• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Soepie tegen Soepie?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

hallo,

ik wil even wat zeggen tegen (bijna) iedereen. ik vind het zwak om met 7 steden 2 steden aan te vallen. begrijp me niet verkeerd, want ik vind het niet erg als torenhoog soms een fort verliest. maar het gaat mij niet om het winnen maar om de fortgevechten. dus 7 op 2 is niet echt bepaald moedig. verder recpecteerd ik de steden wel. alleen ik hoop dat dit de enige keer is dat dit soort dingen gebeuren in wereld 8. want de fortgevechten waren altijd spannend.
 

DeletedUser

Inderdaad, zo is de spanning eraf. Gebeurt vaak genoeg dat een fortgevecht al na 10 rondes is afgelopen en je met 1xp naar huis gaat.. :blink:
 

DeletedUser

helaas wel. maar ik vind het voor de rest niet erg als torenhoog wat forten verliest maar niet op zoon manier....
 

DeletedUser

Ik heb nik tegen forten verliezen ;)
Maar op deze manier wel.
Wees maar gerustdat we alle forten 1 voor 1 terugnemen.
 

DeletedUser

helaas wel. maar ik vind het voor de rest niet erg als torenhoog wat forten verliest maar niet op zoon manier....

Aan de andere kant, alles wat TH en MD verliezen winnen ze zonder problemen weer terug (tenzij betreffende steden het op counters gaan gooien, maar dat hoop ik toch niet zeg:hmf:)
 

DeletedUser

Aan de andere kant, alles wat TH en MD verliezen winnen ze zonder problemen weer terug (tenzij betreffende steden het op counters gaan gooien, maar dat hoop ik toch niet zeg:hmf:)

dat klopt idd. dus zo blijven het eigenlijk 2 partijen.

TH met de normale aanvallen die ze altijd winnen

het soepie die alleen met massa aanvallen kan winnen. ook is het een feit dat TH ook bij neutrale gevechten(dus in het soepie) mee doet en daar meestal ook het verschil maakt.
 

DeletedUser

Aan de andere kant, alles wat TH en MD verliezen winnen ze zonder problemen weer terug (tenzij betreffende steden het op counters gaan gooien, maar dat hoop ik toch niet zeg:hmf:)

Haha, MD valt samen met TH Buffalo bunker aan. Wij als Buffalo Creek 1 & 2 zetten de counter in op mahna mahna. Wat doet MD samen met TH? ze verdedigen en de opkomst bij buffalo bunker was 15 (4 in totaal van TH en MD:(laugh:
 

DeletedUser

Dat je het niet durft om een normaal gevecht aan te gaan, maar een counter moet doen om je fort te kunnen behouden.
 

DeletedUser

Haha, MD valt samen met TH Buffalo bunker aan. Wij als Buffalo Creek 1 & 2 zetten de counter in op mahna mahna. Wat doet MD samen met TH? ze verdedigen en de opkomst bij buffalo bunker was 15 (4 in totaal van TH en MD:(laugh:

Wat is hier raar aan?:huh:
Lijkt mij logisch dat je voor je fort gaat als Buffalo (weer) een laffe actie uithaalt.
Trouwens, als ik TH en MD was zou ik Buffalo, FortForce, Riverton, etc. heel erg bedanken!
TH en MD hadden een slechte reputatie, maar nu presteren jullie (met name Buffalo) om hun eigen reputatie en goodwill door het putje te spoelen en TH en MD een hoop gunst mee te geven.
Bravo!
 

DeletedUser

Dit is een teken van zwakheid eigenlijk omdat je het niet van ons kan winnen doe je dit maar en dan is de spanning er meteen van af.
 

DeletedUser

Wat is hier raar aan?:huh:
Lijkt mij logisch dat je voor je fort gaat als Buffalo (weer) een laffe actie uithaalt.
Trouwens, als ik TH en MD was zou ik Buffalo, FortForce, Riverton, etc. heel erg bedanken!
TH en MD hadden een slechte reputatie, maar nu presteren jullie (met name Buffalo) om hun eigen reputatie en goodwill door het putje te spoelen en TH en MD een hoop gunst mee te geven.
Bravo!

Hoezo hadden TH en MD een slechte reputatie?
 

DeletedUser

Hoezo hadden TH en MD een slechte reputatie?

Vrij simpel hoor.
TH en MD staan vanaf het begin op 1, en dat gaat op gegeven moment wrijven, zeker als ze op 1 blijven en 90% van hun fortgevechten winnen.
Dan krijg je vanzelf een slechte reputatie.

Maar die is nu wel zo'n beetje weg. Ik spreek uit ervaring. Een weekje geleden zou ik er niet over nagedacht hebben om mee te doen met TH en MD, nu kies ik steeds voor hun kant.
 

DeletedUser

je is er al maar met 5000 punten gaan we er niet veel forten mee aanvallen dat bedoel ik met komt nog :p
 

DeletedUser

..

ik ben zelf voledig tegen massaanvallen!
dat is echt een teken van zwakheid,
probeer het is op eigen kracht.
vanaf nu zal ik TH en MD helpen als er weer een massaanval is of bij gewoon andere gevechten;)
 

DeletedUser

als gv uitgebouwt is met gv forten van buffelo creek overnemen:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan