• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Roken is dodelijk

Dit idee moet er komen.


  • Totaal aantal stemmers
    41

DeletedUser15812

Uhh lebje, maxysaus heeft volkomen gelijk.

Bovendien klopt er nu toch geen zak meer van de stemming aangezien een persoon het voor elkaar heeft gekregen om 3x(!) te stemmen!
 
Uhh lebje, maxysaus heeft volkomen gelijk.

Bovendien klopt er nu toch geen zak meer van de stemming aangezien een persoon het voor elkaar heeft gekregen om 3x(!) te stemmen!
Wie dan? Iemand met 3 accounts bedoel je? :blink: Of een bug in het systeem?

En mijn punt is dat ik het niet vind kunnen dat je mensen voor ´onzinnig´ gaat uitmaken. Ongeacht of je de poll ´wint´ of ´verliest´. Daarmee druk ik maxysaus niet in een ´frame´. Hij zal ermee moeten leren leven dat iedereen hier stemrecht heeft, ongeacht hun reputatie bij hem... :p
 

DeletedUser6377

Wie dan? Iemand met 3 accounts bedoel je? :blink: Of een bug in het systeem?

En mijn punt is dat ik het niet vind kunnen dat je mensen voor ´onzinnig´ gaat uitmaken. Ongeacht of je de poll ´wint´ of ´verliest´. Daarmee druk ik maxysaus niet in een ´frame´. Hij zal ermee moeten leren leven dat iedereen hier stemrecht heeft, ongeacht hun reputatie bij hem... :p

Ja, iemand met 3 accounts.

Maarre ik drukte geen waardeoordeel uit. Het viel me op en noemde daarbij de eventuele consequenties daarvan. Het zal me verder werkelijk worst wezen namelijk (ik vreet veel sigaretten :p)
 

DeletedUser15153

Dit is de eerste post ooit waarbij ik de knop ´vind ik (heel) leuk´ echt mis. :laugh:

Stel het voor in het Ei zou ik zeggen :D


Enneh wbd schumi: Phanuel heeft ´nee´ gestemd, je zou nog denken dat zijn post sarcastisch was... :rolleyes:

Nee, ik was superzereneus hoor :rolleyes:



Maar om het even duidelijk te maken, ik vind dit idee gewoon onzin. Voor ik met tw begon rookte ik al en ik ben juist tijdens mijn tw tijd gestopt met roken. Nooit de behoefte gehad om weer eentje op te steken wanneer ik voor een duel even een sigaretje nam om de duelmotivatie.
Daarnaast, roken is een keuze waar mensen zelf verantwoordelijk voor zijn. Niet de ontwikkelaar van een online game.
 

DeletedUser6377

Jaaa dat sowieso Phanuel.
Maar een 'lp penalty' op dit soort buffs lijkt mij wel leuk ivm de huidige context in de maatschappij en het zorgt er ook voor dat je niet oneindig die dingen loopt te vreten. Met name dat 2e punt zou ik een mooie toevoeging vinden.

Dat hele morele gedoe is zo'n onzin van markie :p
 

DeletedUser15153

Jaaa dat sowieso Phanuel.
Maar een 'lp penalty' op dit soort buffs lijkt mij wel leuk ivm de huidige context in de maatschappij en het zorgt er ook voor dat je niet oneindig die dingen loopt te vreten. Met name dat 2e punt zou ik een mooie toevoeging vinden.

Dat hele morele gedoe is zo'n onzin van markie :p

Als dit gebeurt pleit ik voor een negatieve bonus op zo ongeveer ELKE buff. Niet alleen roken is slecht voor je, maar je kapot vreten aan de taart of doodzuipen aan de likeur is ook niet goed voor je.
 

DeletedUser6377

Als dit gebeurt pleit ik voor een negatieve bonus op zo ongeveer ELKE buff. Niet alleen roken is slecht voor je, maar je kapot vreten aan de taart of doodzuipen aan de likeur is ook niet goed voor je.

