• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

The West 2.0

DeletedUser

gelieve zoveel mensen registreren in beta 3. we maken er samen een nl server van :p
 

DeletedUser10506

Wat is de gesloten versie?

Geen plaats meer op enewetak voor mij
jammer
 

DeletedUser8307

Wat is de gesloten versie?

Geen plaats meer op enewetak voor mij
jammer

Niet echt zeker, maar volgens mij is dat een versie waar de betere spelers spelen, deze worden uitgenodigd door de beta zelf denk ik. Ben het wel niet zeker, kan er volledig naast zitten.
 

DeletedUser

Niet echt zeker, maar volgens mij is dat een versie waar de betere spelers spelen, deze worden uitgenodigd door de beta zelf denk ik. Ben het wel niet zeker, kan er volledig naast zitten.

Ja je zit er volledig naast, er is een maximum aantal op de 'open' wereld, ze geven denk ik nog wel een keer wat plekjes vrij ;)
 
Ja je zit er volledig naast, er is een maximum aantal op de 'open' wereld, ze geven denk ik nog wel een keer wat plekjes vrij ;)

Zijn uitleg ging over de gesloten versie, Amchitka ;) Wat wel ongeveer klopt, maar de spelers daar worden niet uitgenodigd door 'de beta' zelf in ieder geval.
 

DeletedUser10506

Niet echt zeker, maar volgens mij is dat een versie waar de betere spelers spelen, deze worden uitgenodigd door de beta zelf denk ik. Ben het wel niet zeker, kan er volledig naast zitten.

hopelijk zullen ze me ooit als een goeie speler zien, dat ze me uitnodigen op die wereld :p
 

DeletedUser

Zijn uitleg ging over de gesloten versie, Amchitka ;) Wat wel ongeveer klopt, maar de spelers daar worden niet uitgenodigd door 'de beta' zelf in ieder geval.

het komt erop neer dat inno de grootste premiumers van elke server uitnodigt :p
 

DeletedUser

het komt erop neer dat inno de grootste premiumers van elke server uitnodigt :p

Hier wil ik direct maar even een opmerking over maken.

Grootste premiumgebruikers?

Toen ik werd uitgenodigd had ik nog 0 nuggets gebruikt.
 

DeletedUser8307

Zijn uitleg ging over de gesloten versie, Amchitka ;) Wat wel ongeveer klopt, maar de spelers daar worden niet uitgenodigd door 'de beta' zelf in ieder geval.

Met de beta zelf bedoelde ik natuurlijk de mensen daar ;)
 

DeletedUser13404

Er komt een moment in het leven waarop de onmiddellijkheid gerijpt is en de geest een hogere vorm eist. Als dat niet gebeurt, komt de beweging tot stilstand en treedt de zwaarmoedigheid in. Het merkwaardigste aan de melancholie is haar onverklaarbaarheid. Vraag je een zwaarmoedige wat hem zo bedrukt, zal hij antwoorden: 'Ik weet het niet.' Daarin ligt het oneindige van de melancholie.
 

DeletedUser

Dit topic gaat over The West 2.0, niet over Amchitka. Graag terug naar het originele onderwerp. :)
 

DeletedUser

En dan nog steeds voldoe ik niet aan die eisen.
Speel maar op 2 werelden, wel beide 120 ;)

nou vóór de update was je wel op meerdere werelden 120, niet ?

OT: ik vind het een heel leuke update met veel leuke extra
 

DeletedUser1448

dat je veel uitgeeft betekend nog niet dat je een topspeler bent

zelf het grootste ei kan met genoeg poen veel bereiken :D

ik bedoelde daarmee dat de topspelers op amchitka mogen spelers en niet de grootste premiumgebruikers. Maar idd zoals je zegt je kan de top bereiken door nuggets :)


Anyway, de nieuwe map vind ik geweldig. Maar de rest ben ik neit echt positief. Het duurt echt lang voordat je producten vind + per keer dat je een arbeid doet gaat de motivatie omlaag met 5%. Dus elke 15 seconden gaat de motivatie omlaag met 5% evenals bij de 2h jobs, 5% per 2h. Dat gaat veel te snel (bij de korte jobs dan). En de droprate is veel te laag. Ik heb 30x 15 seconden katoen moeten zoeken om 3 katoen te vinden. Das 60 AP en de motivatie is al lang op 0%

Verder de chat is op zich goed maar hij mocht beneden blijven. De tabs vind ik heel handig maar als leider in fg ofzo is het niet handig om een topic in te stellen omdat niemand dit ziet.
 

DeletedUser

nou vóór de update was je wel op meerdere werelden 120, niet ?

OT: ik vind het een heel leuke update met veel leuke extra

Nooit op meer werelden gespeeld dan op 2 ;)
Wel kijk accountjes gehad die level 10 waren maar die tellen niet mee vind ik :p

OT: Hoop dat ze de chat nog wel een vast plekje gaan geven want zo'n apart schermpje vind ik maar niks. Ook onhandig tijdens FG, moet je nu met 2 schermpjes open gaan staan.
 
Bovenaan