• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Soepie tegen Soepie?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

ik ben zelf voledig tegen massaanvallen!
dat is echt een teken van zwakheid,
probeer het is op eigen kracht.
vanaf nu zal ik TH en MD helpen als er weer een massaanval is of bij gewoon andere gevechten;)

Ik ga ze idd ook helpen. Ook al valt een bg van mijn stad ze aan. Dit is iets wat niemand verdiend. En als Bufalo te veel forten heeft, gaan we die dan ook aanvallen :huh:
 

DeletedUser

Wat ik niet begrijp is dat jullie (Torenhoog, Mijlendiep en GV) op ons (Buffalo Creek) zitten af te geven als we een counter aanval plaatsen. Maar wat doet Torenhoog nu na dat ze aangevallen worden door FD ?????


Juist ze maken zelf gebruik van een counter aanval. :laugh:

Hoezo meten met 2 maatstaven.:blink:
 

DeletedUser11811

wat wil je dan???
jullie vallen ons hoofdfort aan

verkeerde fortje hoor om aan te vallen :no:

oja, nog iets voor je de vergelijking maakt
ik meen me te herinneren dat jullie counter was op 1 aanval van ons, jullie wisten dus zeker naar waar we gingen komen
jullie starten meteen weer 2 aanvallen, is een heel andere situatie

dus niet te hoog van de toren blazen hé ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Wie valt jullie aan. Wij van BC of een andere stad ? :laugh:
Aangezien wij het niet zijn moet je niet richting ons van BC zitten te zeuren Slab.


Jullie doen steeds net alsof jullie je zulke lieve gasten zijn en zo sterk, maar met een beetje tegengas van een paar steden en jullie piepen alsof jullie kuikentjes zijn.

Meer woorden ga ik hier niet aan vuil maken.

Succes voor vanavond btw.;)
 

DeletedUser

Wat moet jij dan zeggen.
Wij vielen 1 fort aan en jullie starten counters....
Wie piept er nu?
Btw: Het fort dat ze aanvielen was mijlenhoog = hoofdfort dus mss snap je het nu?
Zonee ga hier dan niet zeiken ;)
 

DeletedUser

probleempje XD, ik was aan het kijken voor het fortgevecht en ik wou meedoen(ben lvl 22noob mrja lol) maar heb per ongeluk :rolleyes:aanvallers gekozen XD
was achteraf niet zo slim. maar ik ga toch meedoen aangezien dit mijn eerste fortgevecht is :D

ik ga wrs flauwvallen:( maarja ik verwacht ook niet anders tegen TH en MD:cool:
 

DeletedUser12045

ik be nzelf lid van gunsihgt en ik weet ook dat als er maar 1fortgevecht per dag is th en md alles winnen.Je moet soms gewoon aanvaarden dat zij de beste zijn (op fortgevecht vlak dan:(D
 

DeletedUser

Ik vind t wel leuk hier TH MD GV slechte imago bla bla zoiets noem je geen slecht imago dat is jaloers zijn op mensen die t beter hebben en of kunnen...

maar buiten dit alles wij kregen 7 aanvallen op onze forten en t interesseert ons geen bal of we 1 fort verliezen want zoals eerder aangegeven we krijgen tog de kans het fort terug te veroveren...

Dat er meningen zijn die TH-MD-GV(nieuw want je dit ga je krijgen door domme acties) te goed zijn enz enz is niet erg. Zie t is andersom misschien is de tegenpartij niet zo georganiseerd dat ze door puur goed te zijn gewoon de ander kunnen verslaan...

En ik respecteer een "vriend en/of vijand" meer als hij/zij zijn verlies neemt en later terug komt dan gewoonweg in t rond schreeuwen...

Maar ja, je kan niet alles hebben dus zullen die zinloze en domme beschuldigingen constant naar elkaar gegooid worden, tot iedereen The-West zat is en stopt... Is dat ons einddoel?

Dus mensen gooi iets minder met uitwerpselen van t menselijk lichaam naar andere als je niet eens zelf heb gekeken wat er in je eigen luier rond dwarrelt..
 

DeletedUser

ik geloof niet dat TH en MD het er bij laten zitten.
ik denk dat gelijkvloers wordt uitgebouwd en dar buffel creek dan weer behoorlijk ver zal zaken
maar we zullen het wel zien.
 

DeletedUser

Wat moet jij dan zeggen.
Wij vielen 1 fort aan en jullie starten counters....
Wie piept er nu?
Btw: Het fort dat ze aanvielen was mijlenhoog = hoofdfort dus mss snap je het nu?
Zonee ga hier dan niet zeiken ;)

ga nou niet lopen te huilen jongen. wij vallen een fort van jullie aan jullie counteren jullie vallen een fort van ons aan en wij counteren. Dat is toch gewoon het zelfde dus ga hier niet schijnheilig lopen doen.:no:
 

DeletedUser

Hmmmm

Hey ik kwam even het forum checken dit is mijn mening:

Ik ben het volledig met Th en Md eens.
Die massa aanval was zwak...
En vind het knap dat hun zoveel forten krijgen en goede fortvechters hebben.
Maar 1 ding vind ik dan zo zielig dat steden (ik noem geen namen).
Die zetten dan in hun fortprofiel: Ik bedank Th en Md en Gv die dit fort heeft helpen te beschermen.
En dan bedanken ze Fd-steden niet Fortforce enzo?
En dan zo schijnheilig op dit forum gaan doen dat Bc zwak is dit en dat.
Heb dan net zo lef om in je fort-profiel te zetten (bedankt iedereen van ............................ die ons geholpen heeft en niet één naam.
Zo dit was mijn mening dan ;):laugh:
 

DeletedUser

ik snap wat je daar mee bedoeld. alleen kijk dan ook even naar het gevecht. dan is het meestal alleen TH/MD/GV die verdedigt en de andere die aanvallen dus waarom zou je die dan bedanken om mee aan te vallen?:huh:
 

DeletedUser13302

Het gevecht waar xlnoskillzlx het over heeft en waar Mijlendiep voor werd bedankt, werd gewonnen dankzij de grote opkomst van Final Destination en Fortforce....van Mijlendiep waren er maar vijf aanwezig. Over die stad heeft xlnoskillzlx het ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Het gevecht waar xlnoskillzlx het over heeft en waar Mijlendiep voor werd bedankt, werd gewonnen dankzij de grote opkomst van Final Destination en Fortforce....van Mijlendiep waren er maar vijf aanwezig. Over die stad heeft xlnoskillzlx het ;)

oke, dan heb ik een ander gevecht in mijn hoofd:p maar wat maakt dat uit?
 

DeletedUser13068

Is het zo leuk om een fort te winnen met misschien 10 ep? Het is toch leuker 1 gevecht waar het spannend is met 700 ep?:cool:

Of vinden jullie een fort zo leuk om te hebben? Wat wil je er mee doen?
Om te laten zien hoe goed je bent tot je met 6 gevechten te gelijk zo goed bent geweest tot je er 1 hebt gewonnen van th-md-gv :laugh:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan