• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Sleutels

DeletedUser

Natuurlijk gaat het over sleutel 3, waarom had eisewiesel het anders oorspronkelijk in het duitste sleutel 3- topic geplaatst, en over wat anders dat we niet weten zou hij dan een hint geven? Duh-uh
 

DeletedUser

Er zijn geen werkzaamheden/opdrachten waar je iets van een zak o.i.d. krijgt toch?

Duits: Beutel, Sack
Nederlands: tas, zak, zakje

Of zijn er arbeiden met een icoontje hiervan..? (Volgens mij niet, maar ik ben ook geen alwetend persoon)

Graanmalen maar dat lijkt mij onwaarschijnlijk
 

DeletedUser

Er zijn geen werkzaamheden/opdrachten waar je iets van een zak o.i.d. krijgt toch?

Duits: Beutel, Sack
Nederlands: tas, zak, zakje

Of zijn er arbeiden met een icoontje hiervan..? (Volgens mij niet, maar ik ben ook geen alwetend persoon)

ik zal even op weststats checken
 

DeletedUser6456

Ze zeggen dat het simpeler is dan deel 3 van de bladzijde.
Inbraak is de job waar je de meeste punten voor nodig hebt, lijkt me niet echt simpel.

tsja, ik denk dat de manier makkelijker is, maar de arbeiden hetzelfde/moeilijker. je hebt voor 1 en 2 een quest nodig die veel moeilijker is dan die voor hernado's zwaard...
 

DeletedUser

Ze zeggen dat het simpeler is dan deel 3 van de bladzijde.
Inbraak is de job waar je de meeste punten voor nodig hebt, lijkt me niet echt simpel.

Nja, dit maakt no sense, aangezien je voor sleutel 1 ook inbraak moet kunnen, en dus wel degelijk verwacht wordt dat je het kan ;)
 

DeletedUser

Nja, dit maakt no sense, aangezien je voor sleutel 1 ook inbraak moet kunnen, en dus wel degelijk verwacht wordt dat je het kan ;)

Ja daar heb je een punt het zou dus raar zijn als je het voor sleutel 3 ook nodig had
 

DeletedUser

wat ik heb gevonden
zak in producten-arbeiden

Graan malen
Waterput boren ..kruik
Kolonistentocht beschermen ... kookpan
Bandieten jagen en Smokkelen in het product zit ´´smokkelwaren´´, en daarin zit een plaatje van een zak
stolen_goods.png
 

DeletedUser

wat ik heb gevonden
zak in producten-arbeiden

Graan malen
Waterput boren ..kruik
Kolonistentocht beschermen ... kookpan
Bandieten jagen en Smokkelen in het product zit ´´smokkelwaren´´, en daarin zit een plaatje van een zak

Bandieten jagen heeft denk ik de meeste kans
 

DeletedUser

Nja, dit maakt no sense, aangezien je voor sleutel 1 ook inbraak moet kunnen, en dus wel degelijk verwacht wordt dat je het kan ;)

Ahja had ik niet aan gedacht x)

We kunnen nu toch alleen maar gissen, het zou wel toevallige zijn als iemand ineens de oplossing heeft.
 

DeletedUser

We kunnen meer dan gissen: zoveel mogelijk uitproberen en hier posten ;)

Grz,
Calvino
 

DeletedUser

Er zijn geen werkzaamheden/opdrachten waar je iets van een zak o.i.d. krijgt toch?

Duits: Beutel, Sack
Nederlands: tas, zak, zakje

Of zijn er arbeiden met een icoontje hiervan..? (Volgens mij niet, maar ik ben ook geen alwetend persoon)

Misschien smokkelwaren.
Daar staat iets op wat op een zak lijkt.
 

DeletedUser

Ze zeggen dat het simpeler is dan deel 3 van de bladzijde.
Inbraak is de job waar je de meeste punten voor nodig hebt, lijkt me niet echt simpel.

het is niet omdat je er de meeste punten voor nodig hebt dat het ook het moeilijkste is he

Inbraak heeft 2x verschuilen

treinen overvallen is dus moeilijker
 
Ik ben op .net aan iets bezig wat het misschien zou kunnen zijn, maar dat gaat veel tijd kosten

Ik ga daar nml als duellant moeten smokkelen, en ongeveer lvl 70 worden.
 

DeletedUser

Misschien dat je met smokkelwaren in je inventaris, bandieten moet gaan jagen.
Al denk ik niet dat het dit is, maar proberen kan geen kwaad.
 

DeletedUser

Misschien dat je met smokkelwaren in je inventaris, bandieten moet gaan jagen.
Al denk ik niet dat het dit is, maar proberen kan geen kwaad.

Ja das waar proberen kan nooit kwaad maar ja zo makkelijk is het nu ook weer niet he.
 
Bovenaan