• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

The West 2.0

DeletedUser11730

Wat ik wel een rare keuze vind is dat als je al op de bèta speelt je niet naar Enewka kunt. Ik had het al gelezen, maar toch geprobeerd. Je komt er niet in.
Dat ze 2.0 op een kleinere groep willen uitproberen kan ik begrijpen, maar vind het raar dat bestaande bèta spelers zich niet aan kunnen melden.
Ik voel me buitengesloten:(:(
 

DeletedUser

Wat ik wel een rare keuze vind is dat als je al op de bèta speelt je niet naar Enewka kunt. Ik had het al gelezen, maar toch geprobeerd. Je komt er niet in.
Dat ze 2.0 op een kleinere groep willen uitproberen kan ik begrijpen, maar vind het raar dat bestaande bèta spelers zich niet aan kunnen melden.
Ik voel me buitengesloten:(:(

bedoel je Enewka of Enewetak?
 

DeletedUser11730

Wat jij wilt:)
Het feit dat je het vraagt zegt mij ook dat je het antwoord weet:Enewetak. Ze moeten ook niet van die rare namen verzinnen voor de betawerelden.
 

DeletedUser

Wat jij wilt:)
Het feit dat je het vraagt zegt mij ook dat je het antwoord weet:Enewetak. Ze moeten ook niet van die rare namen verzinnen voor de betawerelden.

nja, dat kon mss een andere naam zijn van een server, vandaar dat ik het even vroeg. Maar op om je bericht terug te komen: raar, want ik ben er wel opgeraakt :D
 

DeletedUser5695

Hoe groot is de kans dat met de komst van update 2.0 de werelden 2 tot en met 6 gaan sluiten? Ik kan me voorstellen dat ze in deze werelden geen tijd en energie meer gaan steken, tenzij ze deze werelden willen gebruiken om met de update te experimenteren o.i.d.

Ik denk inderdaad dat dit onderdeel uit zal maken van de uitsterfconstructie voor deze werelden. Het lariekoek verhaal dat deze werelden gewoon blijven bestaan schiet zich al sneller in eigen voet dan verwacht :D
 

DeletedUser15117

Wat ik wel een rare keuze vind is dat als je al op de bèta speelt je niet naar Enewka kunt. Ik had het al gelezen, maar toch geprobeerd. Je komt er niet in.
Dat ze 2.0 op een kleinere groep willen uitproberen kan ik begrijpen, maar vind het raar dat bestaande bèta spelers zich niet aan kunnen melden.
Ik voel me buitengesloten:(:(

Wie heeft hier geen 2 e-mail adressen? En een naam en wachtwoord is toch niet zo moeilijk en tada nieuw account voor Enewetak :p.
 

DeletedUser12590

Beste mensen, kom ook spelen op Enewetak. Als je er toch zit, join lekker de stad: No Idea (naam moet nog komen... XD).

Momenteel de nr 1 stad met een top speler, me :laugh:. Genoeg plaats vrij en ook als eerste met de handelaar!
 

DeletedUser

leuke update hoor, krijg net even 140K inlogbonus :p

En ja, er waren er genoeg die nog veel meer hadden ;)
 

DeletedUser

120.000 ?
wat heb ik weer gemist want ik kreeg maar 96...

Wij spelen op de gesloten beta en op de bestaande werelden wordt je ervaring die je tot nu toe gehaald hebt * 3 gedaan.
De inlogbonus is dan 10% van het aantal ervaring dat je de dag ervoor hebt gekregen en dat kan dus deze dagen even lekker hoor worden ;)
 

DeletedUser

Wij spelen op de gesloten beta en op de bestaande werelden wordt je ervaring die je tot nu toe gehaald hebt * 3 gedaan.
De inlogbonus is dan 10% van het aantal ervaring dat je de dag ervoor hebt gekregen en dat kan dus deze dagen even lekker hoor worden ;)

ow en hannes zit in de closed beta :o schandalig³ !!!!
 

DeletedUser593

Kan iemand mij uitnodigen in Dutch Downtown? :)

Mijn naam is Fantasa op de beta
 

DeletedUser

Sorry harres ik kon mijn kwijl moeilijk inhouden...

OT: Ik vind het gewoon een leuke update
 
Bovenaan