• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Sleutels

DeletedUser

Het is verhipte moeilijk om als laatste over te blijven bij een fortgevecht....
Als je dat moet doen voor de laatste sleutel dan zal het nog lastig worden...
 

DeletedUser

Lijkt me een te lastige requirement voor een quest die makkelijker is dan de bladzijden.

Grz,
Calvino
 
Lijkt me een te lastige requirement voor een quest die makkelijker is dan de bladzijden.

Grz,
Calvino

Mij ook. Daarnaast vind ik hem nogal vergezocht. :) Een aantal duels doen bij die geheime quest (waarvan is gezegd dat hij er is (toch?)) lijkt mij waarschijnlijker. :)
 
Oep maar is het niet mogenlijk dat je de derde alleen maar kan krijgen als je de andere 2 nog niet hebt?

Lijkt mij eerder andersom. Bij de briefjes was het toch ook dat je deel 3 pas kan krijgen als je #1 en #2 al hebt? :) Lijkt me dat het bij de sleutels dus ook prima kan. Of sleutel 1 en sleutel 2 een voorwaarde zijn om sleutel 3 te krijgen.. 't zou me nog niet eens zoveel verbazen. (Mede omdat er dus een geheime quest bij hoort) :)
 
Bij de briefjes is het niet zo mufje, zelf had ik deel 1 als laatste ;)

Maar het zou best kunnen dat het hier wel het geval is.
 

DeletedUser

Lijkt mij eerder andersom. Bij de briefjes was het toch ook dat je deel 3 pas kan krijgen als je #1 en #2 al hebt? :) Lijkt me dat het bij de sleutels dus ook prima kan. Of sleutel 1 en sleutel 2 een voorwaarde zijn om sleutel 3 te krijgen.. 't zou me nog niet eens zoveel verbazen. (Mede omdat er dus een geheime quest bij hoort) :)

Dat is niet waar wat je nu zegt.
Je hebt deel 1 v/d bladzijde helemaal niet nodig om deel 3 te krijgen.
Dus waarom zou je dan sleutel 1 en 2 wel moeten hebben om 3 te krijgen?
 
Bij de briefjes is het niet zo mufje, zelf had ik deel 1 als laatste ;)

Maar het zou best kunnen dat het hier wel het geval is.

Hmm, okay :) Dan heb ik niks gezegd. ;)

Blijft inderdaad wel dat het hier niet hetzelfde hoeft te zijn als bij de briefjes. Het is immers een compleet ander raadsel. :) De enige overeenkomst is dat ze geheim zijn en ze allebei 3 dingen bevatten (nl. briefjes of sleutels) :p
 

DeletedUser

Volgens mij heeft het geen zin om hierover verder te discussiëren, we zullen het toch niet weten, enkel als iemand de sleutel vind,

Het kan ook zijn dat je de sleutel (nog) niet kan krijgen en dat de makers het er gewoon hebben ingestoken (net als bidden), denk daar maar eens over na.

Als iedereen zo redeneerde was Hernando's zwaard ook nooit gevonden he... ;)
En moest de sleutel nog niet in het spel zijn zou die duitse dev dit verhaal niet geven lijkt me...

Ik dacht zelf dat je misschien een bepaalde werkzaamheid moet doen tot de motivatie 0 is of dat je bijvoorbeeld van alle te vinden producten die er zijn minimaal 1 in je rugzak moet hebben ofzo. Pure brainstorm hoor.

En Darkbow, dat valt wel mee hoor. Deel 3 heeft ook nog nooit iemand toevallig gekregen.

Je vergeet kaka55. :p
 

DeletedUser6456

Mijn vertaling:
Ik heb lang overwogen of en wat ik zou zeggen in dit topic. De oplossing is niet zo ingewikkeld als met de bladzijden, dus het was moeilijk voor mij om iets te schrijven. Hier is een verhaal dat veel valse aanwijzingen bevat.

"Er was eens een boef genaamd Jack die met een aantal handlangers gepland had een bank te beroven. Met geladen revolvers bestormden zij de bank en beroofden de kluis. Niemand in de bank vocht terug. Elk van de bandieten vulde een zak vol dollarbiljetten en ze gingen terug naar hun schuilplaats. Op de weg terug hoorden ze in de verte een vuurgevecht en ze volgde het geluid. De mannen rond Jack zag een vuurgevecht tussen twee groepen. Aangezien zij op deze dag nog steeds geen kogel hadden afgevuurd, voelde ze de drang zich in de strijd te mengen. Zij besloten de verliezende kant te helpen en schoten wild om zich heen. Maar ze onderschatten de vijand. Toen Jack de laatste vijand neerschoot, merkte hij dat hij alleen was overgebleven. Al zijn handlangers waren doodgeschoten. Jack nam de buit van zijn vrienden en ging op weg naar huis. Eenmaal in de schuilplaats, opende hij de zakken en moest tot zijn ontzetting vaststellen dat alleen zijn eigen zak dollarbiljetten bevatte. In een zak vond hij een oude sleutel met drie ringen als handvat."

Dit lijkt me voorlopig genoeg om de discussie te starten.



paar dingen die mij opvielen:

  1. er staan veel valse aanwijzingen in (lijkt niemand rekening mee te houden)
  • er word overal gesproken over meerder handlangers, maar hij opend op het laatst maar 2 zakken


en nog een vraag: wat kun je met de drie sleutels??
 

DeletedUser

paar dingen die mij opvielen:

  1. er staan veel valse aanwijzingen in (lijkt niemand rekening mee te houden)
  • er word overal gesproken over meerder handlangers, maar hij opend op het laatst maar 2 zakken


en nog een vraag: wat kun je met de drie sleutels??

Wat wil je met die 2 zakken zeggen?

Wat je met die 3 sleutels kan, weet nog niemand.
 

DeletedUser

het kan zijn dat het het tegenovergestelde is van henro`s zwaard, dus een vuurwapen, PS, een = niet altijd ''1''
 

DeletedUser1053

Bij de sleutel hebben ze het idd over andere ringen, dan ringen voor je vingers die je bij lijken bestelen kunt vinden.
 
Bovenaan