Lijkt mij ook een verdomd goed idee ;)
 
Lijkt mij ook een verdomd goed idee ;)

Mij niet :hmf: Dit is The West, een omgeving, waarin niemand een **** gaf om gezondheid. Dit is niet real-life, The West hoef je niet 100% serieus te nemen. Daarom hoef je ook niet te doen alsof mensen dat wel doen, en gestimuleerd worden te gaan roken. Dat is onzin, en als dat niet zo zou zijn, dwz als mensen gaan roken vanwege sigaretten in The West, dan moeten ze het zelf weten, niet de schuld van The West. ;)
 

DeletedUser6377

Mij niet :hmf: Dit is The West, een omgeving, waarin niemand een **** gaf om gezondheid. Dit is niet real-life, The West hoef je niet 100% serieus te nemen. Daarom hoef je ook niet te doen alsof mensen dat wel doen, en gestimuleerd worden te gaan roken. Dat is onzin, en als dat niet zo zou zijn, dwz als mensen gaan roken vanwege sigaretten in The West, dan moeten ze het zelf weten, niet de schuld van The West. ;)

Nee, dat willen we ook niet. Een negatieve bonus op buffs zorgt dat ze minder genomen zullen worden en dus dat het spel eerlijker wordt.
Tenminste dat was mijn redenatie.
 
Nee, dat willen we ook niet. Een negatieve bonus op buffs zorgt dat ze minder genomen zullen worden en dus dat het spel eerlijker wordt.
Tenminste dat was mijn redenatie.

Hoe maakt dat het spel eerlijker? :huh: Iedereen kan ze eenvoudig krijgen, ik zie geen nut voor een beperking op de bonussen. (zó groot zijn ze meestal ook weer niet :p) Innogames kan zich beter op nuttiger dingen richten...
 

DeletedUser15153

Nee, dat willen we ook niet. Een negatieve bonus op buffs zorgt dat ze minder genomen zullen worden en dus dat het spel eerlijker wordt.
Tenminste dat was mijn redenatie.

Waarom eerlijker? Iedereen kan aan die buffs komen, dus dat zou geen probleem moeten zijn.
 

DeletedUser15363

Hele dagen achter TW zitten en niet naar buiten gaan is ook ongezond.
 

DeletedUser4891

Daar heb je een punt aapskills. Laten we The-West wegdoen bij de volgende update! :D

Wie maakt een topic?
 

DeletedUser

ow echt eh, die 17 zeurpieten die tegen zijn moeten maar zelf eens zo creatief zijn en zelf met een idee komen.... azijnpissers...
 
ow echt eh, die 17 zeurpieten die tegen zijn moeten maar zelf eens zo creatief zijn en zelf met een idee komen.... azijnpissers...
1) Dat je zelf niet met ideeën komt betekent niet dat andermans ideeën per se goed zijn, of dat je dan vóór moet stemmen.
en 2) Ik heb verleden week al iets gepost, misschien moet daar maar eens een enquete voor komen.\
 

DeletedUser4007

Jaaa dat sowieso Phanuel.
Maar een 'lp penalty' op dit soort buffs lijkt mij wel leuk ivm de huidige context in de maatschappij en het zorgt er ook voor dat je niet oneindig die dingen loopt te vreten. Met name dat 2e punt zou ik een mooie toevoeging vinden.

Dat hele morele gedoe is zo'n onzin van markie :p

wat heeft de huidige maatschappij hier mee te maken?
zelf een beetje moreel aan het doen wat je een ander verwijt??????

en trouwens
een idee heeft alleen zin als inno er aan kan verdienen
dat zie ik in dit idee totaal niet naar voren komen
dus dit idee is al gedoemd te mislukken
 

DeletedUser

1) Dat je zelf niet met ideeën komt betekent niet dat andermans ideeën per se goed zijn, of dat je dan vóór moet stemmen.
en 2) Ik heb verleden week al iets gepost, misschien moet daar maar eens een enquete voor komen.\

1) heb ik meerdere keren gedaan 1.1: mijn avatar 1.2: idee over oefen-fg's ;)
2) lees opnieuw de antwoorden :)
 
1) heb ik meerdere keren gedaan 1.1: mijn avatar 1.2: idee over oefen-fg's ;)
2) lees opnieuw de antwoorden :)
1) ik had het niet over jouw hoeveelheid ideeën maar over iemand anders die in het algemeen geen ideeën post. ´Je´ betekende in mijn reactie ´men´ ;)
2) antwoorden in dat topic? Of antwoorden in jouw post hier?
 
Bovenaan