• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

speedwereld

verdeel jullie nu eens wat gelijker bij de volgende FGs ;) het had een leuke dag kunnen zijn met 5 zo'n gevechten, maar de 3 die we al gehad hebben waren ongeveer 4 tegen 15 en het zijn steeds de zelfde 4 en de zelfde 15...
ik weet dat niemand graag ko gaat, maar wat heb je nu nog te verliezen? :p
 

DeletedUser5801

verdeel jullie nu eens wat gelijker bij de volgende FGs ;) het had een leuke dag kunnen zijn met 5 zo'n gevechten, maar de 3 die we al gehad hebben waren ongeveer 4 tegen 15 en het zijn steeds de zelfde 4 en de zelfde 15...
ik weet dat niemand graag ko gaat, maar wat heb je nu nog te verliezen? :p

Heeft meer te maken met de prestaties die spelers willen halen :)

Overleven, winnen en deelnemen telt bij 4 vs 15 net zo goed als bij 40 vs 40 :) en sommigen willen juist flauw gaan bij fg voor die prestatie :)

Dus er zijn om het zo te zeggen wel enigzins uiteenlopende belangen bij een FG op speed ;)
 
Er zijn ongeveer 7 tot 8 mensen die nu nog in staat zijn een prijs te halen. Het maakt echt niet meer uit dat de rest eens ko gaat en dan een half uur moet wachten tot zijn actiepuntjes terug zijn :p
 

DeletedUser1448

Er zijn ongeveer 7 tot 8 mensen die nu nog in staat zijn een prijs te halen. Het maakt echt niet meer uit dat de rest eens ko gaat en dan een half uur moet wachten tot zijn actiepuntjes terug zijn :p

De eerste 4 zijn al bekend, enkel de volgorde nog niet.

En trouwens ik vind de prijs van rang 5 leuker dan de prijs van rang 4... Ben ik de enige?
Verder vind ik het verschil tussen plaats 3 en 4/5 veel te groot voor al de tijd die er in steekt. Plaats 4 en 5 mochten ook zo'n 250 en 100 nuggets krijgen samen met die crappy kisten
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser16221

De eerste 4 zijn al bekend, enkel de volgorde nog niet.

En trouwens ik vind de prijs van rang 5 leuker dan de prijs van rang 4... Ben ik de enige?
Verder vind ik het verschil tussen plaats 3 en 4/5 veel te groot voor al de tijd die er in steekt. Plaats 4 en 5 mochten ook zo'n 250 en 100 nuggets krijgen samen met die crappy kisten

Ja, nuggets zouden ook wel een leuke toevoeging zijn.
Dat is de reden waarom ik jou niet voorbij wil roller :D
 

DeletedUser

Ach voor de maand die je moet buffelen om de nuggets te krijgen wordt je sowieso goed opgelicht :p
 
Bovenaan