar omdat je daar dan al bent is die wegwijzer dan verdwenen.

Iemand anders daar ook last van?

Een omslachtige manier om dit toch te doen is om je opdrachtenboek te openen en daar de openstaande opdracht aan te klikken, dan kun je weer klikken en teruglopen naar de plaats waar je al bent, ik weet alleen niet meer of de spookstadopdrachten altijd ook in het opdrachtenboek staan.

Bij de kleine adelaar kon ik op die manier wel 2x hout hakken aanklikken en weer terug naar de kleine adelaar.
 
Met 2.0 komen ook nieuwe ongevallen tekstjes bij arbeiden...

Check deze bij Bandieten jagen:

Je probeert je te verbergen in een groene struik. Helaas, je droeg je nieuwe heldere rood-blauw-geel jasje met de belletjes erop.
Je verliest 36 levenspunten.


Hilarisch toch? Hoe komen ze erop :laugh:
 
Ik weet niet of het nieuw is, maar ik kreeg laatst deze tijdens het missioneren op .net: "They don't like the taste of your religion. They like your taste, though... ". Deze vond ik wel leuk bedacht :)
 
is er niet eentje die wat zegt over een mooi stekelvarkenkostuum? :p
iedereen heeft die op z'n profiel

Uw nieuwe stekelvarken kostuum, gemaakt door een verscheidenheid van pijlen afkomstig van indianen, ziet er goed uit.
Je verliest 1469 levenspunten
 
Bovenaan