• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Soepie tegen Soepie?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser13068

Het is nu wel al een tijdje geleden tot we een Echt fortgevecht hebben gehad, altijd worden er gelijk 2/3 aanvallen gestart om 1 fort te kunnen winnen...

Ik vind arizona zo een beetje saai worden met 30 vs 15 ofzo...:(
 

DeletedUser

Tis gewoon sneu dat er moet worden gewonnen met meer aanvallen. Als dit zo doorgaat gaan heel veel mensen denken, het heeft toch geen zin voor die 3xp die je krijgt. En dan liggen alle forten stil. Aan duels word ook al weinig gedaan in arizona, er zijn gewoon weinig goede duelanten. En dan krijg je allemaal van die avonturiers die niets doen en dan is de wereld dood :blink:
 

DeletedUser

Enzio ik ben een goede slag tegen slag.
Tegen schieters faal ik in duels ;)
En als het zo verder gaat denk ik dat wij ook eens massa-aanvallen gaan plaatsen :hmf:
 

DeletedUser

Ja er zijn wel een paar goed duelanten, maar niet veel. ;)

En wat betreft massa aanvallen, doe een ander niet iets aan wat je zelf ook niet leuk vind ;)

Denk dat deze wereld dan wel een stuk beter word
 

DeletedUser

3 aanvallen is dus al een massa aanval, vroeger was dat gewoon een taktiek, 2 forten fake en 1 echt aanval.
 

DeletedUser12538

3 aanvallen is dus al een massa aanval, vroeger was dat gewoon een taktiek, 2 forten fake en 1 echt aanval.


Dan vallen wij 10 forten van jullie aan, 9 zijn fake 1 echte :up:.
Dan zou je wel anders kijken:cool:.
 

DeletedUser

Wat een gekloot de laatste weken hier op Arizona.

Ik wordt het langzaam spuug zat van dat voornamelijk de AE steden en Gunsight constant massa's fort gevechten starten om 1 PIEP fortje te proberen te veroveren. En de olie vlek breidt zich maar uit en uit. Gisteren en vandaag alweer een bak vol fort gevechten die kant nog wal slaan. En het ergste is nog dat de gevechten niet meer op normale tijden plaats vinden, maar dat er al gladiolen zijn die een batterij met fort gevechten organiseert in de ochtend of rond de middag.:mad:

Dat een stedengroep zoals AE zich tot dergelijk stomme praktijken hebben verlaagt kan ik me nog iets bij voorstellen, maar dat een stad als Mijlendiep zich tot een dergelijke tactiek verlaagt is toch echt beneden alle peil.

Eerst schreeuwen ze Torenhoog van de daken dat massa aanvallen de fun uit het spel haalt om dan Mijlendiep te zinken door in de ochtend een massa aanval te starten. Hopelijk eindigen ze ooit eens Gelijkvloers door weer normaal te doen :laugh:
 

DeletedUser

Kunnen we niet gewoon een lijst opstellen met steden die beloven zich niet meer in te laten met massa aanvallen?
Het lijkt me inderdaad een goede ontwikkeling om te kappen met die ellende, ik heb ook geen zin meer om iedere dag een x aantal uur onderweg te zijn voor 9xp...
Ik als burgemeester van Riverton meld bij deze alvast dat wij geen Massa aanvallen zullen doen.
Ik hoop dat de rest van de steden dit voorbeeld wil volgen om het spel element weer terug te halen.

(alvast even de uitleg van Riverton om een fort van gunsight aan te vallen terwijl die een massa doen en gecounterd worden, wij wilden al een aanval starten op fort Gunforce, maar GV was ons voor en Gunsight bleek ook aanvals plannen te hebben)
 

DeletedUser13302

Kom op zeg jongens...in de ochtend...jullie???? Dat je dat 's avonds doet prima hoor, maar 's ochtends. Dat hebben jullie toch zeker niet nodig...of toch wel?

Nou ja wie met AE-pek omgaat wordt er klaarblijkelijk mee besmet :hmf:
 

DeletedUser

Weet niet of ht al gezegt is maar ik vind het altijd op elke werled, in het begin neemt een stad al de macht en geen bontgenoten, na een paar maanden onstaan de bg's dan en dan is het hen die verliest en dan hoor ik gsh*t ;)

Denk hier aan het begin aan
 

DeletedUser

Kom op zeg jongens...in de ochtend...jullie???? Dat je dat 's avonds doet prima hoor, maar 's ochtends. Dat hebben jullie toch zeker niet nodig...of toch wel?

Nou ja wie met AE-pek omgaat wordt er klaarblijkelijk mee besmet :hmf:

Habba als het 's avonds is counteren jullie direct :hmf:
En haha wat een humor :huh:
 

DeletedUser13302

Nou ja da's dan niet goed geredeneerd, want er is vrijwel altijd leiding van Buffalo Creek online. Wij waren, gezien het tijdstip van de reactie van Slasher en mijzelf, online toen jullie net die aanvallen inzetten. Wij hadden dus kunnen counteren als we dat zouden willen :rolleyes:

En niet dat ik het grappig vond dat wij onder vuur liggen, maar wel het feit, dat er een 4e aanval werd ingezet in de ochtend notabene door een club, die alleen maar hoog van de toren heeft lopen blazen. En begrijp me niet verkeerd hoor...iedereen moet doen wat hij moet doen. Maar ik ben nu iig blij dat èn The Simmies en TMG nu geen recht van spreken meer hebben over counteren en massa's.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ben het helemaal met Habba eens .
Stond er zelf van te kijken dat ik vanmiddag de aanvallen zag binnen komen dit is niet wat ik van jullie groep had verwacht .

