• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Roken is dodelijk

Dit idee moet er komen.


  • Totaal aantal stemmers
    41
Toen ik de titel zag dacht ik: wtf
Vervolgens zag ik dat er zelfs een pol was toegevoegd dag ik: wtf wtf
Toen ik het idee las dacht ik: wtf wtf wtf

Een nee dus ;)
 

DeletedUser4891

Toen ik de titel zag dacht ik: wtf
Vervolgens zag ik dat er zelfs een pol was toegevoegd dag ik: wtf wtf
Toen ik het idee las dacht ik: wtf wtf wtf

Een nee dus ;)

Toen ik deze post zag dacht ik: wtf wtf wtf wtf

Een voor dus ;)
 

DeletedUser6377

Toen ik de titel zag dacht ik: wtf
Vervolgens zag ik dat er zelfs een pol was toegevoegd dag ik: wtf wtf
Toen ik het idee las dacht ik: wtf wtf wtf

Een nee dus ;)

Jammer, ik dacht "Hehe, eindelijk voor het eerst een idee wat ergens op slaat". Tim, blijf ook goed kijken naar de context ;)

Ik ben blij met dit idee. Dit slaat ergens op, staat perfect in z'n context ennn iedereen wint erbij; inno verdient weer aan lpdrankjes en mensen die op 'rampage' zijn krijgen een soort lp penalty of lagere beloningen.

Post Scriptum
Zeer opmerkelijk vind ik de tegenstemmers. Op leones na zijn dit de rellers van dit forum en tevens de mensen die nog enigszins groen zijn. Ongeacht de uitslag vind ik dit veelzeggend en dus dat de werkelijke verhoudingen van ja/nee meer bij de kant van Ja hoort te liggen.
Kortom, ik trek de representativiteit van de poll in twijfel (alhoewel de meerderheid nog steeds bij de juiste kant staat).
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Ik vind dit duidelijk een ja, inno moet niet weglopen voor de problemen die zoiets kan voortbrengen. Niet meer dan logisch om minimaal een disclaimer erbij te zetten, maar nog beter en realistischer is idd een negatieve bonus er aan toevoegen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser15153

Topidee dit, serieus!

Maar als dit er door komt, vind ik dat er ook bij andere dingen in het spel veel zal moeten veranderen.


We beginnen bij de kok.
Taart en Jam moeten een negatieve lp-bonus hebben, want hier zit veel suiker in, en suiker is slecht voor de gezondheid. Een Gentlemans Diner bevat volgens het plaatje een sigaar en een fles whiskey, tabak en alcohol, dus dit is dubbel zo slecht voor de gezondheid, hop, een negatieve lp-bonus wat erbij moet.

Dan gaan we verder met de kwakzalver.
Fruitlikeur en Voortreffelijke likeur moet ook iets aan gebeuren, want daar zit alcohol in, en dat willen we natuurlijk ook niet aanprijzen.

Vervolgens, de smid:
Messen? Geslepen wapens? Andere scherpe, gevaarlijke voorwerpen? Straks gaan de spelers nog wapens kopen/maken, en verwonden ze iemand, of erger nog, vermoorde ze iemand, en dit kan natuurlijk niet. Ik denk dat de smid maar beter uit het spel gehaald kan worden!!

En als laatste, de zadelmeester.
Brandijzer? Sporen!? Dit is verdorie dierenmishandeling (cursief, vet en onderstreept voor de duidelijkheid). Stevige Holsters? Wapenpromotie, straks loopt er nog iemand een klaslokaal binnen, en schiet hij/zij zijn/haar medeleerlingen neer.


Verder vind ik dat alle wapens, nee, de hele duel- en fortgevechtsystemen eruit moeten!! Dit promoot namelijk geen vredige samenleving. En als laatste vind ik dat producten als kolen (werken in een kolenmijn is slecht voor de longen) en zagen (scherp, zeer gevaarlijk!) eruit moeten, laat staan producten als dynamiet. En denk is aan producten zoals de Trofee? Hier is een beer voor vermoord, puur om zijn hoofd als 'kunststukje' te laten dienen.

Ik ben ervoor om van The West een soort van Farmville 2 te maken. Iedereen is aardig voor elkaar en voor de dieren, zoals het hoort! :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Jammer, ik dacht "Hehe, eindelijk voor het eerst een idee wat ergens op slaat". Tim, blijf ook goed kijken naar de context ;)

Ik ben blij met dit idee. Dit slaat ergens op, staat perfect in z'n context ennn iedereen wint erbij; inno verdient weer aan lpdrankjes en mensen die op 'rampage' zijn krijgen een soort lp penalty of lagere beloningen.

Post Scriptum
Zeer opmerkelijk vind ik de tegenstemmers. Op leones na zijn dit de rellers van dit forum en tevens de mensen die nog enigszins groen zijn. Ongeacht de uitslag vind ik dit veelzeggend en dus dat de werkelijke verhoudingen van ja/nee meer bij de kant van Ja hoort te liggen.
Kortom, ik trek de representativiteit van de poll in twijfel (alhoewel de meerderheid nog steeds bij de juiste kant staat).

Ohw, omdat ik een andere mening heb ben ik opeens n00b :/

Verder valt het me op dat veel van de ja stemmers the-west allang niet meer spelen. bla bla bla ;)
 

DeletedUser4891

Ohw, omdat ik een andere mening heb ben ik opeens n00b :/

Waar zie jij het woord n00b staan?
Dat neemt overigens niet weg dat je een noob bent, want hoe kun je nu tegen zo'n goed idee zijn?

Post Scriptum
Zeer opmerkelijk vind ik de tegenstemmers. Op leones na zijn dit de rellers van dit forum en tevens de mensen die nog enigszins groen zijn. Ongeacht de uitslag vind ik dit veelzeggend en dus dat de werkelijke verhoudingen van ja/nee meer bij de kant van Ja hoort te liggen.
Kortom, ik trek de representativiteit van de poll in twijfel (alhoewel de meerderheid nog steeds bij de juiste kant staat).

Mag ik je er aan herinneren dat 90% van de the-west spelers nog groen is? Deze poll is dus best representatief. :p
Desalniettemin ben ik het volledig met je eens dat dit een geweldig idee is dat doorgevoerd moet worden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Topidee dit, serieus!

Maar als dit er door komt, vind ik dat er ook bij andere dingen in het spel veel zal moeten veranderen.


We beginnen bij de kok.
Taart en Jam moeten een negatieve lp-bonus hebben, want hier zit veel suiker in, en suiker is slecht voor de gezondheid. Een Gentlemans Diner bevat volgens het plaatje een sigaar en een fles whiskey, tabak en alcohol, dus dit is dubbel zo slecht voor de gezondheid, hop, een negatieve lp-bonus wat erbij moet.

Dan gaan we verder met de kwakzalver.
Fruitlikeur en Voortreffelijke likeur moet ook iets aan gebeuren, want daar zit alcohol in, en dat willen we natuurlijk ook niet aanprijzen.

Vervolgens, de smid:
Messen? Geslepen wapens? Andere scherpe, gevaarlijke voorwerpen? Straks gaan de spelers nog wapens kopen/maken, en verwonden ze iemand, of erger nog, vermoorde ze iemand, en dit kan natuurlijk niet. Ik denk dat de smid maar beter uit het spel gehaald kan worden!!

En als laatste, de zadelmeester.
Brandijzer? Sporen!? Dit is verdorie dierenmishandeling (cursief, vet en onderstreept voor de duidelijkheid). Stevige Holsters? Wapenpromotie, straks loopt er nog iemand een klaslokaal binnen, en schiet hij/zij zijn/haar medeleerlingen neer.


Verder vind ik dat alle wapens, nee, de hele duel- en fortgevechtsystemen eruit moeten!! Dit promoot namelijk geen vredige samenleving. En als laatste vind ik dat producten als kolen (werken in een kolenmijn is slecht voor de longen) en zagen (scherp, zeer gevaarlijk!) eruit moeten, laat staan producten als dynamiet. En denk is aan producten zoals de Trofee? Hier is een beer voor vermoord, puur om zijn hoofd als 'kunststukje' te laten dienen.

Ik ben ervoor om van The West een soort van Farmville 2 te maken. Iedereen is aardig voor elkaar en voor de dieren, zoals het hoort! :)
Dit is de eerste post ooit waarbij ik de knop ´vind ik (heel) leuk´ echt mis. :laugh:

maxysaus zei:
Post Scriptum
Zeer opmerkelijk vind ik de tegenstemmers. Op leones na zijn dit de rellers van dit forum en tevens de mensen die nog enigszins groen zijn. Ongeacht de uitslag vind ik dit veelzeggend en dus dat de werkelijke verhoudingen van ja/nee meer bij de kant van Ja hoort te liggen.
Kortom, ik trek de representativiteit van de poll in twijfel (alhoewel de meerderheid nog steeds bij de juiste kant staat).
Bedankt voor dat stempel. :p Leuk ook dat je een redenatie hebt bedacht waarbij jouw keuze hoe dan ook zou moeten winnen. De ´representativiteit van de poll in twijfel trekken´... :hmf: Ruik ik een slechte verliezer? :p
 

DeletedUser

Topidee dit, serieus!

