• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

speedwereld

DeletedUser10506

Vanaf donderdag begint onze eerste speedwereld op nl.

Wat vinden jullie ervan?

Ik ben alvast overtuigd en probeer nr1 zonder nuggets te worden.

Discussieer er maar op los! :p
 

DeletedUser6405

Ik ben erg erg benieuwd wie er aan kop gaat. Mijn ervaring is dat de mensen die in het begin bovenaan staan niet de "eindstreep" halen. Harddravers zijn dooddravers.
Rustig en gestaag is mijn motto.
 

DeletedUser14698

ik vind het leuk maar wel jammer dat het weer op prestatiepunten gaat
iets met fg's had ik leuker gevonden
maar ja een speed op nl word zeker leuk
dus ik ga zeker meedoen
 

DeletedUser6405

ik vind het leuk maar wel jammer dat het weer op prestatiepunten gaat
iets met fg's had ik leuker gevonden
maar ja een speed op nl word zeker leuk
dus ik ga zeker meedoen

Ik ga ook een poging wagen, het is vakantietijd ;) .
 

DeletedUser15117

Met prestatiepunten vind ik eigenlijk wel een hele leuke, iig beter dan gewoon meeste ervaring. Ook goed om te horen dat de beste zonder nuggets wordt beloond. Mooi event zo blij elkaar.
 

DeletedUser10506

Met prestatiepunten vind ik eigenlijk wel een hele leuke, iig beter dan gewoon meeste ervaring. Ook goed om te horen dat de beste zonder nuggets wordt beloond. Mooi event zo blij elkaar.

meesten denken dat mensen met veel nuggets winnen maar volgens mij kan je zonder nuggets ook heel erg ver komen ;)
 

DeletedUser6377

speed is net zoals speed (de amfetamine). Ik hoop dat het hierna nooit meer zal gebeuren
 

DeletedUser

Ik denk dat dit een goedkope manier van Inno is om snel veel nuggets te cashen.
 
Ik ben op vakantie :( Naja, misschien kan ik de volgende keer wel meedoen voor een goede plek, een vertraging van twee weken zal niet erg helpen.
 

DeletedUser5801

meesten denken dat mensen met veel nuggets winnen maar volgens mij kan je zonder nuggets ook heel erg ver komen ;)

Misschien ligt het er dan wat te dik bovenop ;) maar als je zonder nuggets heel ver kunt komen waarom dan een aparte prijs voor de niet-gebruiker ;) (begrijp me niet verkeerd, ik vind het geen verkeerd idee). Maar als er 1 aparte prijs is voor de beste niet-gebruikende speler, dan lees je tussen de regels door dat de verwachting toch is dat de andere prijzen wel naar nugget-gebruikers gaan ;).

Te Verdelen prijzen zei:
Plek 1-3 zal een voorwerp van de Speedset krijgen (Helaas nog niet klaar).
Plek 1-3 zal de titel Speedy Gonzalis krijgen.
Plek 1 krijgt 1500 nuggets
Plek 2 krijgt 800 nuggets
Plek 3 krijgt 500 nuggets
Plek 4 krijgt 1 mega kerstzak
Plek 5 krijgt een uniek waardevol kistje

Plek 1 van de spelers die geen nuggets hebben gebruikt, krijgen ook een voorwerp van de speciale Speed set.
 

DeletedUser

Leuk

Zeker leuk event, heb al eventjes gespeeld op de eerste speedserver op beta. Maar gestopt omdat je dan in je eentje speelt, nu ga ik lekker doorrazen en snel no.1 worden! :D
 
Bovenaan