Dat jullie nu deze manier aangrijpen om fort`s terug te nemen doordeweeks en dan ook nog eens tussen de middag .:unsure::blink:
 

DeletedUser

ae steden

Wat een gekloot de laatste weken hier op Arizona.

Ik wordt het langzaam spuug zat van dat voornamelijk de AE steden en Gunsight constant massa's fort gevechten starten om 1 PIEP fortje te proberen te veroveren. En de olie vlek breidt zich maar uit en uit. Gisteren en vandaag alweer een bak vol fort gevechten die kant nog wal slaan. En het ergste is nog dat de gevechten niet meer op normale tijden plaats vinden, maar dat er al gladiolen zijn die een batterij met fort gevechten organiseert in de ochtend of rond de middag.:mad:

Dat een stedengroep zoals AE zich tot dergelijk stomme praktijken hebben verlaagt kan ik me nog iets bij voorstellen, maar dat een stad als Mijlendiep zich tot een dergelijke tactiek verlaagt is toch echt beneden alle peil.

Eerst schreeuwen ze Torenhoog van de daken dat massa aanvallen de fun uit het spel haalt om dan Mijlendiep te zinken door in de ochtend een massa aanval te starten. Hopelijk eindigen ze ooit eens Gelijkvloers door weer normaal te doen :laugh:

AE start hoogstens 3 counters.
En soms is er dan nog een goeie opkomst bij een counter en soms winnen we ook.
En we hebben mss 1 keer als we zelf in de aanval gingen idd meerder gevechten gestart.
Maar zoals al werd gezegd er worden 3 gevechten gestart waarvan 2 fake en 1 echt.
Dit is volgens mij een tactiek die al een tijdje bestaat.
Van massa aanvallen is er geen sprake in ae.
Eerst ff beter informeren en praten met de tegen partij voor je kritiek heeft ;)
En idd AE heeft weinig ervaring in vergelijking met Torenhoog of Buffalo Creek.
Maar ae gun city tombstone staat wel in de top 5 zonder een fort te veroveren!
Dus zoveel moet er ook niet geklaagd worden over ae steden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

@ slasher:
Als je het niet kan hebben dat de AE stedengroep tegenaanvallen start stel ik voor dat men AE niet meer aanvalt. Dan zijn er dus geen tegenaanvallen meer op die helse tijdstippen. Accepteer het dat wij onze forten niet willen verliezen als wij er zoveel tijd en moeite in hebben gestoken.
 

DeletedUser12538

Wat een gekloot de laatste weken hier op Arizona.

Ik wordt het langzaam spuug zat van dat voornamelijk de AE steden en Gunsight constant massa's fort gevechten starten om 1 PIEP fortje te proberen te veroveren. En de olie vlek breidt zich maar uit en uit. Gisteren en vandaag alweer een bak vol fort gevechten die kant nog wal slaan. En het ergste is nog dat de gevechten niet meer op normale tijden plaats vinden, maar dat er al gladiolen zijn die een batterij met fort gevechten organiseert in de ochtend of rond de middag.:mad:

Dat een stedengroep zoals AE zich tot dergelijk stomme praktijken hebben verlaagt kan ik me nog iets bij voorstellen, maar dat een stad als Mijlendiep zich tot een dergelijke tactiek verlaagt is toch echt beneden alle peil.

Eerst schreeuwen ze Torenhoog van de daken dat massa aanvallen de fun uit het spel haalt om dan Mijlendiep te zinken door in de ochtend een massa aanval te starten. Hopelijk eindigen ze ooit eens Gelijkvloers door weer normaal te doen :laugh:


We laten het gewoon aan jullie voelen, jullie zijn namelijk ook zo een niveau ;).
En dan hier zeggen dat we zwak zijn? kijk eerst naar je eigen stad en kom dan praten !
 

DeletedUser

Toch leuk, de mensen die meededen aan de massa-aanvallen op TH/MD in het begin, of het ermee eens waren dat het moest kunnen, zitten nu te zeuren dat het zo niet verder kan.
En als ik dan eens een koekje van eigen deeg geef dan wordt ik daar bij elke post aan herinnerd.

Told ya?:laugh:
 

DeletedUser

@ slasher:
Als je het niet kan hebben dat de AE stedengroep tegenaanvallen start stel ik voor dat men AE niet meer aanvalt. Dan zijn er dus geen tegenaanvallen meer op die helse tijdstippen. Accepteer het dat wij onze forten niet willen verliezen als wij er zoveel tijd en moeite in hebben gestoken.

Je zult toch echt eens beter moeten kijken wie jullie aanvalt. Wij van BC hebben de laatste weken maar weinig aanvallen en/of counters gestart. Laat staan fake aanvallen. Dus je mij niet aanvallen. En wat betreft de AE steden kan het toch echt niemand ontgaan zijn dat jullie toch wel de meeste meervoudige aanvallen hebben gestart de afgelopen tijd. Het bevreemd mij echter dat wij direct al commentaar krijgen van TMG als we 1 aanval counteren en jullie alle aanvallen counteren en meervoudige fakes doen en nog niet 1 opmerking van TMG.

@ TMG leden: zoals Habba al melde hadden wij met gemak een baterij van counters kunnen instellen bij de allereerste aanval. Maar waarom zouden we ons verlagen tot een nivo van AE :laugh:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan