• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Soepie tegen Soepie?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Ik heb je hele verhaal hier maar niet geciteerd, buiten dat er nogal wat onzin in stond, leek het mij niet handig en leesbaar om het hele relaas hier nogmaals te zien. Zo nu even een reactie.

Heb je last van een selectief geheugen?
TH/MD/GV hebben lang bovenaan in de stedenlijst gestaan en hebben juist door fakes en massa's forten verloren. Daarom wordt hier ook zo door hen geklaagd.
Goed van je dat je ook een voorbeeld weet te vinden dat ze geen fort hebben verloren. Zij hebben zeker geleerd van vorige keren.

Op je tweede punt ben ik het met je eens. Je had de vraag beter niet kunnen stellen!

Jij hebt geen flauw idee van mijn mensenkennis, net zoals jij geen flauw idee hebt van mijn ervaring in de echte wereld.
Grappig dat jij je afvraagt of ik enige ervaring in de wereld heb. Ik vermoed dat ik al langer dan jij op deze wereld rondloop, maar ik zou me natuurlijk kunnen vergissen. Je bent in ieder geval nog zo naïef om te denken dat de politiek in de echte wereld veranderingen aanbrengt. Daar sla je in ieder geval de plank flink mis. De politiek wordt gestuurd en beïnvloed door allerlei lobbyisten, organisaties en geldschieters die in ruil daarvoor invloed 'vragen' (je mag het ook eisen noemen). Wij zijn nog niet zo erg als in de VS maar het begint aardig die kant op te gaan. Geld is macht en ook politiek is daaraan ondergeschikt.

Zo nu even naar je verhaal over wereld 1 en spelplezier. Je blijft hangen in het verhaal omtrent de fortgevechten. Misschien moet je mijn stukje nog een keer lezen. Er zijn vele spelers die op vele manieren spelplezier beleven.
Uit al jouw reacties lees ik maar 1 ding namelijk, uit fortgevechten haal je spelplezier. Ik kan mijzelf dus herhalen. Dit is een eenzijdige visie.
Overigens bestaan er altijd meerdere visies. Ik weet niet waar jij vandaan komt, maar in Nederland zijn er ongeveer 16 miljoen visies. Zeker als het over voetbal en het Nederlands elftal gaat.
Ik kan geen oordeel geven over jouw kennis en ervaring hier. Net zo goed als jij dat niet kunt over mijn kennis en ervaring op de verschillende werelden.

Ik kan ook wel zien dat jij niet in TH/MD/GV zit maar gezien het grote enthousiasme waarmee je hen verdedigt, heb ik je toch maar even als zodanig beschouwd.
Wat ik ook kan zien is dat jij het hier hebt over destructie van een wereld. Ik heb al eerder aangegeven dat TH/MD/GV daar zelf de oorzaak van is.
Als je met zoveel ervaren spelers bij elkaar gaat zitten en heel snel de de top van de wereld bereikt, gaan anderen proberen je daarvan te verdringen. Dat is dus ook gelukt. Daarna zijn zij gaan klagen omdat de tactieken hen niet welgevallig zijn. Dat vind ik nu puberaal gedrag. Wees dan een grote vent/meid en pak gewoon dus forten terug. Ik weet dat TH/MD/GV dat kunnen. Overigens leveren die massa's ook spelplezier op. Lagere levels die normaal niet geselecteerd worden bij die fortgevechten die jij wilt, kunnen nu bij andere fortgevechten wel meedoen.
Ik vraag me af of die spelers anders nog wel hadden gespeeld, want een paar uur naar een fortgevecht lopen om vervolgens niet mee te mogen doen is ook zeer frustrerend.

Nog even iets wat betreft die rotten in het vak, zoals jij ze noemt. Ik zie van die rotten in het vak met 4000+ hp regelmatig schuilen tijdens fortgevechten achter veel lagere levels met nog geen 1000 hp. Dergelijke spelers verdienen in ieder geval mijn respect niet.

