• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Roken is dodelijk

Dit idee moet er komen.


  • Totaal aantal stemmers
    41

DeletedUser

Ik heb al een paar keer sigaretten gemaakt met handwerken maken, maar ik blijf roken vies vinden.
 

DeletedUser

50 Filtersigaretten in de aanbieding op w7!

Ik maak veel geld door Sigaretjes te maken,maar heb er nooit overnagedacht te gaan roken,dus vind het een beetje een Onzin!

Misschien wel een idee om bijvoorbeeld geen NEGATIEVE motivatie te geven,maar net zoals een arbeid,kans op een ongeluk?

"Je moest stevig hoesten en raakte daarbij 125 levenspunten kwijt!"

Lijkt mij beter!

3/5:sheriff:
 

DeletedUser

mm is mischien een beetje zieling voor de beginners die net zijn aangevallen dat ze dan een bericht krijgen "Je moest stevig hoesten en raakte daarbij 125 levenspunten kwijt!" en dat ze dan zien dat ze opeens voor 8 uur in het hotel zitten :laugh:
 

Deleted User - 308552

Het gaat om het idee, bij meer opgerookte sigaretten krijg je meer schade ;)
 

DeletedUser

ja maar ik denk dat de schade beter in procenten kan worden gedaan is wat eerlijker want het voordeel is ook in % en ik denk ook dat het voordeel moet stijgen als er een nadeel bij komt maar dat is mijn mening.
 

DeletedUser

Het spijt me maar echt een slecht idee.
Ik denk niet dat iemand zo weinig karakter heeft dat ie longkanker gaat ontwikkelen door op t-w een sigaret gezien te hebben. Kom eens buiten en je ziet veel ergere dingen.
 

DeletedUser

Het spijt me maar echt een slecht idee.
Ik denk niet dat iemand zo weinig karakter heeft dat ie longkanker gaat ontwikkelen door op t-w een sigaret gezien te hebben. Kom eens buiten en je ziet veel ergere dingen.

klopt inderdaad, slecht idee. 1/5
 

DeletedUser

ik weet niet of dit al gezegd is,maar je kan zo nog wel ff doorgaan,bijvoorbeeld met de cake, als jij bijv. 3 cakejes achter elkaar eet om nog net even die ene arbeid te kunnen doen, dan zou dat ook slecht moeten zijn,want als ik elke dag of met automatisering zelfs 8 cakejes eet dan zou ik:
1 kots misselijk zijn.
2 binnen de kortste keren aan overgewicht lijden.
dus als je sigaretten slecht maakt dan moet je de cake ook slecht maken.:p
 

DeletedUser12695

Nee dan gaan we het over roken hebben terwijl je elkaar overhoop schiet/slaat in het spel en dat vind men dan wel goed?:blink:
 

DeletedUser4892

Nee dan gaan we het over roken hebben terwijl je elkaar overhoop schiet/slaat in het spel en dat vind men dan wel goed?:blink:

nee, maar het gaat om het idee van negatie bonus. Het gaat er niet om dat mensen in real dan minder gaan roken :p

Bij duels verlies je ook lp, dus waarom bij roken niet? Vind het nog steeds een goed idee.
 

DeletedUser385

zeg dan je krijgt kanker ofzo -.-

dat je elke sigaret die je rookt per dag 10 hp achteruit gaat (alsof je gedueleerd wordt)

oftewel: bij 1 sigaret nog geen ramp, bij 10 begint t klein beetje, bij 100 is t wel een ramp :p
 
het bijschrift van deze item moet iig in een waarschuwing veranderen, en het risicogehalte bij jobs waar je sigaren enzo vind moet ook omhoog! :)
 

DeletedUser6377

het bijschrift van deze item moet iig in een waarschuwing veranderen, en het risicogehalte bij jobs waar je sigaren enzo vind moet ook omhoog! :)

Vergeet de vredespijp niet ;)
Die is namelijk nog schadelijker; de papaverplant werd daarin gerookt (grondstof voor zowel cocaïne als heroïne)
 
Bovenaan