• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Sleutels

DeletedUser

Dat kan je dan op elke bewering zeggen hè? ;) Aangezien nog niks zeker is totdat het raadsel is opgelost...

Das ook wel waar maar het kan ook evengoed volledig juist zijn wat hij zei dus niets is eigenlijk zeker
 

DeletedUser

Volgens mij heeft het geen zin om hierover verder te discussiëren, we zullen het toch niet weten, enkel als iemand de sleutel vind,

Het kan ook zijn dat je de sleutel (nog) niet kan krijgen en dat de makers het er gewoon hebben ingestoken (net als bidden), denk daar maar eens over na.
 

DeletedUser

Volgens mij heeft het geen zin om hierover verder te discussiëren, we zullen het toch niet weten, enkel als iemand de sleutel vind,

Het kan ook zijn dat je de sleutel (nog) niet kan krijgen en dat de makers het er gewoon hebben ingestoken (net als bidden), denk daar maar eens over na.

Dat lijkt me een beetje onwaarschijnlijk vind je niet?
Maar het kan natuurlijk wel
 

DeletedUser

Loery, dan lijkt me niet dat Eisweisel zegt dat de oplossing in principe makkelijker is dan bij Hernando's zwaard.... Ik ga er van uit dat er wel een geheime quest komt zodra je aan de voorwaarde voldoet..
 

DeletedUser

Als het hetzelfde is als pagina 3 kan het nog even duren eer iemand het heeft.

Zelfde als pagina 3 -> 2 pagina's = 2 sleutels
Het kan zijn dat je bij het ander ook een bepaald (makkelijk) voorwerp moet dragen gedurende 10 op een bepaalde dag zoals bij pagina 3.

Dan moet je elke 10 minuten naar je opdrachten kijken om te zien of er een nieuwe opdracht is.

Als dit zo is, moet je ook een beetje geluk hebben :p
 
Gezien de strekking van wat Eiswiesel zei, lijkt het mij vrij duidelijk dat Sleutel 3 wél in het spel zit en dat die ook verkregen kan worden. Waarom zou hij anders dat stukje publiceren?

Gezien het stuk over Belle Stars, dat eerder in dit topic werd aangehaald: zou de oplossing misschien leiden naar Belle Stars Deringer? (Puur speculatief, uiteraard, en niet echt de moeite van discussiëren waard :p)
 

DeletedUser

Gezien de strekking van wat Eiswiesel zei, lijkt het mij vrij duidelijk dat Sleutel 3 wél in het spel zit en dat die ook verkregen kan worden. Waarom zou hij anders dat stukje publiceren?

Gezien het stuk over Belle Stars, dat eerder in dit topic werd aangehaald: zou de oplossing misschien leiden naar Belle Stars Deringer? (Puur speculatief, uiteraard, en niet echt de moeite van discussiëren waard :p)

Belle star deringer kan je gewoon vinden denk ik.

De inkoopwaarde is "maar" 5700$ en het meeste dat je kan vinden heeft een inkoopwaarde van 7280$ ;)
 

DeletedUser

Dat is niet te hopen. Dan doen we al die moeite voor dat onnozele pistooltje...
En het is niet in vergelijking met Hernado's zwaard. Ik hoopte op een wat zwaarder pistooltje....

Edit: Wat kun je vinden wat zo duur is dan Srebbo?
 
Dat het niet de moeite van het discussiëren waard was zei ik met opzet :p

Maar goed, laten we even terug gaan on-topic; hoe zou je sleutel 3 kunnen vinden? :) (Dat is volgens mij toch de grote vraag die we proberen te beantwoorden hier)
 

DeletedUser

Dat het niet de moeite van het discussiëren waard was zei ik met opzet :p

Maar goed, laten we even terug gaan on-topic; hoe zou je sleutel 3 kunnen vinden? :) (Dat is volgens mij toch de grote vraag die we proberen te beantwoorden hier)

Waarschijnlijk met een bepaald item in je inventaris op een bepaalde tijd en zonder wapen of zo.
 

DeletedUser

Ik denk dat je mss toch wel iets meer moet doen anders zou iemand hem toch al per toeval moeten gekregen hebben
 

DeletedUser

Ik dacht zelf dat je misschien een bepaalde werkzaamheid moet doen tot de motivatie 0 is of dat je bijvoorbeeld van alle te vinden producten die er zijn minimaal 1 in je rugzak moet hebben ofzo. Pure brainstorm hoor.

En Darkbow, dat valt wel mee hoor. Deel 3 heeft ook nog nooit iemand toevallig gekregen.
 

DeletedUser

Ik denk dat je mss toch wel iets meer moet doen anders zou iemand hem toch al per toeval moeten gekregen hebben

Ik denk niet dat je zoiets per toeval krijgt.
Stel je hebt deze voorwaarden er voor nodig:

- Schilderij in je inventaris
- Tijd tussen 16:20 en 16:30
- Geen wapen
- Geld +$500
- Level 70 of hoger

Het lijkt me dan wel erg veel geluk mocht je hem dan vinden.

 

DeletedUser

Ik dacht zelf dat je misschien een bepaalde werkzaamheid moet doen tot de motivatie 0 is of dat je bijvoorbeeld van alle te vinden producten die er zijn minimaal 1 in je rugzak moet hebben ofzo. Pure brainstorm hoor.

En Darkbow, dat valt wel mee hoor. Deel 3 heeft ook nog nooit iemand toevallig gekregen.

Jouw uitleg lijkt mij wel al logiser maar ja wie gaat dat ooit uitesten?

@girafi: Heb je wel een punt.
 

DeletedUser

Het lijkt me goed om niet alleen te speculeren, maar ook dingen uit te proberen. Plaats alsjeblieft alles dat je uitgeprobeerd hebt hier op het forum. Dan kunnen we dingen afstrepen!

Ik heb zelf geprobeerd:
bandieten jagen met munitie als item (4 uur)
Daarna:
kolonistentocht beschermen met munitie als item (2 uur)

zonder resultaat.

Grz,
Calvino
 
Bovenaan