Ik vind het dus ook complete nonsens dat jij nu net doet alsof die klagers de wereld willen redden. Bullshit!! Zij willen hun manier van spelen redden en datgene redden waar zij spelplezier uit halen. Echter, om dan anderen verwijten te maken en laf te noemen, dat is slap en flauw.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser11811

Beste Megalo (niet om beleefd te zijn hoor, gewoon om het persoonlijk aan jou te richten) :p

Eerst zou ik effen willen zeggen dat ik 20+ ben voor je weer iemand voor naïeve puber houd. :blink:
Ik ben oprichter samen met de nooit vergeten Popocatepetl van de stedengroep TH/MD dus ik voel me toch wel aangesproken over je kritiek (mening)

Zoals the simmies al wist te zeggen hebben wij heel goed nagedacht over Arizona, het hoe, waar en waarom van een stad, hoe we het best een wereld zien functioneren in een plezante omgeving. Wie we allemaal in onze stad zouden laten, welke karakters we die mensen willen laten verkiezen om een goeie fortstrategie te kunnen uitstippelen en dergelijke meer.
Dagenlang tot een gat in de nacht zijn we daarmee bezig geweest, om nog maar te zwijgen van het recruteren van de leden.
Popo en mezelf kwamen met het volgende idee voor w8, aangezien de meeste werelden gedomineerd worden door 2 grote BGs dachten we het volgende. We maken 2 steden die los staan van alles en volledig zonder BGs werken, onze groep zal trachten een kwantitatief veel lagere maar kwalitatief hogere groep te maken tussen de andere 2 BGs en puur voor het fortgebeuren gaan.

Ik mag toch wel zeggen dat we daar uitstekend in geslaagd zijn, maar er was 1 verschil dat wij niet verwacht hadden, wij konden niet bestaan tussen 2 grote BGs want die zogezegde BGs vochten allemaal samen tegen ons.
Dat was natuurlijk helemaal niet de bedoeling, zeker niet toen die begonnen met massa aanvallen en fakes (tot zelfs 7 aanvallen op hetzelfde moment, en dat tegen 2 steden)
Toen is dit topic gestart, dus niet zoals jij beweert toen wij forten waren aan het verliezen en wegzakten in de ranglijst
Dit topic is gestart toen wij met onze 2 steden in de top 3 stonden en we bijna ieder gevecht wonnen.
Toen al heb ik een poging gedaan om het duidelijk uit te leggen wat de "nieuwe leiding" van andere steden nog niet door had, namelijk een toekomstvisie voor een wereld (daarbij sluit ik me dus volledig aan bij de mening van the simmies, jij mag je heus wel een ervaren rot noemen).
Maar er kwam maar geen verandering in, mede omdat zoveel leden van de tegenpartij die massa aanvallen van hun leiding beu waren zijn wij begonnen met een 3e stad, namelijk gelijkvloers.
Wij konden zoals jullie evengoed een paar steden als BG nemen en jullie helemaal platwalsen, maar wij hebben dat bewust niet willen doen om het spelplezier staande te houden, iets wat sommige zoals jij totaal niet willen inzien.
Het enige wat jullie te zeggen hadden was dat dit normaal is als we op nr 1 staan met zo'n grote voorsprong, wel dat is de grootste bullshit die ik ooit gehoord heb en het is nu alleen maar bevestigd, want heb je al eens gekeken in de ranking? juist ja, veruit niet meer op nr 1 en de massa aanvallen blijven gewoon doorgaan.
Het is zelfs zo erg gekomen dat als er een fortgevecht gestart wordt er automatisch een fake tegen ons gestart wordt om te vermijden dat wij in dat gevecht aanwezig zouden zijn.
Geef nu eerlijk toe, dan ben je toch niet goed bezig zeker??? :no:

Ik zie trouwens dat jullie de massa aanvallen van AE zitten aan te klagen, met alle respect maar ze geven jullie een koekje van eigen deeg want jullie waren nr 1 op de ranking. Pas op, niet dat ik dit goedkeur hoor, ik heb een andere visie :p

