• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

speedwereld

DeletedUser16221

Speed wordt qua FGs wel voledig doodgeknuppeld door Hutje, spijtig....

Dan vraag ik me toch echt af waarom TTT, nu wel ineens met zo een opkomst kan komen?

Volgens mij moet je de schuld eerder bij hen leggen dan bij ons. Elke dag hebben ze FG's tegen ons gestart en elke keer kwamen er minder mensen opdagen, wat ten gevolge had, dat bij FG's zoals die van vanavond er ook mensen wegbleven, omdat ze verwachtten dat dit FG net zo zou verlopen als alle anderen.

Maar nu het om een uitgebouwd fort gaat, kunnen er wel ineens 30 man op komen dagen? :o
 
Deff is altijd al populairder geweest, maar daarnaast denk ik echt dat ze sterker kunnen zijn dan het hutje :) tot nu toe houden ze zich wel nogal veel bezig met prestaties, maar hopelijk komt daar verandering in :D
 

Deleted User - 308552

Omdat Harres de enige mod is die initiatief neemt? :)

cfaa126fbe7514a7f752659acc176877.png


Maarja, volgens mij is de tussenstand wel een beetje Harres' ding :)
 

DeletedUser6405

Haha, mijn ding... Ja zo kun je het wel stellen. De boog kan echter niet altijd gespannen zijn.
 

DeletedUser12718

Speed is leuk

Wat ik nog niet heb gezien tussen alle reacties is: ik vind het gewoon leuk dat het reizen zo snel gaat, en je veel producten krijgt. Voor mij mag deze wereld echt blijven!!!! Wie vindt dit ook?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het is net leuk omdat het niet blijft :p
Maar eindelijk eens goed door kunnen craften en reizen is inderdaad een ENORM pluspunt! Voor de rest vind ik het niet zo speciaal...
 
Bovenaan