• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Sleutels

DeletedUser

ik denk juist dat je precies hetzelfde moet doen als die jack

hij heeft een revolver bij zich dus dan een revolver no 1 dragen.
je mag geen geld hebben op de bank want die is beroofd.
jack doet mee aan een gevecht dus denk ik een fortgevecht.
jack blijft als enigste over dus moet je als enigste overblijven.
en dan als hij bij zijn huisje komt heeft hij de sleutel.
 

DeletedUser

ik denk juist dat je precies hetzelfde moet doen als die jack

hij heeft een revolver bij zich dus dan een revolver no 1 dragen.
je mag geen geld hebben op de bank want die is beroofd.
jack doet mee aan een gevecht dus denk ik een fortgevecht.
jack blijft als enigste over dus moet je als enigste overblijven.
en dan als hij bij zijn huisje komt heeft hij de sleutel.

Zou wel eens waar kunnen zijn, maar als enige overblijven bijn een fortgevecht?
 
Weet iemand hoe lang de sleutels al in het spel zitten? (Lijkt mij dat die tegelijk met de lvl 67 en 75 quests kwamen? Wanneer was dit?)

Want als die quests er eerder waren dan de forten, lijkt het mij niet reëel om dan bij de forten te gaan zoeken voor een oplossing. ;)
 

DeletedUser

Weet iemand hoe lang de sleutels al in het spel zitten? (Lijkt mij dat die tegelijk met de lvl 67 en 75 quests kwamen? Wanneer was dit?)

Want als die quests er eerder waren dan de forten, lijkt het mij niet reëel om dan bij de forten te gaan zoeken voor een oplossing. ;)

Das waar en waaschijnlijk was dat ook zo
 

DeletedUser

Weet iemand hoe lang de sleutels al in het spel zitten? (Lijkt mij dat die tegelijk met de lvl 67 en 75 quests kwamen? Wanneer was dit?)

Want als die quests er eerder waren dan de forten, lijkt het mij niet reëel om dan bij de forten te gaan zoeken voor een oplossing. ;)

de lvl 67 en 75 quest kwamen toch niet tegelijk
 

DeletedUser

de lvl 75 quest is 25 maart update 1.18
1 update later zijn er nog 2 questreeksen bij gevoegd.
 

DeletedUser

1.18 de eerste sleutel
1.19 de tweede sleutel
dan zou het kunnen dat update 1.20 de derde sleutel is toegevoegd
 
Dan moeten we kijken wat er in die update is bij gekomen

De forten. Dat is alles dat in de aankondiging staat en dan ook het enige (niet-geheime) dat is toegevoegd. :p Ik denk niet dat ze groots in een aankondiging gaan zetten dat er 'sleutels' zijn toegevoegd.

Is het een idee om in de aankondigingen over update 1.18, 1.19 en 1.20 op andere taalversies te kijken, om te zien of daar meer staat over de quests die zijn toegevoegd aan het spel? :) Wie is er goed in talen? :p
 

DeletedUser

is iemand dit al opgevallen?

sleutel 1: komt overeen met de bankoverval in het verhaal.
sleutel 2: komt overeen met het vuurgevecht in het verhaal.

sleutel 3 zal dus wel iets te maken hebben met als laatste overblijven, of in je schuilplaats komen. Of misschien is er een nieuw product in het spel 'een zak', dat speelt ook een grote rol in het verhaal. Of iets in de trant van buit (smokkelwaar bijvoorbeeld, of een nieuw product).
 

DeletedUser

Het enige wat ik heb gevonde is dit.

There will also be a new quest group which will start at level 67. It has one other secret requirement.
In addition to this, there will be a short quest to solve the soldier uniform problems for soldiers.
 
de lvl 75 quest is 25 maart update 1.18
1 update later zijn er nog 2 questreeksen bij gevoegd.

Al kijkend op het Engelse forum kan ik bevestigen dat de lvl 67 questreeks bij 1.19 is toegevoegd aan het spel.

http://forum.the-west.net/showthread.php?t=16848
There will also be a new quest group which will start at level 67. It has one other secret requirement.
In addition to this, there will be a short quest to solve the soldier uniform problems for soldiers.
(dit zijn dus de beide quests die zijn toegevoegd met 1.19)


Ook is die van level 75 inderdaad bij update 1.18 gekomen.
http://forum.the-west.net/showthread.php?t=14585
New quest series for those level 75 and above.

Dit stond ook op het Nederlandse forum:
Er zijn twee nieuwe opdrachten (één voor de maand maart april, één die vanaf level 65 75 verschijnt).
 
Bovenaan