Ik vind het dan ook spijtig dat je zoveel kritiek hebt op ons werk en ik zal je uitleggen waarom ook.
Het enige wat jullie beweren is dat wij alle ervaren leden hebben aangetrokken, maar heb je al eens nagedacht wat daar de oorzaak van is?
Popo en mezelf hadden op meerdere werelden al samen een stad geleid en die naar de nr 1 positie gebracht, we waren een gouden duo en dat zorgt voor een groot vertrouwen van leden, we hebben in al die tijd zo'n beetje een vaste groep vertrouwelingen opgebouwd waar we op verschillende werelden mee samen spelen.
op w8 was het echter niet onze bedoeling om weer heel die vaste kliek erbij te halen (al zijn er natuurlijk een pak van meegekomen door ons aanlokkelijk project) maar ook met een hoop nieuwe mensen te spelen.
We zijn ons dus ook intensief gaan bezighouden met het bekijken van spelers in fortgevechten en bestuderen van fortlijsten, zie het maar net zoals voetbalclubs die scouten.

Een hele hoop van die "ervaren mensen" hebben wij dus de stiel geleerd en gemaakt tot wie ze nu zijn, we hebben ook op w8 een heel pak nieuwe mensen de kans gegeven om zich te bewijzen op het hoogste niveau.
Ik kan je hier met gemak 30 namen zeggen van leden waar ik nog nooit mee in de stad gezeten had voor w8.

Als je vind dat je mening over dit onderwerp zo goed is, waarom heb je er dan zelf niet voor gezorgd dat je kwalitatieve leden had of je leden goed begeleide met een hoop tips.
Het is gemakkelijk om kritiek te spuien op mensen die het goed voorhebben als je zelf geen zak durft te ondernemen op een wereld.

Ik heb je trouwens eens bekeken en gezien dat je toch op een paar werelden speelt, en toch ben ik je nog nooit tegengekomen, met alle respect maar dat zegt voor mij al meer dan genoeg.
Als je ook maar de helft gerealiseerd hebt van wat sommige hier al gedaan hebben voor bepaalde werelden dan mag je nog eens je mening geven.
Het is niet omdat je wat ouder bent en mensenkennis hebt dat je daarom ervaring hebt in dit spel.
Ik kan je trouwens al vertellen dat TH/MD/GV weer TH/MD zal worden en wij kwaliteit weer gaan laten primeren

bij deze dit gezegdseinde ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

ik als maker van dit topic. ben het met geen van beide eens.
ik ben van mening dat plezier op nummer 1 staat in de dit spel. toen ik dit topic maakte zag het er in de wereld niet super meer uit. zoals de naam(nu niet meer) verraad. was het TH tegen het soepie. torenhoog was veruit de beste. ze wonnen alles op een paar hoofd forten na. blijkbaar vond de rest van de wereld dit niet goed en starte 7 aanvallen.
dit topic was er voor de aanvallen begonnen, dus er was nog niks verloren!
ik vond dit ronduit sneu.
even op de naam:
ik snap niet waarom de naam van het topic verandert is. in deze wereld hebben mensen geen liefde voor hun eigen stad maar haat voor TH. ik snap niet waar het vandaan komt, maar er zijn genoeg mensen op te noemen. dus de fakes(en gewone aanvallen) blijven maar komen.

ik heb vaak genoeg gehoord "je bent pas 15 en nog weinig levens ervaring" dus trek me daar weinig van aan. ik kan me als ik wil zo voor dan als 20+ dus het is geen enkel bewijs voor of tegen mijn stelling of argumenten. wat ik wel heb ik spel ervaring. ik ben opgegroeid in wereld 5, in wereld 6 ging ik er pas meer van snappen en kon ik het verloop dan de wereld volgen.

ik wil het hier graag bij laten.

dus aan het modje de eer:
slotje!
 

DeletedUser3874

dus aan het modje de eer:
slotje!

Vermits de regels stipuleren dat de starter van een topic kan vragen er een slotje op te doen en dat bij deze is gebeurt gaat er dan ook een slotje op.

Tevens voor Bebao ik had de titel veranderd omdat er plots extra topics waren puur omdat het over andere naam ging maar er overal hetzelfde stond. Op deze manier was er één centraal topic. (Dit even voor de duidelijkheid).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan