• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

speedwereld

DeletedUser1448

Wow uit mijn kerstzak kwam een awesome Elfego Baca's hoed! Dat maakt de moeite die erin stak helemaal goed :no:
 
de winnaars krijgen ook maar 1 deeltje van die speedset, als ik me niet vergis :p tryit er in ieder geval 1 op zijn profiel op bris gezet en het ziet er best waardeloos uit :p
 

DeletedUser1448

had je voor 10k ook van mij kunnen kopen :p

10k? afzetter :p Die hoed koop je aan aankoopprijs xD

Ahaha. :laugh: sorry.

Toch ontzettend sneu voor je. :o
haha had al van het begin gezegd dat de prijzen voor rang 4 en 5 waardeloos en belachelijk slecht zijn

de winnaars krijgen ook maar 1 deeltje van die speedset, als ik me niet vergis :p tryit er in ieder geval 1 op zijn profiel op bris gezet en het ziet er best waardeloos uit :p

Screentje?
 
7e41ef11578f0fe63419b285b73c70ac.png


hij vermeldt enkel het Tshirt en ik geloof dat er gezegd werd dat ze maar 1 item kregen, maar weet het ook niet zeker eigenlijk. daarnaast heeft tryit een dubbele prijs gehad omdat hij nonpa was.
iig lijkt dat Tshirt me niet aantrekkelijk :p
 

DeletedUser15117

Dat is niet verkeerd, zeker die broek is erg leuk voor weerstand/reflex duellanten.
 
Mooie bonus!
Maar hoe gaan ze de andere delen er van introduceren? Met meer speedwerelden, of zou je die dingen bij een toekomstig event kunnen winnen? :p
 
Bovenaan