Maar als dit er door komt, vind ik dat er ook bij andere dingen in het spel veel zal moeten veranderen.


We beginnen bij de kok.
Taart en Jam moeten een negatieve lp-bonus hebben, want hier zit veel suiker in, en suiker is slecht voor de gezondheid. Een Gentlemans Diner bevat volgens het plaatje een sigaar en een fles whiskey, tabak en alcohol, dus dit is dubbel zo slecht voor de gezondheid, hop, een negatieve lp-bonus wat erbij moet.

Dan gaan we verder met de kwakzalver.
Fruitlikeur en Voortreffelijke likeur moet ook iets aan gebeuren, want daar zit alcohol in, en dat willen we natuurlijk ook niet aanprijzen.

Vervolgens, de smid:
Messen? Geslepen wapens? Andere scherpe, gevaarlijke voorwerpen? Straks gaan de spelers nog wapens kopen/maken, en verwonden ze iemand, of erger nog, vermoorde ze iemand, en dit kan natuurlijk niet. Ik denk dat de smid maar beter uit het spel gehaald kan worden!!

En als laatste, de zadelmeester.
Brandijzer? Sporen!? Dit is verdorie dierenmishandeling (cursief, vet en onderstreept voor de duidelijkheid). Stevige Holsters? Wapenpromotie, straks loopt er nog iemand een klaslokaal binnen, en schiet hij/zij zijn/haar medeleerlingen neer.


Verder vind ik dat alle wapens, nee, de hele duel- en fortgevechtsystemen eruit moeten!! Dit promoot namelijk geen vredige samenleving. En als laatste vind ik dat producten als kolen (werken in een kolenmijn is slecht voor de longen) en zagen (scherp, zeer gevaarlijk!) eruit moeten, laat staan producten als dynamiet. En denk is aan producten zoals de Trofee? Hier is een beer voor vermoord, puur om zijn hoofd als 'kunststukje' te laten dienen.

Ik ben ervoor om van The West een soort van Farmville 2 te maken. Iedereen is aardig voor elkaar en voor de dieren, zoals het hoort! :)
Als je er farmville van wilt maken, kun je misschien beter gewoon farmville gaan spelen ;)

Je moet wel in je achterhoofd houden dat dit speelt in de tijd van het wilde westen, de wapens horen er nou eenmaal bij.
Zagen is alleen gevaarlijk als het gedaan wordt door een zaagn00b (zoals ik).

Aan het aantal 'nee'-stemmers wordt wel weer duidelijk hoe sterk de tabakslobby is, ze hebben weer flink hun best gedaan!
 

DeletedUser6377

Oh nee, absoluut niet. Op het moment van schrijven liep de Ja kant nog dik voor. Ik bedoel meer dat je namen als die Eeftink e.d. bij de nee-stemmers ziet. Als je al die onzinnige mensen eraf haalt staat de ja-kant dik voor.

Verder niet vervelend bedoelt maar het viel me gewoon op dat de paar spelers die totaal niet serieus genomen worden allemaal aan de nee-kant te vinden zijn.
 
Oh nee, absoluut niet. Op het moment van schrijven liep de Ja kant nog dik voor. Ik bedoel meer dat je namen als die Eeftink e.d. bij de nee-stemmers ziet. Als je al die onzinnige mensen eraf haalt staat de ja-kant dik voor.

Verder niet vervelend bedoelt maar het viel me gewoon op dat de paar spelers die totaal niet serieus genomen worden allemaal aan de nee-kant te vinden zijn.
Dan nog is het gewoon totaal ongepast om zo iets te zeggen. Je wint of je verliest, en je moet het gewoon aanvaarden. Als je dan mensen met een andere mening als ´onzinnig´ gaat bestempelen is dat onbeschoft. ;)


Enneh wbd schumi: Phanuel heeft ´nee´ gestemd, je zou nog denken dat zijn post sarcastisch was... :rolleyes:
 

DeletedUser6377

Dit heeft niets met winnen of verliezen te maken. Jij bent me nu in een hoek aan het framen die me totaal niet bevalt.
Ik constateerde alleen een bepaald patroon wat ik redelijk veelzeggend vond. Daardoor trok ik de representativiteit in twijfel. Ongeacht de uitslag. Ik schreef dit immers ook toen JA ver voorstond.
 

DeletedUser13643

Wauw markie, je doet nog een keer iets nuttigs :p
Ik hoop dat dit idee er komt ;)
 
Bovenaan